تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كميسيون اقتصادي مجلس:بودجه سال آينده كشور انقباضي است / بانك مركزي مأمور حمايت از بخش توليد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون اقتصادي مجلس:بودجه سال آينده كشور انقباضي است / بانك مركزي مأمور حمايت از بخش توليد
نماينده مردم شهرستان خميني‌شهر در مجلس گفت: بودجه سال آينده كل كشور يك بودجه انقباضي است و تا حدودي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي تهيه و تنظيم شده است.


محسن صرامي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اصفهان در خصوص لايحه بودجه 93 كل كشور اظهار كرد: اين بودجه را بايد با چند معيار ارزيابي كرد، نخستين موضوع اعداد و ارقام كلي در اين لايحه است كه در حال حاضر 195 هزار ميليارد تومان بودجه عمومي به نسبت 210 هزار ميليارد تومان مصوب سال قبل خود كاهش دارد.

وي با بيان اينكه بودجه 93 كل كشور يك بودجه انقباضي است و تا حدودي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي تهيه و تنظيم شده است، افزود: اما در نهايت با توجه به تبليغاتي كه در اوايل شكل‌گيري دولت يازدهم در مورد كاهش وابستگي به درآمد‌هاي نفتي صورت پذيرفت ما در بودجه سال آينده شاهد افزايش وابستگي به درآمد‌هاي نفتي و ماليات‌ها هستيم.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينكه براي درآمدزايي كاهش بروكراسي اداري در اقتصاد و واردات بايد از برنامه‌هاي مدون دولت باشد، ادامه داد: در بودجه سال آينده بانك مركزي مأموريت حمايت از بخش توليد را بر عهده دارد.

وي با بيان اينكه فعلا بودجه‌گذاري در كشور براي اتمام پروژه‌هاي عمراني در نظر نگرفته شده است، گفت: بلكه بيشتر به نيازهاي انساني در بودجه 93 توجه شده است.

صرامي با بيان اينكه مرحله دوم يارانه‌ها براي سال آينده در صورتي كه مجلس صلاحديد مجوز آن را به دولت بدهد اجرا خواهد شد، تاكيد كرد: مرحله دوم يارانه‌ها با تبليغات دولت قابليت اجرايي شدن ندارد، بلكه با نظر نمايندگان مردم در مجلس قابليت اجرايي شدن پيدا مي‌كند.

وي با بيان اينكه خميني‌شهر 2 هزار و 300 شهيد تقديم انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است، تصريح كرد: يك دهم جانبازان استان اصفهان در خميني‌شهر هستند در حالي ‌كه خميني‌شهر در برخي شرايط از لحاظ زيرساخت‌هاي آموزشي و توليدي محروم است و متاسفانه سرانه شهروندي ما در خميني‌شهر 120 هزار تومان است.

* معاون جديد سياسي امنيتي استانداري اصفهان جامع‌الشرايط باشد

عضو كميسيون اقتصادي مجلس در قسمتي ديگر از صحبت‌هاي خود با اشاره به مطرح‌شدن انتخاب معاون جديد سياسي امنيتي استانداري اصفهان از سوي برخي رسانه‌ها اضافه كرد: معاون جديد سياسي امنيتي استانداري اصفهان هر كه مي‌خواهد باشد، اما شخصيتي باشد كه در اتاق او هميشه روي همه مردم اصفهان باز و پاسخگوي سئوالات آنان باشد.

وي با بيان اينكه معاون جديد استانداري اصفهان سياست‌باز نباشد، افزود: معاون جديد رسول زرگرپور در حوزه سياسي و امنيتي بايد به دنبال منافع استان اصفهان باشد و اين فرد بومي خود استان باشد.

صرامي با بيان اينكه معاون جديد سياسي امنيتي استانداري اصفهان به تمام معنا جامع‌الشرايط باشد و خاموش‌كننده چراغ مشكلات استان باشد، بيان كرد: در انتخابات فرمانداران شهرستان‌ها معتقد به مشورت با نمايندگان و مسئولان آن شهرستان‌ها بودند چرا كه بسياري از پيگيري‌هاي كارهاي اجرايي بر دوش نمايندگان مردم در مجلس است.

انتهاي پيام/63023/صا30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن