تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشكل خاصي با دايي ندارم/ آرزو مي‌كنم پرسپوليس قهرمان ليگ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشكل خاصي با دايي ندارم/ آرزو مي‌كنم پرسپوليس قهرمان ليگ شود
مدير فني فوتبال جوانان با اشاره به اينكه اين تيم بايد ببازد تا به شرايط مطلوب برسد، در خصوص شايعه اختلافش با علي دايي گفت: شما خودتان مي گوييد شايعه، من مشكل خاصي با دايي ندارم و سال ها در تيم ملي كنار همديگر بازي كرديم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي مهدوي كيا پس از ديدار دوستانه تيم فوتبال جوانان ايران برابر پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: من در سال هاي گذشته در پرسپوليس بودم اينجا خانه من است و مي آيم و مي روم البته بخاطر درگيري هايي كه در اين مدت داشتم نتوانستم به تمرين پرسپوليس بيايم.

وي با بيان اينكه بازي بسيار خوبي بود و بايد از مجموعه پرسپوليس براي موافقت جهت برگزاري اين ديدار تشكر كرد، ادامه داد: بازيكنان تيم جوانان تا حدودي كم تجربه هستند البته نتيجه مهم نيست زيرا اين بازيكنان به ديدارهاي تداركاتي نياز دارند.

مدير فني تيم فوتبال زير 19 سال (جوانان ايران) اضافه كرد: اين تيم حالاحالاها بايد ببازد تا شرايطش بهتر شود ضمن اينكه مقابل پرسپوليس هم خوب بازي كرد و روي پنالتي، گل بخودي و اشتباهات فردي بازي را واگذار كرد.

وي با اشاره به اينكه تمرينات اين تيم براي حضور در مسابقات نهايي زير 19 سال آسيا تنها دو هفته است كه آغاز شده، تصريح كرد: نفرات اين تيم تجربه بازي هاي بزرگ را ندارند اما كم كم شرايط بهتر مي شود.

مهدوي كيا كه در پايان تمرين امروز در كنار علي دايي از زمين خارج شد و با او به خوش و بش پرداخت در مورد اينكه اين احوال پرسي به شايعات اختلافتان با دايي پايان داد، اظهار كرد: خودتان مي گوييد شايعه ما مشكل خاصي با هم نداريم و سال هاي سال در تيم ملي با همديگر همبازي بوديم.

وي ادامه داد: بايد از ايشان و مجموعه پرسپوليس تشكر كنم كه با تيم جوانان همكاري كردند، بنده براي شخص دايي و تيم پرسپوليس آرزو مي كنم كه امسال قهرمان ليگ شوند.

مدير فني تيم جوانان همچنين اضافه كرد: تيم جوانان سال هاست به جام جهاني نرفته و كار سختي دارد اما اميدواريم بتوانيم با يك برنامه ريزي خوب و منسجم اين تيم را به جام جهاني برسانيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازي پرسپوليس با مس را ديده است، تاكيد كرد: بازي را ديدم و بايد بگويم پرسپوليس روز خيلي خوبي داشت و همه توپ هايش به گل تبديل شد خوشبختانه با اين برد وضعيت پرسپوليس بهتر شد و به صدر جدول بازگشت.

مهدوي كيا در مورد اينكه پرسپوليس با اين برد به نوعي از پرويز مظلومي دوباره انتقام گرفته است، اينگونه اظهارنظر كرد: البته اين بازي حاشيه هاي زيادي داشت داستان پنالتي و بيرون كشيدن تيم توسط مسي ها شرايط خوبي را ايجاد نكرد، اما پرسپوليس روز خوبي داشت و مس هم بايد شش‌تايي مي شد، حتي در وقت هاي تلف شده اين بازي هم، همه منتظر گل ششم بودند كه در نهايت اين اتفاق افتاد.

وي ابراز اميدواري كرد پرسپوليس بتواند اين روندش را ادامه دهد و افزود: تيم پرسپوليس تا امروز نشان داده يكي از مدعيان قهرماني و فعلا نيز صدرنشين است كه اميدوارم اين روند روبه رشد تا رسيدن به قهرماني ادامه داشته باشد.

مهدوي كيا در پايان در مورد گروه بندي جام جهاني هم نيز گفت: در جام جهاني بهترين تيم ها حضور دارند آرژانتين يكي از بهترين تيم هاي جهان است، نيجريه تيم قدرتمندي است و بوسني هم مي تواند براي هر تيمي دردسرساز باشد، قطعا تيم ملي كار آساني در برزيل ندارد اما همه چيز بستگي به اين دارد كه چگونه تيم براي حضور در آن مسابقات آماده شود.

كد خبر: 2195429

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۷:۳۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن