تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر دستگيري جاسوس انگليسي در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: خبر دستگيري جاسوس انگليسي در كرمان
رئيس دادگاه انقلاب كرمان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) يك جاسوس MI6 (سازمان جاسوسي انگليس) در كرمان شناسايي و دستگير شد. دادخدا سالاري در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين جاسوس پس از چندين ماه فعاليت اطلاعاتي پيچيده در دام افتاد.
وي بيان كرد: متهم مذكور در 11 نوبت در داخل و خارج از كشور به‌ صورت حضوري با افسران اطلاعاتي كشور انگليس ارتباط برقرار كرده و در هر ملاقات نيز اطلاعات مورد نظر سرويس جاسوسي مذكور را تحويل داده و البته يكسري راهكارهايي را عليه منافع جمهوري اسلامي ايران از سرويس اطلاعاتي انگليس اخذ كرده است. اين مقام قضايي از ارتباط جاسوس دستگير شده با 4 افسر اطلاعاتي خبر داد و اظهار كرد: با هدايت و آموزش‌هاي اين افسران اطلاعاتي، جاسوس مذكور اطلاعات خواسته شده و مورد نظر آن‌ها را جمع‌آوري و سپس به كشور مبدأ جاسوسي منتقل كرده است. سالاري افزود: محاكمه اين جاسوس در حال انجام است و متهم به جرايم خود اعتراف دارد. خبر دستگيري و محاكمه جاسوس سرويس اطلاعاتي انگليس در حالي منتشر شده است كه پيش از اين برخي منابع خبري از ارتباط داشتن امريكايي مفقود شده در ايران با سازمان سيا خبر دادند. روزنامه‌هاي واشنگتن پست و خبرگزاري آسوشيتدپرس طي گزارش‌هايي اعلام كردند باب لوينستون، امريكايي مفقود شده مأمور سابق اف‌بي‌اي بوده و عليه ايران جاسوسي مي‌كرده است. با اين حال روز گذشته كاخ سفيد به اين گزارش‌ها واكنش نشان داد. جي كارني، سخنگوي كاخ سفيد در اين باره به سي‌ان‌ان گفت: لوينستون به هنگام مفقود شدن در استخدام دولت ايالات متحده نبوده است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن