تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804712847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارنظر عجیب استاندار اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اظهارنظر عجیب استاندار اصفهان
استاندار اصفهان در اظهار نظری عجیب گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است! به گزارش نامه نیوز به نقل از فرارو، زرگر پور با بیان اینکه، طرح پنج ماده ای برای احیای حوضه آبریز زاینده رود تهیه و برای بررسی به تهران فرستاده شده است، گفت: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم و در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی ربط هستیم.

دکتر زرگر پور در رابطه با مترو، افزود: یکی از تاسف های من، این است که 17 سال قبل مجوز احداث مترو در اصفهان را صادر کردم و امروز می بینیم، مترو در بسیاری از شهرهای کشور راه افتاده، ولی متروی اصفهان هنوز ناتمام مانده است.

وی به اصلاح اساسنامه مترو اشاره کرد و ادامه داد: از آنجا که بخشی از تعهدهای مربوط به وزارت کشور پیش از این در استانداری اصفهان اجرایی نشده بود، واگن های مترو همچنان به اصفهان نرسیده است، که با پیگیری های صورت گرفته این مشکل مرتفع شد و قول هایی از معاون وزیر کشور در رابطه با تامین منابع گرفتیم و بنا داریم با تسهیلات به دست آمده بخشی از کار مترو را در شمال شهر آغاز کنیم، همانطور که امیدوار هستیم زمان مطرح شده از سوی شهرداری اصفهان نیز محقق شود.

استاندار اصفهان در رابطه با قطار سریع السیر اصفهان گفت: در این رابطه با 12 نفر از دولتمردان، از جمله وزیر راه، دیدار داشتیم، لذا فردا یکی از معاونین وزیر راه برای مبحث قطار سریع السیر و دو کنار گذر شرقی و غربی اصفهان، به اصفهان می آید و به یاری خداوند اولین استان کشور خواهیم بود که از قطار سریع السیر بهره مند می شود.

دکتر زرگر پور در رابطه با زاینده رود، افزود: در شرایط عادی اگر خشکسالی نداشته باشیم 200 ملیون متر مکعب کسری آب داریم و در صورتی که خشکسالی داشته باشیم 600 ملیون کسری داریم، در حال حاضر هم که سالها است دچار خشکسالی هستیم.

وی تصریح کرد: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم که در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی هستیم.

استاندار اصفهان ساماندهی مشکل زاینده رود را نیازمند فضایی آرام و منطقی دانست و گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

دکتر زرگرپور افزود: در رابطه با ورزشگاه نقش جهان نیز مشکل مالی نداریم، چرا که شرکت فولاد از این پروژه حمایت می کند، در صورتی که کف نیازهای این پروژه برآورد شود، می توانیم فاز یک آن را به بهره برداری رسانده تحویل شرکت فولاد داده و فاز دوم را آغاز کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به تغییر مدیریت اوقاف بیان کرد: از نخستین سفر وزیر ارشاد به استان اصفهان بحث تغییر و تحول مسوول اداره اوقاف مطرح شد، از این موضوع که تقریبا یک ماه و نیم قبل مطرح شده بود افرادی که باید در جریان باشند، مطلع بودند و ظاهرا از آنجا که مساله با تاخیر مواجه شده بود، جناب وزیر شخصا دست به کار شدند.



1392/9/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن