تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو ميليون و 320 هزار تن كالا در خراسان جنوبي جابجا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دو ميليون و 320 هزار تن كالا در خراسان جنوبي جابجا شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان جنوبي گفت: از ابتداي امسال دو ميليون و 320 هزار تن كالا در استان جابجا شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم نصري پيش از ظهر يكشنبه در نشست خبري افزود: در حال حاضر چهار هزار و 735 دستگاه كاميون به همراه هشت هزار و چهار راننده و 54 شركت حمل و نقل كالا در ناوگان باري فعال هستند.

وي متوسط عمر ناوگان حمل و نقل استان را 14.1 سال اعلام كرد و گفت: در مقايسه با متوسط عمر ناوگان كشور كه 15.9 سال، بسيار پايين است.

نصري در ادامه به بخش ناوگان مسافربري استان اشاره و بيان داشت: هزار و 170 وسيله نقليه شامل 367 دستگاه اتوبوس، 374 دستگاه ميني بوس و 421 دستگاه سواري وجود دارد كه دو هزار و 270 راننده در قالب 34 شركت حمل مسافر فعاليت دارند.

جابجايي 1.5 ميليون مسافر در استان

وي اظهار كرد: در اين بخش از ابتداي امسال تاكنون يك و نيم ميليون نفر مسافر جابجا شده اشت كه نسبت به مدت مشابه قبل هفت درصد رشد داشته است.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان جنوبي به موضوع آموزش اشاره كرد و گفت: امسال 20 هزار و 38 نفر آموزش هاي لازم را در زمينه ترافيك فرا گرفته اند.

وي از ايمن سازي 14 باب مدرسه بين راهي خبر داد و افزود: به 25 هزار نفر دانش آموز مدارس بين راهي استان نيز آموزش هاي ترافيكي ارائه شده است.

افتتاح 5 پروژه حمل و نقل استان در دهه فجر/ بهره برداري از سه مجتمع بين راهي تا پايان سال

وي در ادامه به برنامه هاي دهه فجر امسال اشاره كرد و بيان كرد: در دهه فجر امسال پنج پروژه در حوزه حمل و نقل استان با اعتباري معادل 120 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

نصري افزود: سامانه تجاري ماهيرود، ساختمان آتش نشاني روباز ماهيرود، ساختمان اداري درح، قرارگاه پليس راه استان، و پليس راه بشرويه پروژه هاي قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.

وي با بيان اينكه هم اكنون 19 مجتمع بين راهي در استان فعال است، گفت: هم اكنون شش مجتمع ديگر در حال ساخت است كه سه مجتمع از اين تعداد تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان جنوبي اظهار داشت: اين سه مجتمع در شهرهاي سربيشه، قاين و مسير فردوس به سمت بجستان به بهره برداري خواهد رسيد.

به گفته وي براي ساخت و راه اندازي هر مجتمع حداقل پنج ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است كه با مشاركت بخش خصوصي احداث مي شود.

نصب شش دوربين تصويري در سطح جاده هاي استان

نصري در بخش ديگري اظهار داشت: امسال 37 راننده روستايي را براي دريافت تسهيلات 150 ميليون ريالي با بهره 4 درصد جهت خريد ون و ميني بوس به صندوق مهر امام رضا(ع) و كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي معرفي شده اند.

وي در ادامه به حمل مواد سوختي از طريق پايانه مرزي ماهيرود اشاره كرد و بيان داشت: 161 هزار تن مواد سوختي با كمك شش هزار و 381 دستگاه حمل شد.

وي گفت: همچنين 156 هزار تن كالاي ترانزيت با كمك شش هزار و 357 دستگاه از ابتداي امسال تا كنون از طريق پايانه مرزي ماهيرود انجام شده است.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان جنوبي با اشاره به نصب 13 دوربين تصويري در سطح جاده هاي استان گفت: براي كنترل ترافيك جاده ها شش دستگاه دوربين ديگر نيز تاپايان سال جاري نصب خواهد شد.

نصري با اشاره به فعاليت دو مركز معايه فني در استان، ادامه داد: امسال اين مراكز به سه مركز معاينه فني افزايش يافته است.

كد خبر: 2196111

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۶:۰۵

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن