تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802541780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنايي با شش ستاره محبوب مستطيل سبز: از بكام تا مسي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آشنايي با شش ستاره محبوب مستطيل سبز: از بكام تا مسي
يورو اسپورت در گزارشي به معرفي شش بازيكن محبوب فوتبال جهان پرداخت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جهان فوتبال سرشار از ستارگان، رقابت و مقايسه‌هاست. طبيعي است كه شما ستاره‌هاي تيم مورد علاقه خود را دوست داشته و در مقابل از بازيكنان تيم‌هاي مقابل بيزار باشيد اما هر قاعده‌اي استثنايي دارد؛ چنان كه در مستطيل سبز ستاره‌هايي وجود دارند كه همه عاشق آنها هستند حتي تماشاگران تيم‌هاي رقيب. به عبارت ديگر به ندرت پيش مي‌آيد كه تماشاگري از اين ستاره‌ها بيزار باشد.

"يورو اسپورت" در گزارشي از شش بازيكن كه محبوب‌ترين بازيكنان در جهان فوتبال هستند رونمايي كرد.

ديويد بكام:

مي‌توان گفت كه بكام محبوب‌ترين چهره ورزشي به شمار مي‌آيد. نماد فوتبال انگليس چهره‌اي سنگين و باوقار كه البته لغزش‌هايي هم داشته است. بكام تمام حقوق خود را در پاري‌سن‌ژرمن به يك موسسه خيريه كودكان در پاريس اختصاص داد. او هيچگاه حاضر نشد به انتقادات تند سرآلكس فرگوسن، سرمربي سابق خود در منچستريونايتد پاسخ دهد و تنها به اين جمله اكتفا كرد: "نمي‌توانم درباره مردي كه روياي بازي در منچستريونايتد را برايم برآورده كرد، بد حرف بزنم." اين رفتارها به محبوبيت بكام افزوده است.

بكام محبوبيت بالايي در سراسر جهان دارد؛ به ويژه اين كه او با پيراهن تيم‌هاي بزرگي همچون منچستريونايتد، رئال‌مادريد، ميلان و پاري‌سن‌ژرمن بازي كرده و با تمام اين تيم‌ها جام‌هاي قهرماني را بالاي سر برده است. البته او در مقطعي هم به ليگ آمريكا رفت و با تيم گلكسي قهرمان ليگ آمريكا شد تا به يكي از پرافتخارترين بازيكنان تاريخ فوتبال تبديل شود. چه بسا بسياري به انتقاد از بكام بپردازند اما نمي‌توان انكار كرد كه او طرفداران زيادي در ميان اقشار مختلف دارد.

2- جان‌فرانكو زولا:

وقتي لبخند او را از نزديك مي‌بيني، احساس مي‌كني به تو نزديك است. زولا، اسطوره چلسي و يكي از بهترين بازيكنان خارجي تاريخ ليگ جزيره بوده است. با اين كه سال‌هاست از فوتبال خداحافظي كرده اما محبوبيت او در استمفوردبريج بيشتر از بسياري از ستاره‌هاي كنوني چلسي است. او نه تنها در چلسي كه در بين ديگر تيم‌هاي انگليسي و غيرانگليسي هم محبوب است. چنانچه شخصي را بيابي كه بگويد از زولا بيزار است، بدون شك دروغ گفته.

3- پل اسكولز:

شاخصه بازي اسكولز تكل‌هاي پياپي و دريافت كارت‌هاي زياد بود. او بازيكني جنگنده و خشن بود، با اين حال يكي از محبوب‌ترين بازيكنان تاريخ ليگ جزيره بود. چه بسا كمتر مفسري را بيابيم كه از عملكرد اسكولز و رفتار او در ميدان انتقاد كند. اسكولز از نظر فني يكي از بهترين بازيكنان تاريخ ليگ برتر انگليس بوده است. منچستريونايتد بعد از خداحافظي او با مشكلات زيادي در ميانه ميدان مواجه شد و الان هم جانشيني شايسته براي او پيدا نكرده است؛ چه بسا اسكولز از توجه رسانه‌اي همسان هم‌تيمي‌هايش برخوردار نبوده باشد اما بدون شك كسي را نمي‌يابيم كه به هنگام سخن گفتن از اسكولز بد بگويد.

4- ژاوي هرناندس:

لقب استاد برازنده پاسور محبوب نوكمپ است؛ چه بسا سبك بازي ژاوي از سرعت، مهارت و بازي نمايشي كه بيشترين طرفدار را دارد، برخوردار نباشد اما نمي‌توان اين حقيقت را پوشاند كه پاس‌هاي ژاوي طلايي هستند و او يكي از بهترين پاسورهاي فوتبال جهان است. ژاوي همواره نقش ميانجي را در دعواهاي شديد بين بازيكنان رئال‌مادريد و بارسلونا بازي مي‌كند و اين محبوبيت او را دو چندان كرده است. او همچنين در تيم ملي فوتبال اسپانيا شخصيتي كاريزماست كه به هنگام مشكلات به او پناه برده مي‌شود.

5- تيري آنري:

بازيكن كنوني نيويورك ردبولز و سابق آرسنال و بارسلونا. او يكي از ستاره‌هاي باقي مانده نسل 90 است كه تاكنون از فوتبال خداحافظي نكرده. آنري رفتار بسيار متيني در ميدان دارد كه باعث شده تا بازيكنان حريف هم به او احترام گذارند. آنري طرفداران زيادي دارد. البته مي‌توان طرفداران تاتنهام را مستثني كرد؛ چرا كه ستاره سابق توپچي‌ها بارها آنها را داغ به دل گذاشت؛ البته او در انتخابي جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي هم طرفداران ايرلند را خشمگين كرد و با دست توپ را به ويليام گالاس داد تا فرانسه در آخرين لحظات به جام‌جهاني صعود كند. البته آنري پس از پايان بازي اعتراف كرد كه توپ را با دست زده است و رسما از اين كار خود عذرخواهي كرد.

6- ليونل مسي:

جادوگر آرژانتيني بارسلونا كه چهره آرامي دارد اما هر مدافعي را به ترس و واهمه مي‌اندازد. مسي يكي از بااستعدادترين بازيكنان تاريخ فوتبال جهان است، اگر نگوييم بااستعدادترين است. كسب چهار توپ طلاي فوتبال جهان شاهد گويايي بر اثبات توانايي "كك" آرژانتيني است. به استثناي افرادي كه همواره به مقايسه بين رونالدو و مسي مي‌پردازند و ستاره پرتغالي رئال‌مادريد را ترجيح مي‌دهند، مي‌توان گفت كه مسي محبوب‌ترين بازيكن جهان است؛ چرا كه همه او را دوست دارند. او الگويي براي كودكان در سراسر جهان به شمار مي‌آيد، به ويژه اين كه توانسته است بر خلاف بيشتر ستاره‌هاي نامي آبرو و شهرت خود را حفظ كند و چه در زمين فوتبال و چه در خارج از آن جواني سر به زير و بااخلاق باشد كه اين محبوبيت او را دو چندان كرده است.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن