تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور راي عليه دايي معنايش تبرئه قهرماني نيستصالحي: فيفا صلاحيت رسيدگي به پرونده دايي را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صدور راي عليه دايي معنايش تبرئه قهرماني نيستصالحي: فيفا صلاحيت رسيدگي به پرونده دايي را ندارد
رئيس كميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: فيفا صلاحيت رسيدگي به پرونده محروميت دايي را ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا صالحي در جمع خبرنگاران در مورد راي محروميت دو جلسه‌اي دايي گفت: با توجه به مسايلي كه در پرونده وجود داشت و كميته انضباطي بر اساس بند 2 ماده 23 آئين‌نامه انضباطي علي دايي را به پرداخت 7 ميليون تومان جريمه محكوم كرد اما در اين بند محروميت يك تا هشت جلسه‌اي هم وجود دارد و چون تخلفش محرز شده بود ما بر اساس همين بند دو جلسه او را محروم كرديم زيرا مجازاتي كه براي دايي تعيين شده بود كامل نبود.

وي در مورد اينكه دايي معتقد است چون تجديدنظرخواه بوده نبايد محروم مي‌شده و حكمش تشديد شود، گفت: اين كه هميشه راي بر تبرئه و يا تخفيف تجديد نظرخواه داده شود تصور درستي نيست. درخواست تجديدنظر علي دايي مبني بر اينكه مرتكب تخلف نشده رد شده اما اين دليل نمي‌شود كه قانون به طور كامل اجرا شود. ماده 43 بر جمع مجازات و محروميت نظر دارد و اعتقاد دايي در مورد تبرئه‌اش درست نيست و ما حكم را بر اساس آئين‌نامه انضباطي صادر كرده‌ايم.

صالحي در مورد اينكه دايي مي‌گويد برخي بدتر از او درمورد داوري صحبت كرده‌اند، گفت: بايد صلاحيت‌ها را نگاه كنيم. كميته استيناف زماني صلاحيت ورود به پرونده‌ را داراد كه كميته انضباطي راي خود را صادر كرده باشد و نسبت به آن اعتراضي صورت گرفته باشد. بنابراين در مورد افراد ديگر كه صحبت‌هايي بيشتر يا كمتر انجام داده‌اند ابتدا بايد كميته انضباطي راي بدهد و اگر اعتراضي صورت بگيرد كميته استيناف حق ورود خواهد داشت.

وي در مورد اينكه پرسپوليس به راي كميته استيناف اعتراض كرده است، گفت: به اين مسئله اعتراض نمي‌گويند اعاده دادرسي است و من تا اين لحظه اعاده دادرسي از پرسپوليس نديده‌ام. اين ارفاقي است كه قانون گذار انجام داده و يك هفته فرصت اعاده دادرسي داده شده است.

صالحي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس كه هنوز راي پرونده محسن قهرماني صادر نشده و شايد حرف‌هاي دايي در مورد اين داور درسته بوده باشد و صدور راي عليه دايي يعني تبرئه محسن قهرماني، گفت: اينگونه نيست كه صدور راي در مورد دايي يعني تبرئه قهرماني ، حرف‌هاي دايي نيز افترا نبوده است. افترا از نظر قانوني فرق دارد. علي دايي به دليل مصاحبه تحريك آميز و توهين آميز محكوم شده است نه افترا، راي پرونده محسن قهرماني نيز هنوز صادر نشده است و پرونده اين داور در كميته انضباطي در حال رسيدگي است.

وي ادامه داد: افشاگري نبايد در رسانه‌ها صورت بگيرد. مرجعي به نام كميته انضباطي و دادسراي انقلاب داريم و مسايل بايد در آنجا مطرح شود. نبايد با آبرو و حيثيت آدم‌ها بازي كرد. حتي بعد از صدور راي قطعي هم انتشار اسامي محكوم با اجازه قضايي صورت مي‌گيرد. بحث دايي نيز مصاحبه تحريك آميز و توهين آميز بوده است و او مواردش را مي‌تواند به طور شفاهي و يا كتبي به كميته انضباطي ارايه كند نه در رسانه‌ها آن را بگويد.

وي در مورد اينكه محروميت دايي مقابل مس اجرا نشد، گفت: بايد از زمان ابلاغ راي 72 ساعت بگذرد و پس از آن راي قابل اجراست كه در اين مورد 72 ساعت نگذشته بود.

رئيس كميته استيناف در مورد مراجعه دايي به فيفا در مورد اين راي محروميت، گفت: تا جايي كه من اطلاعات دارم. فيفا به موارد انضباطي داخلي كشورها ورود نمي‌كند، بنابراين فيفا صلاحيت رسيدگي به اين پرونده را ندارد.

انتهاي پيام/خ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن