تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاملان انفجار سفارت ايران، شب قبل از انفجار و صبح آن چه خوردند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عاملان انفجار سفارت ايران، شب قبل از انفجار و صبح آن چه خوردند؟
عوامل انتحاري سفارت ايران در بيروت پيش از انفجار خود بهترين غذاها و نوشيدني‌هاي هتل را مصرف كرده بودند.


به گزارش خبرگزاري فارس، چندي پيش 2 انفجار در نزديكي سفارت ايران در منطقه «بئر حسن» در جنوب بيروت رخ داد كه بر اثر آن دست كم 23 نفر شهيد و بيش از 150 نفر زخمي شدند. بر اثر اين 2 انفجار خسارتهاي فراواني به ساختمانهاي مسكوني و تجاري و خودروها وارد شد.

چندي بعد اعلام شد كه انفجار اول را يك تروريست انتحاري انجام داده و خود را در آن مكان منفجر كرده و هنگام خروج شهروندان و دستگاههاي حامي سفارتهاي ايران و يمن، دومين خودرو بمبگذاري شده منفجر شد كه خسارتها و تلفات زيادي به جا گذاشت.

عاملان اين انفجارها 2 جوان سلفي به نام «معين ابوضهر» اهل منطقه صيدا و ديگري «عمر صبحه» اهل عكار لبنان بودند كه وابسته به جماعت «احمد الاسير» بودند كه چندي پيش در يك درگيري با ماموران امنيتي و ارتش لبنان ناپديد شده و احتمال مي‌رود كه به سوريه رفته باشد.

اين 2 عامل انتحاري در يكي از هتل‌هاي گرانقيمت بيروت اقامت داشتند كه نگاهي به ليست شام و صبحانه آنها پيش از اين عمليات انتحاري جالب است.

شام اين 2 به مبلغ 120 دلار بوده كه شامل ليست كاملي از انواع كباب‌ها يعني 7 نوع آن (گران‌ترين غذاي بيروت)، ماهي هامور و ميگو كباب شده، به همراه سيب زميني سرخ شده، دو نوع سالاد، حمص(نخود آرد شده با ارده)، آب پرتغال طبيعي و نوشابه گاز دار بوده و ميني بار اتاق به علاوه آجيل نيز به طور كامل خورده شده است.

همچنين براي صبحانه به مبلغ 40 دلار از بيرون از هتل غذا سفارش داده شده بود.

انتهاي پيام/خ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن