تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803301415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آستانه حج عمره تاكيد شد؛ برخورد سختگيرانه پليس با حاملان مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در آستانه حج عمره تاكيد شد؛ برخورد سختگيرانه پليس با حاملان مواد مخدر
پوشش عمليات حج عمره امسال از ۱۹ ايستگاه پروازي در سراسر كشور انجام مي‌شود/ در حال حاضر پليس ايران قادر به كشف هرگونه جاسازي مواد مخدر از سوي زائران است و بر همين اساس مصمم است از حمل حتي يك گرم مواد مخدر جلوگيري كند. در آستانه حج عمره تاكيد شد؛ برخورد سختگيرانه پليس با حاملان مواد مخدر


ايلنا: فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور گفت: طي سه سال گذشته و با اقدامات موثر پليس فرودگاه، هيچ زائر ايراني در كشور عربستان به جرم حمل مواد مخدر دستگير نشده لذا پليس ايران تشديد بازرسي و بازبيني در زمينه حمل مواد مخدر را سرلوحه كار خود قرار داده است.

به گزارش ايلنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن مهري"، با اشاره به عمليات حج عمره و اعزام زائران بيت الله الحرام به سرزمين وحي از ابتداي دي ماه، اظهار داشت: نيروي انتظامي در اعزام زائران به سرزمين وحي در موسم حج تمتع و عمره وظايف سنگيني را بر عهده دارد، لذا پليس فرودگاه در اين بازه زماني ضمن پيش بيني‌هاي لازم بمنظور حفظ امنيت زائران، اقدامات صيانتي و آگاهسازي در زمان پرواز حجاج را در دستور كار خود قرار داده است.

وي به پيش‌بيني‌هاي پليس فروگاه در سه وضعيت قبل از اعزام، حين اعزام زائران به كشور عربستان و نيز هنگام بازگشت آن‌ها به كشور اشاره كرد و گفت: پوشش عمليات حج عمره امسال از ۱۹ ايستگاه پروازي در سراسر كشور انجام مي‌شود.

مهري به برگزاري جلسات توجيهي كاروان‌ها و ارائه توصيه و هشدارهاي لازم به زائران با حضور فرماندهان پليس فرودگاه‌هاي كشور اشاره كرد و گفت: تمام اقدامات تاميني براي سفر زائران بيت الله الحرام اتخاذ شده و پليس فرودگاه‌هاي كشور در اين زمينه از آمادگي لازم برخوردار است.

اين مقام انتظامي به سختگيري‌هاي كشور عربستان در بحث موادمخدر اشاره كرد و گفت: طي سه سال گذشته و با اقدامات موثر پليس فرودگاه، هيچ زائر ايراني در كشور عربستان به جرم حمل مواد مخدر دستگير نشده، لذا پليس ايران تشديد بازرسي و بازبيني در زمينه حمل مواد مخدر را سرلوحه كار خود قرار داده است؛ موفقيت كنوني مديون تلاش و حضور پر رنگ پليس فرودگاه‌ها در جلسات توجيهي كاروان‌ها، آموزش همگاني، تبليغات، هشدارهاي پليسي است كه اين اتفاق باعث عزتمندي نظام جمهوري اسلامي ايران در آنسوي مرز‌ها گرديده است.

فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور تاكيد كرد: در حال حاضر پليس ايران قادر به كشف هرگونه جاسازي مواد مخدر از سوي زائران است و بر همين اساس مصمم است از حمل حتي يك گرم مواد مخدر جلوگيري كند.

مهري به استقرار پرسنل مجرب و متخصص كه قابليت شناسايي و چهره ‌زني دارند، در مبادي ورودي، بررسي وسايل همراه و غيرهمراه زائران و نيز استفاده از تجهيزات فني و دستگاه‌هاي موادياب در فرودگاه‌هاي كشور اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي مطابق قانون از ادامه سفر زائران بيت الله الحرام كه براي مصرف خود حتي يك گرم موادمخدر حمل كنند، جلوگيري و پس از تحويل گذرنامه زائر مزبور به سازمان حج و زيارت وي به دستگاه قضايي معرفي مي‌شود.

مهري، همراه داشتن برخي از داروهاي درماني را نيز در عربستان جرم دانست و درباره ممنوعيت برخي اجناس و اشياء، گفت: انواع مايعات، ترشيجات، مواد مخدر، متادون و ترامادول از جمله مواد ممنوع براي حجاج به شمار مي‌آيد و افراد بيماري كه از داروهاي خاص و حتي قرص‌هاي آرام بخش و كدئين دار استفاده مي‌كنند، بايد داروهاي خود را با پزشك كاروان چك كنند و يا حتماً نسخه پزشك را به همراه داشته باشند.

وي از زائران خواست از حمل هرگونه داروي گياهي كه شباهت ظاهري به مواد مخدر دارد و نيز عدم شناخت پليس كشور عربستان خودداري كنند.

اين مقام انتظامي از مديران و پزشكان كاروان‌ها خواست ضمن توجيه زائران از آن‌ها بخواهند از حمل متادون و ترامادول به عربستان خودداري كنند زيرا چنين داروهايي كه در كشور ما براي معتادان پرخطر استفاده مي‌شود، در عربستان ممنوع و جرم است و افرادي كه آن را به همراه داشته باشند در فرودگاه آن كشور دستگير خواهند شد.

مهري همچنين به زائران توصيه كرد: براي انجام تشريفات پرواز به موقع در فرودگاه حاضر شوند؛ همچنين زائران در نگهداري اموال خود دقت كرده و در طول سفر هيچ باري را تحت عنوان امانت از كسي قبول نكنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به آمادگي كامل پليس فرودگاه به منظور خدمات رساني به عمره گزاران، تصريح كرد: مصمم هستيم اقدامات خود را سختگيرانه اما مودبانه انجام دهيم.

فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور گفت: ادامه روند كنترل جدي مسافراني كه قصد خروج از كشور را دارند از برنامه‌هاي مهم پليس فرودگاه‌ها است بنابراين شايسته نيست كه شأن جمهوري اسلامي ايران به علت خطاي عده كمي، خدشه دار شود.

برگزاري دوره‌هاي استاندارد سازي و تعالي رفتار؛ راهبرد اصلي پليس فرودگاه

وي در ادامه به برگزاري دومين دوره استاندارد سازي تعالي و رفتار كاركنان پليس فرودگاه اشاره كرد و افزود: اين دوره با حضور ماموران پليس فرودگاه‌هاي امام خميني (ره)، مهرآباد، سمنان، ساري، گرگان، همدان، پيام و زنجان با هدف كنترل استرس، برقراري ارتباط خوب با مردم و جذب مراجعان به فرودگاه، تكريم ارباب رجوع و تعالي رفتار كاركنان با حضور اساتيد علوم رفتاري و روان‌شناسي برگزار مي‌شود.

مهري به برگزاري دوره‌هاي استاندارد سازي براي پليس فرودگاه‌هاي كشور به صورت منطقه‌اي اشاره كرد و گفت: در صدد هستيم اين دوره‌ها را با حضور پليس فرودگاه چند استان، همجوار برگزاركنيم.

اين مقام انتظامي همچنين از برگزاري دوره‌هاي استاندارد سازي و تعالي رفتار براي پليس زن فرودگاه‌هاي كشور در آينده خبر داد.

فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور، برگزاري چنين دوره‌هايي را راهبرد اصلي پليس دانست و گفت: ماموران پليس فرودگاه علاوه بر اقتدار بايد ضمن رفتار محترمانه و رعايت ادب با مردم، ماموريت خود را به نحو شايسته انجام دهد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن