تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820011009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ طرحي بدون مطالعات تخصصي در كلانشهر تبريز اجرا نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هيچ طرحي بدون مطالعات تخصصي در كلانشهر تبريز اجرا نمي شود
تبريز- خبرگزاري مهر: سخنگوي شوراي اسلامي كلانشهر تبريز گفت: اساسنامه تدوين شده مركز پژوهش هاي شورا فردا در صحن علني براي تصويب راي گيري مي شود تا هيچ طرحي بدون مطالعات تخصصي اجرايي نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعيد حاجي زاده شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از تدوين اساسنامه مركز پژوهش شورا كه در دوره هاي گذشته براي انجام مطالعات قبل از اجراي طرح ها ايجاد شده بود گفت: با تاكيد شهردار منتخب تبريز قرار است اين طرح با تدوين هاي صورت گرفته فردا در صحن علني مطرح شده و براي تصويب آن راي گيري شود.

وي افزود: با توجه به اينكه در دوره هاي گذشته شورا فعاليت اين مركز كمرنگ شده بود شوراي چهارم با تدوين اساسنامه اين مركز را براي اجراي طرح هاي كارشناسي شده فعال خواهد كرد.

حاجي زاده اعضاي تشكيل دهنده مركز پژوهش هاي شورا را رئيس كميسيون هاي شورا، كارشناسان، متخصصان حوزه شهري و هيئت علمي دانشگاه ها دانست.

وي با اشاره به فعاليت هاي مهم اين مركز گفت: در اين مركز طرح ها از جهت هاي مختلف مطالعه شده و سپس اجرا مي شود.

وي از برگزاري نشست مشترك اعضاي شورا با شهردار و نمايندگان مجلس در روز سه شنبه هفته جاري خبر داد و گفت: هدف از برگزاري اين نشست بررسي بحث بافت هاي فرسوده شهر، حاشيه نشيني و حمل و نقل مديريت واحد شهري و پيگيري آن در سطح ملي خواهد بود.

كد خبر: 2195450

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۸:۱۱

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن