تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819272563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوي تراكتورسازي و ذوب آهن در تبريز بازيكن خودي ترمز تراكتور را كشيد!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: تساوي تراكتورسازي و ذوب آهن در تبريز بازيكن خودي ترمز تراكتور را كشيد!
در حاشيه اين ديدار مي توان به غيبت لوكا بوناچيچ در تبريز و هدايت فني ذوب آهن توسط ابراهيم تقي پور اشاره كرد.


به گزارش خبرگزاري برنا از تبريز، ديدار تيم هاي فوتبال تراكتورسازي تبريز و ذوب آهن اصفهان از كادر رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور با تساوي خاتمه يافت.
در اين مسابقه كه با حضور قريب به 3 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه يادگار امام ( ره ) تبريز و در هواي برفي برگزار شد دو تيم به تساوي 2 - 2 رضايت دادند.
حبيب گرداني در دقيقه 36 و مهدي كياني ( پنالتي ) در دقيقه 82 براي تراكتورسازي پيام آوران شادي بودند و ميلاد غريبي در دقيقه 16 و حبيب گرداني ( گل به خودي ) در دقيقه 90 گل هاي ذوب آهن را به نام خود ثبت كردند.
در اين ديدار فرشاد احمد زاده و محمد نصرتي از تراكتورسازي و قاسم حدادي فر و سينا عشوري زاد از ذوب آهن با كارت زرد سيد حسين زرگر جريمه شدند. همچنين يكي از اعضاي كادر فني ذوب آهن در دقيقه 89 با دستور داور مسابقه از روي نيمكت ذوب آهن اخراج شد.
در حاشيه اين ديدار مي توان به غيبت لوكا بوناچيچ در تبريز و هدايت فني ذوب آهن توسط ابراهيم تقي پور اشاره كرد.
قاسم حدادي فر ستاره بي چون چراي اين ديدار بود ضمن آن كه ميلاد غريبي، كارلوس سانتوز و مرتضي تبريزي از ذوب آهن و حامد لك دروازه بان تراكتورسازي از جمله بازيكنان برتر زمين محسوب مي شدند.
ذوب آهن با اين نتيجه مجموع امتيازات خود را به 15 امتياز رسانيد و در رتبه چهاردهم جدول مسابقات مستقر شد ولي تراكتورسازي با توقف خانگي و بسنده كردن به حداقل اندوخته اين پيكار، صدر جدول را به دليل تفاضل گل بهتر در امتياز برابر با 33، تقديم پرسپوليس تهران كرد كه با 6 گل مس را در كرمان مقهور قدرت تيمي خود نمود.
1-1-1

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن