تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترين دوربين براي عكاسي و فيلمبرداري ماجراجوييبررسي +GoPro Hero3


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: بهترين دوربين براي عكاسي و فيلمبرداري ماجراجوييبررسي +GoPro Hero3
منبع :‌ آي تي ايران نسخه چاپي

بسياري از علاقه‌مندان به عكاسي و فيلمبرداري GoPro را به خوبي مي‌شناسند. دوربين كوچكي كه به خصوص براي عكاسي ورزشي كاربرد فوق‌العاده‌اي دارد.

نكات مثبت : GoPro Hero3+ Black Edition يكي از بهترين محصولات ساخته شده در عرصه عكاسي و فيلمبرداري ماجراجويي است. اين دوربين از نظر رزولوشن و frame rate عكاسان ماجراجو و برخي علاقه‌مندان عكاسي را راضي مي‌كند.

نكات منفي : حركت در منوها و گشتن بين آن‌ها براي تنظيمات دوربين راحت نيست. عمر باتري به شدت به فعال كردن يا از كار انداختن نوع امكانات وابسته است. پس از خريد بايد برخي لوازم جانبي مثل ميكروSD خرياري كنيد.

بسياري از علاقه‌مندان به عكاسي و فيلمبرداري GoPro را به خوبي مي‌شناسند. دوربين كوچكي كه به خصوص براي عكاسي ورزشي كاربرد فوق‌العاده‌اي دارد. ما در اين مطلب مي‌خواهيم درباره تازه‌ترين مدل اين اين دوربين يعني GoPro Hero3+ Black Edition صحبت كنيم. اين نسخه در واقع بهترين مدل GoPro است و دوربين‌هاي Hero3+ Silver Edition و Hero3 White Edition را پس پشت خود دارد.

حالا در تازه‌ترين مدل از GoPro يعني Black Edition امكاني تحت عنوان Protune mode براي تصويربرداري با rate بالا روبه رو هستيم. همچنين رزولوشن اين دوربين به 4K در ۱۵ فريم برثانيه مي‌رسد و مجهز به واي فاي ريموت هم هست.

اگر بخواهيم دوربين جديد Hero3+ را Hero3 مقايسه كنيم بايد بگوييم مدل جديد‌تر سبك‌تر، كوچكتر با عمر باتري بيشتر ، با واي فاي سريع‌تر براي استفاده از اپليكيشن GoPro ، داراي تصوير وايدانگل فوق‌العاده، تصويربرداري در نور كم و با لنز به روز شده و ويديوهاي شفاف‌تر است.

البته اين دوربين با قيمت ۳۹۹ دلاري خود دوربين گراني به شمار مي‌رود اما اگر شما يك ورزشكار يا علاقه‌مند طبيعتي هستيد كه دنبال يك دوربين حرفه‌اي مي‌گرديد با اين قيمت بهترين چيزي كه مي‌توانيد پيدا كنيد همين دوربين است. كساني كه تصويرهاي گلايدري يا شيرجه‌هاي بلند اين دوربين را ديده‌اند مي‌دانند ثبت چنين لحظه هايي فقط از چنين دوربيني برمي‌آيد.

داخل جعبه

مهمترين چيزي كه شما به غير از اين دوربين نياز به خريد آن داريد يك كارت مايكروSD مثلا ۶۴ گيگابايتي است .

البته خوب است بدانيد قاب ضد آب اين دوربين به خوبي تا عمق ۴۰ متري اين دوربين را ضد آب مي‌كند و البته قاب شيرجه آن را تا عمق ۶۰ متري آب هم محافظت مي‌كند.

قاب دور دوربين كوچكتر و سبكتر از نسخه قبلي است و به لنز جديدي مجهز شده است. البته مشكل اينجاست كه هنوز مكانيزم باز كردن اين قاب سخت است. همچنين اتصال مربوط به كلاه هم در جعبه قرار دارد كه امكان ميدهد شما دوربين را كاملا روي كلاه خود نصب كنيد.

هيچ شارژري داخل جعبه قرار ندارد تنها يك سيم USB هست كه اگر شارژر داشته باشيد مي‌توانيد آن را از اين طريق شارژ كنيد.

همچنين يك ريموت واي فاي نيز با اين نسخه از GoPro ارايه شده كه به يك كابل شارژر مخصوص نياز دارد كه آن هم درون جعبه است ولي اگر آن را گم كنيد قيمت آن ۲۰ دلار است. اين دستگاه بسيار چيز خوبي است به خصوص وقتي كه شما به تلفن همراه خود براي راه انداختن يا از خاموش كردن دستگاه دسترسي نداريد. اين ريموت هم ضد آب است. نكته جالب اينكه اين ريموت مي‌تواند همزمان با ۵۰ دوربين متصل شود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن