تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه منع تردد زائران عتبات از مرز خسروي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ادامه منع تردد زائران عتبات از مرز خسروي
كرمانشاه / واحد مركزي خبر / اجتماعي

تردد زائران عتبات عاليات از مرز خسروي در آستانه اربعين حسيني همچنان ممنوع است .
سرپرست فرمانداري قصر شيرين گفت: تردد زائران ايراني عتبات از مرز خسروي پس از وقوع حادثه تروريستي در اواسط خرداد امسال متوقف شد .
آقاي محمدي به افرادي كه مي خواهند از راه غيرمجاز يا مرز پرويزخان به عتبات عاليات سفر كنند ، هشدار داد: اين مرز فقط براي تردد مسافران ، گردشگران و بازرگانان به اقليم كردستان عراق است و سفر به ديگر مناطق عراق به ويژه شهرهاي مذهبي ممنوع است و خطراتي مانند دستگيري و زندان در آن طرف مرز را به دنبال دارد.
وي اضافه كرد : فعاليت مرزهاي شهرستان در ايام اربعين فقط منحصر به تبادل كالاست و طبق توافق صادرات كالا در روز اربعين سالار شهيدان از مرزهاي خسروي و پرويزخان تعطيل نيست و فعاليت هاي اقتصادي و تجاري انجام مي شود .
سرپرست فرمانداري قصرشيرين گفت : براساس توافق طرفين ، مرزهاي اين شهرستان با عراق فقط در روزهاي اعياد فطر ، قربان و نوروز و روزهاي جمعه تعطيل است و در بقيه ايام سال، مبادلات تجاري و اقتصادي از اين مرزها بدون وقفه انجام مي شود.
وي افزود: تا اطلاع بعدي عزاداران سرور و سالار شهيدان (ع) از سراسر كشور براي حضور در كربلاي معلي مي توانند از ديگر مرزهاي جايگزين كشور مسافرت كنند .
شهرستان قصرشيرين 2 مرز رسمي و فعال خسروي و پرويزخان دارد .
0002

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن