تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشايش نخستين نمايشگاه اشتغال و كارآفريني در دانشگاه آزاد ‌سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گشايش نخستين نمايشگاه اشتغال و كارآفريني در دانشگاه آزاد ‌سنندج
نخستين نمايشگاه اشتغال و توسعه كارآفريني دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در 20 غرفه دستاوردهاي پژوهشي استان كردستان را در معرض ديد و نمايش قرار دادند.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين نمايشگاه ظهر‌ امروز در سوله ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج و با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مسئولان و مديران استاني و شهرستان سنندج، استادان و دانشجويان استان افتتاح شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در مورد محورهاي برپايي اين نمايشگاه گفت: كلينيك اشتغال و كارآفريني، كارگاه‌هاي آموزشي، معرفي رشته‌ها و مشاغل دانشگاه جامع علمي كاربردي، نمايشگاه مشاغل خانگي و روستايي، دستاوردهاي دانشجويان دانشگاه جامع علمي كاربردي، معرفي كارآفرينان و اختراعات و ابداعات استان محورهاي اين نمايشگاه است.

محمدقربان كياني فراهم آوردن زمينه‌ اشتغالزايي و كارآفريني در استان و كشور، نمايش توان دانش‌آموختگان و دانشجويان دانشگاه جامع علمي كاربردي، ايجاد فرصت براي پيوند بين صنعت و دانشگاهيان، نمايش آثار و پيامدهاي توسعه مشاغل خانگي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و نيز توجه به توسعه منطقه‌اي و كشوري نيز از اهداف برپايي اين نمايشگاه ذكر كرد.

وي با اشاره به اينكه نمايشگاه اشتغال و توسعه كارآفريني دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج كه با همكاري مراكز علمي و دانشگاهي و ارگان‌هاي مرتبط با بخش علوم و پژوهش برگزار شده است، افزود: در غرفه‌هاي مربوط به اين نمايشگاه نيز برترين‌هاي حوزه علم و پژوهش حضور دارند.

اين نمايشگاه از امروز تا 27 آذرماه دائر بوده و كارگاه آموزشي اشتغال و كارآفريني در غرفه‌اي مجزا از سوي دانشگاه جامع علمي كاربردي و مجموعه اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي فعال است.

انتهاي پيام/79014/ش10

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن