تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805109133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجاد انوشيرواني در گفت‌وگو با برنا: فعلا قيد وزنه‌برداري را زده‌ام!/ تيم ملي شانس صعود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: سجاد انوشيرواني در گفت‌وگو با برنا: فعلا قيد وزنه‌برداري را زده‌ام!/ تيم ملي شانس صعود دارد
نايب قهرمان المپيك 2012 لندن گفت: رفتار گروهي از كاربران ايراني با ليونل مسي بسيار زشت بوده و اميدوارم فدراسيون فوتبال در جام جهاني اين حركت را جبران كند.


حضور بهداد سليمي و كيانوش رستمي در هفته چهارم رقابت هاي ليگ وزنه برداري باشگاه كشور، باعث شد تا طلسم روي تخته نرفتن، مردان المپيكي وزنه برداري پس از ماه ها شكسته شود اما با اين حال يكي از رقيبان سليمي و دوست صميمي وي يعني سجاد انوشيرواني، كه قرار بود در تركيب نيروي زميني مسابقه بدهد، به ميدان نرفت تا مدت زمان غيبت او در مسابقات رسمي بيشتر شود.

انوشيرواني در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي برنا اعلام كرد كه به علت تحصيل در مقطع دكترا، روزهاي پرمشغله اي را مي گذراند و براي همين فعلاً در شرايط تمرين و مسابقه قرار ندارد.

*در حالي كه بسياري از علاقه مندان به وزنه برداري منتظر حضور تو در مسابقات اين هفته ليگ وزنه برداري بودند، تو در اين رقابت ها شركت نكردي؟
بله من به شدت اين روزها درگير درس و امتحان هستم و اصلاً وقتي براي تمرين و مسابقه ندارم. فعلا قيد وزنه برداري را زده ام تا ببينيم در آينده شرايط به چه صورت پيش مي رود.

*با اين اوصاف تحصيل را به وزنه برداري ترجيح دادي؟!
در حال حاضر در مقطع دكتراي تربيت بدني مشغول به تحصيل هستم و براي همين كمي سرم شلوغ است. من يك ماهي بود كه تمرين مي كردم تا آماده حضور در مسابقات ليگ شوم اما باز هم اين موضوع به درسم خورد و نتوانستم كارم را ادامه دهم اما سعي مي كنم از 10 دي دوباره استارت بزنم و تمريناتم را شروع كنم.

*با اين تفاسير اگر به تيم ملي دعوت شوي، در اردو شركت مي كني؟
هنوز كه تكليف ما با تيم ملي مشخص نشده و مسئولان فدراسيون وزنه برداري، به ما اعلام نكرده اند كه شرايط به چه صورت خواهد شد و بعد از آن تصميم مي گيريم كه به تيم ملي برگرديم يا نه.

*اما تغييراتي صورت گرفته و در حال حاضر حسين توكلي به عنوان سرمربي تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان انتخاب شده است و خبرهايي هم مبني بر حضور شاهين نصيري نيا به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان شنيده مي شود.
من در ابتدا به آقاي توكلي تبريك مي گويم. ايشان مربي بزرگي هستند كه لياقت و شايستگي شان بيشتر از اين هاست و مي توانند به وزنه برداري كشور كمك كنند. در مورد سرمربي تيم ملي بزرگسالان هم من نمي دانم چه كسي سرمربي مي شود اما آقاي نصيري نيا هم مربي خوبي است و اگر ايشان انتخاب شوند، ما هم تلاش مي كنيم كه برگرديم و براي مسابقات جهاني آماده شويم.

*وضعيت آسيب ديدگي ات به چه صورت است؟
من زانويم خيلي بهتر از گذشته شده است و استراحت كرده ام و فكر نمي كنم كه مشكلي براي ادامه وزنه برداري داشته باشم.

*عملكرد بهداد سليمي را در رقابت هاي اين هفته وزنه برداري چه طور ديدي؟
من فكر مي كنم بهداد بسيار استادانه و با تجربه عمل كرد و بسيار خوب نشان داد. او در شرايطي در مسابقات وزنه برداري ليگ شركت كرد كه روزي يك جلسه تمرين مي كرد و گاهي تمرينات او در هفته به 5 جلسه هم نمي رسيد. با اين حال او نشان داد كه اگر بخواهد همچنان مي تواند عنوان قوي ترين مرد جهان را در اختيارداشته باشد.

*با توجه به علاقه اي كه به فوتبال داري، گروه تيم ملي در جام جهاني 2014 را چه طور مي بيني؟
به نظر من تيم ملي ايران نسبت به گذشته بسيار متفاوت شده و آقاي كارلوس كي روش تركيب اصلي خودشان را پيدا كرده اند و مي دانند كه در جام جهاني با چه بازيكناني به ميدان بروند. بازي هاي گذشته مقابل بوسني نشان مي دهد كه ما توانايي پيروزي مقابل اين تيم را داريم. نيجريه هم اگر چه يك تيم خوب و آفريقايي است اما تيم ملي ما ثابت كرده مي تواند بهتر از اين ظاهر شود و تيم هاي آسيايي كمتر از آفريقايي ها نيستند و اين شانس را داريم تا مقابل اين تيم نتيجه خوبي بگيريم. آرژانتين هم كه همه مي دانند تيم بسيار بزرگي است و ما بازي سختي را مقابل اين تيم در پيش داريم و اميدوارم كه بتوانيم مقاومت خوبي برابر بازيكنان بزرگ اين تيم داشته باشيم.

*با اين شرايط، اميدوار به صعود تيم ملي به دور دوم جام جهاني هستي؟
صعود به دور دوم كار بسيار سختي است اما اگر تيم ملي تداركات خوبي داشته باشد و بچه ها در جام جهاني غيرت و اراده بسيار خوبي داشته باشند، ما شانس صعود خواهيم داشت. خوشبختانه آقاي كي روش مربي بسيار بزرگي است كه مقابل تيم هاي قدرتمند دنيا قرار گرفته و در جام جهاني قبل هم سرمربي پرتغال بوده است و با توجه به تجربه اش در رئال مادريد و منچستر يونايتد، مي تواند به خوبي تيم ملي را رهبري كند.

*يكي از سوژه هاي روز، بحث رفتار توهين آميز گروهي از كاربران ايراني با نوشتن مطالب زشت در صفحه اجتماعي ليونل مسي است كه بازتاب بسيار بدي در جهان داشته است.
من از اين اتفاق بسيار ناراحت شدم و آن را بسيار كار زشت و ناپسندي مي دانم. مسي يكي از بزرگترين بازيكنان دنياست كه بازي مقابل او و تيم ملي آرژانتين براي ما بايد افتخار باشد. من نمي دانم كاربراني كه به صفحه مسي حمله كرده اند، چه استنباطي داشته اند؟ شايد فكر مي كرده اند مسي در جام جهاني 10 گل به تيم ملي ايران مي زند اما اين تصورات اصلاً درست نيست و بايد ما در مقابل چنين بازيكناني فرهنگ غني ايراني را به نمايش بگذاريم. من اميدوارم كه در جام جهاني جبران اين حركت بشود و مسئولان فدراسيون فوتبال، به نحوي شايسته از مسي دلجويي كنند.

*همچنان بازي هاي پرسپوليس را پيگيري مي كني؟
بله من عاشق شخصيت علي دايي هستم و هر جايي كه او مربيگري كند، بازي هاي تيمش را دنبال مي كنم و اميدوارم كه پرسپوليس با دايي به موفقيت برسد. علي دايي مرد بسيار بزرگي است كه فارغ از مسائل فني و فوتبالي، روحي بسيار بزرگ دارد و من از بسياري از كارهاي خيرخواهانه اي كه او انجام مي دهد، مطلع هستم و اميدوارم شخصيت هايي مانند علي دايي در جامعه ما زياد شوند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن