تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي جايزه به شكارچي در ازاي تحويل سگ به دامپزشكي ديلم/ عقيم‌سازي سگ‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اهداي جايزه به شكارچي در ازاي تحويل سگ به دامپزشكي ديلم/ عقيم‌سازي سگ‌ها
ديلم - خبرگزاري مهر: رييس شبكه دامپزشكي ديلم گفت: دادن جايزه به شكارچي در ازاي تحويل سگ به دامپزشكي را از راهكارهاي مناسب براي مبارزه با سگ‌هاي ولگرد عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر علي انگالي نژاد ظهر شنبه در نشست كميته تخصصي بررسي مشكلات بهداشتي ديلم با اشاره به وجود سگهاي ولگرد و جانوران موذي در سطح شهرستان اظهار داشت: بايد اقدامات مناسب براي مقابله با اين حيوانات كه زندگي مردم را تهديد مي‌كنند صورت بگيرد.

وي اضافه كرد: براي مبارزه با سگ‌هاي ولگرد مي توان از روش‌هايي مثل عقيم‌سازي سگ‌ها، تله گذاري(زنده گيري)،كشتار غير انساني از طريق طعمه گذاري مسموم و يا سگ كشي با همكاري ميرشكار محلي، زنده گيري از طريق مردم و دادن جايزه به شكارچي در ازاي تحويل سگ به دامپزشكي و همچنين قلاده گذاري و واكسيناسيون سگ‌هاي صاحب دار استفاده كرد.

رئيس شبكه دامپزشكي ديلم افزود: سد معبر دستفروشان دوره گرد فروش مرغ زنده و ماهي و ميگو در سطح شهر و خيابان‌هاي ورودي شهر و عدم همكاري مردم با شبكه دامپزشكي براي جمع آوري دستفروشان از عمده مشكلات بهداشتي در حوزه تهيه و توزيع مواد غذايي است.

عدم همكاري مناسب دادگستري و نيروي انتظامي با شبكه دامپزشكي

انگالي نژاد افزود: عدم همكاري مناسب دادگستري و نيروي انتظامي با شبكه دامپزشكي، نداشتن ضمانت اجرايي مأمورين بهداشت ودامپزشكي براي برخورد با متخلفين بهداشتي و عدم وجود ترس از قانون در جامعه از ديگر مشكلات در اين حوزه است.

وي پيشنهاد پيگيري و راه اندازي نمايندگي تعزيرات حكومتي در شهرستان از طريق فرمانداري، تعيين شعبه اي از شوراي حل اختلاف ديلم براي برخورد با متخلفين بهداشتي، رايزني با دادستان محترم ديلم براي اخذ حكم كلي برخورد با متخلفين بهداشتي و همچنين فرهنگ سازي و اطلاع رساني مناسب به مردم در خصوص عدم خريد مرغ و ماهي و مواد غذايي از دستفروشان دوره گرد را راهكارهاي مناسب براي حل مشكلات بهداشتي اين حوزه عنوان كرد.

مشكلات بهداشتي شهر بايستي دغدغه همه مسئولان شهر باشد

معاون بهداشتي شبكه بهداشت ديلم نيز در اين نشست گفت: بررسي مشكلات بهداشتي شهر بايد همراه با ارائه راهكارها و پيشنهادهاي عملي و اجرايي باشد.

انتقام عزيز زاده كشمش تپه افزود: حل مشكلات بهداشتي شهر بايستي دغدغه همه مسئولان شهر باشد و پيگيري جدي تا حصول نتيجه نهايي كه همان ارتقا وضعيت بهداشتي شهر و سلامت مردم است صورت گيرد.

وي خواستار مستند سازي مشكلات موجود، پيگيري ها و تشكيل جلسات دبيرخانه حل مشكلات بهداشتي شد و اظهار داشت: لازم است براي ديدن مشكلات بهداشتي شهر از جمله فاضلاب از نزديك، بازديد مشتركي با حضور اعضاي كميته تخصصي از سطح شهر و تاسيسات فاضلاب انجام شود.

آمادگي شوراي شهر و شهرداري براي حل معضلات بهداشتي شهر

مسئول كميته فرهنگي شوراي شهر ديلم درادامه اين نشست ضمن تشكر از شبكه بهداشت براي پيگيري و حل مشكلات بهداشتي شهر گفت: شوراي شهر و شهرداري آمادگي هر گونه همكاري براي حل معضلات بهداشتي شهر را دارد و از راهكارهاي مناسب براي حل مشكلات بهداشتي استقبال مي كند.

سجاد شيخي افزود: قطعاً نتايج اين بحثهاي تخصصي درحوزه بهداشت و سلامت در شوراي شهر مطرح مي شود و حل اين مشكلات در دستور كار شورا و شهرداري قرار مي گيرد.

كميته تخصصي بررسي مشكلات بهداشتي شهر ديلم با حضور معاون بهداشتي شبكه بهداشت و كارشناساني از شهرداري، شوراي شهر، شبكه بهداشت، محيط زيست گناوه، آب وفاضلاب شهري و شبكه دامپزشكي در سالن اجتماعات شبكه بهداشت برگزار شد.

دراين نشست هشت مشكل مهم و عمده بهداشتي شهر ديلم مطرح شد و بر روي سه مشكل وجود دستفروشان و اغذيه فروشان دوره گرد مرغ و ماهي و ميگو در سطح شهر، وجود سگهاي ولگرد و جانوان موذي در شهر و همچنين مشكلات موجود در سيستم جمع آوري و دفع فاضلاب شهري بحث و تبادل نظر صورت گرفت و راهكارهاي مناسبي از سوي كارشناسان حاضر در جلسه براي حل اين مشكلات عنوان شد.

كد خبر: 2195411

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۷:۰۸

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن