تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد از كرمي و رجلي استفاده شود؛ افلاكي: بايد به مقانلو زمان بدهيم/بحث انتخابات روي نتايج تاثير گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بايد از كرمي و رجلي استفاده شود؛ افلاكي: بايد به مقانلو زمان بدهيم/بحث انتخابات روي نتايج تاثير گذاشت
مقانلو تازه كار خود را به عنوان سرمربي تيم ملي شروع كرده و يك مقدار بايد به او حق بدهيم و منتظر باشيم ببينم در آينده چه نتايجي كسب مي‌كند. بايد از كرمي و رجلي استفاده شود؛ افلاكي: بايد به مقانلو زمان بدهيم/بحث انتخابات روي نتايج تاثير گذاشت


پيشكسوت تكواندوي كشورمان معتقد است مقانلو تازه كار خود را به عنوان سرمربي تيم ملي شروع كرده و يك مقدار بايد به او حق بدهيم و منتظر باشيم ببينم در آينده چه نتايجي كسب مي‌كند.

مجيد افلاكي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايلنا با اشاره به نتايج تيم ملي تكواندو در مسابقات انتخابي المپيك منچستر بيان داشت: اگر واقعيت را بخواهيد من خودم اطلاع ندارم بيژن مقانلو به عنوان سر مربي جديد تيم ملي چند روز با ملي‌پوشان تمرين كرده يا تمرينات بدنسازي به چه شكلي بوده؟ يا با چه سطح آمادگي پا به مسابقات منچستر گذاشته‌اند، اما بايد توجه داشت بحث انتخابات رياست فدراسيون خود به خود روي عملكرد بازيكنان هم يك مقدار تاثير گذاشته، ضمن اينكه كادر فني مي‌توانسته از بچه‌هاي ديگري مانند يوسف كرمي براي مسابقات منچستر استفاده كنند.

وي افزود: كوروش رجلي هم مي‌توانست عضو تيم اعزامي به منچستر باشد. آنها داراي پتانسيل بالايي هستند. البته بايد يك موضوع را هم در نظر بگيريم و آن اينكه بيژن مقانلو تازه كار خود را به عنوان سرمربي تيم ملي شروع كرده و يك مقدار بايد به او حق بدهيم و منتظر باشيم ببينم در آينده چه نتايجي كسب مي‌كند.

افلاكي درخصوص انتخابات رياست فدراسيون تكواندو و اعلام پيشكسوتان اين رشته در حمايت از كانديداي خاصي گفت: حمايت صد درصدي من و جامعه تكنواندو از كسي است كه طي سال‌هاي گذشته موفقيت‌هايي را در مديريت تكواندو داشته و كارنامه‌اش موفق بوده است. ما نبايد روي شخصي كه داراي ثروت و يا جايگاهي است چشم بسته عمل كنيم. ما بايد از كسي حمايت كنيم كه طي 20 سال فعاليتش در فدراسيون و نموداري كه از كارنامه‌اش به جا گذاشته رو به رشد بوده و آن كسي نيست جز محمد پولادگر.

اين پيشكسوت تكواندو تاكيد كرد: من طي صحبت‌هايي كه با ملي‌پوشان سابق و كنوني تكواندو داشتم متفق‌القول از شخص پولادگر حمايت كردند. من هم كه 13 سال عضو تيم ملي بودم و 9 سال هم به عنوان مربي به تيم ملي خدمت كردم مي‌شود گفت 22 سال ملي‌پوش بودم اما نمي‌شود گفت«تيم ملي ارث پدري من است»، در يك مقطعي وظيفه داشتم به تيم ملي كمك كنم و حالا به خاطر يكسري مسائل كه براي خودم موجه بود نخواستم با آن كادر ادامه بدهم، اما پولادگر به عنوان ر ئيس فدراسيون در كار خود موفق بوده و در جمعي كه كانديدا شده‌‌اند او اصلح‌تر است.

وي افزود: ما بايد واقع‌بين باشيم كرسي‌هاي جهاني و آسيايي كه براي تكواندو به دست آورديم توسط پولادگر بوده و نبايد حكايت هاشمي‌طبا رئيس وقت سازمان تربيت‌بدني دوباره اتفاق بيفتد و ما كرسي Ioc را از دست داديم، الان هم كرسي‌هاي تكواندو را از دست بدهيم.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن