تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نويي: شبيه استقلال بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: قلعه نويي: شبيه استقلال بوديم


تهران IranSport.Net - سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز شبيه تيم استقلال واقعي بوديم اما خوشحالم توانستيم هر سه امتياز اين بازي را كسب كنيم. «امير قلعه نويي» شنبه شب پس از برتري يك بر صفر تيمش برابر فجر شهيد سپاسي شيراز در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اينكه بازيكنان تيم فجر سپاسي در اين ديدار بسيار خوب بازي كردند، اظهار داشت: خوشبختانه ما در اين بازي پيروز شديم و توانستيم در جدول بمانيم و اين از همه چيز مهم تر است.

وي با تسليت به خانواده داوود سيدعباسي بازيكن سابق تيم استقلال در باره اين بازي تصريح كرد: به نظرم بازي خوبي كرديم اما هنوز به استقلال اصلي نرسيده ايم، با اين همه در گردش و مالكيت توپ به نسبت بازي قبل بد نبوديم و اين خود اميدوار كننده است.

قلعه نويي بار ديگر از بازي بازيكنان تيم فجر سپاسي تمجيد كرد و اظهار داشت: تيم فجر، بازي خوبي را به نمايش گذاشت و لايه هاي دفاعي خوبي برابر تيم ما طراحي كرده بود اما ما با اين برد در جدول رده بندي باقي مانديم.

وي با اشاره مجدد به مشكلات تيم استقلال در خصوص پنج بازيكني كه در نيمكت نفرات ذخيره داشت نيز گفت: جي لويد ساموئل سر تمرين نيامده است و مطالباتش را مي خواهد. جواد نكونام و اميرحسين صادقي نيز سه اخطاره بودند، از اين رو نتوانستيم از آنان استفاده كنيم و بر همين اساس نيمكت خالي بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص ديدارهاي اين تيم در ليگ فوتبال قهرمانان باشگاه هاي آسيا نيز گفت: به فكر بازي هاي آسيايي هستيم و قرار است براي تكميل تيم، يك هافبك بازيساز به تيم ما اضافه شود. در همين راستا بزودي ستاد آسيايي تيم تشكيل شده و برنامه ريزي لازم را در اين ارتباط انجام خواهيم داد.

وي در باره اختلاف نظر باشگاه هاي درگير با كارلوس كي روش در خصوص استفاده نكردن از بازيكنان ملي پوش در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا نيز گفت: درست است كه با تدبير كادر فني به جام جهاني برويم اما بايد با سرمربي تيم ملي صحبت كنيم و نبايد طوري باشد كه در اين رقابت ما با گل هاي زياد مغلوب حريفان خود بشويم، هواداران از ما انتظار دارند و بايد راهكاري انديشيده شود. البته تيم ملي هم مهم است و آنان نبايد نقش ليگ در بازيكن سازي و موفقيت هاي تيم ملي را دست كم بگيرند.

قلعه نويي در باره شعار عليه مجري برنامه تلويزيوني 90 و تخريب هاشم بيك زاده در اين برنامه نيز گفت: تخريب اين بازيكن كار درستي نبود و من مانند كساني نيستم كه براي در اختيار گرفتن پنج دقيقه آنتن تلويزيوني، كس ديگري را تخريب كنم.

تيم استقلال تهران عصر (شنبه) در ورزشگاه آزادي تهران، در آخرين ديدار هفته هجدم ليگ برتر فوتبال، تيم فجر شهيد سپاسي شيراز را با تنها گل هاشم بيك زاده با نتيجه يك بر صفر مغلوب كرد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن