تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي مراسمي؛ نخستين جشنواره گياهان و زيست فناوري در دانشگاه كاشان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: طي مراسمي؛ نخستين جشنواره گياهان و زيست فناوري در دانشگاه كاشان گشايش يافت
نخستين جشنواره و نمايشگاه گياهان و زيست فناوري با همكاري مدير فرهنگي با حضور رئيس و معاونان دانشگاه كاشان در محل دائمي نمايشگاههاي اين دانشگاه گشايش يافت طي مراسمي؛ نخستين جشنواره گياهان و زيست فناوري در دانشگاه كاشان گشايش يافت


ايلنا: نخستين جشنواره و نمايشگاه گياهان و زيست فناوري با همكاري مدير فرهنگي با حضور رئيس و معاونان دانشگاه كاشان در محل دائمي نمايشگاههاي اين دانشگاه گشايش يافت.

يه گزارش خبرنگار ايلنا در كاشان، مدير گروه بيو تكنولوژي دانشگاه كاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نخستين جشنواره گياهان و زيست فناوري به همت دانشجويان گروه بيوتكنولوژي اين دانشگاه برگزار شده است.

دكتر زهره زهرايي هدف از برگزاري اين جشنواره را آشنايي دانشجويان و دانشگاهيان با يكي از حوزه‌هاي بيو تكنولوژي يعني علوم گياهي يا زيست فناوري گياهي ذكر كرد و افزود: در اين جشنواره سعي بر اين است كه افراد با محصولات دستاورد‌ها و آخرين نتايج تحقيقات در زمينه زيست فناوري گياهي آشنا شوند.

وي خاطر نشان كرد: در اين جشنواره شركت‌هاي دارويي و گياهي از شهرهاي تهران، اصفهان و كاشان محصولات خود را در ۱۰ غرفه ارائه نموده‌اند.

وي، هرباريومي، دارويي زردبند، گياهان زينتي شركت زرين گلاب (عرقيات)، شركت گياهان دارويي ابن سينا، شركت سبزنوش كوير (دمنوش)، شركت زيست تكثير (كشت بافت گياهي)، گروه تحقيقاتي و پژوهشي پژوهشكده اسانس، مجتمع تحقيقاتي داروييوارث (اسانس گياهان) و ايستگاه تحقيقات مناطق خشك و بياباني كاشان را از شركت‌هاي ارائه دهنده محصولات در اين نمايشگاه ذكر كرد.

اين نمايشگاه تا ۲۷آذرماه جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي دانشگاه كاشان براي بازديد علاقمندان داير است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن