تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802214385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مشاركت سازمان محيط زيست؛ نخستين همايش بين المللي «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» برگزاري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با مشاركت سازمان محيط زيست؛ نخستين همايش بين المللي «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» برگزاري مي‌شود
تغيير اقليم مهم‌ترين چالش جامعة جهاني در عصر حاضر است و پايش الگوي تغييرات آب و هوايي نشانگر وقوع مخاطرات فزايندة اقليمي در آينده‌اي نزديك است وچاره انديشي براي مواجه با تغيير اقليم هدف برگزاري همايش «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» است. با مشاركت سازمان محيط زيست؛ نخستين همايش بين المللي «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» برگزاري مي‌شود
ايلنا: نخستين همايش بين المللي و جشنواره «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» با مشاركت سازمان حفاظت محيط زيست بهمن ماه سال جاري در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود.

به گزارش ايلنا، دبير همايش بين المللي و جشنواره «تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده» با اعلام اين خبر افزود: پيرو برگزاري اولين همايش «حاميان زمين» با رويكرد مقابله با تغيراقليم درهشتم ارديبهشت ماه سال جاري و استقبال شايسته مسئولين و اساتيد ومتخصصان و مديران صنايع بخشهاي خصوصي و دولتي اين مجموعه در نظر دارد همايش و جشنواره‌اي با حضور نهاد‌ها و سازمان‌هاي دولتي و غير دولتي و محققان و دانش پژوهان اين حوزه و با همكاري سازمان حفاظت محيط زيست، فراكسيون محيط زيست مجلس شوراي اسلامي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (معاونت تحقيقات و فناوري)، كميسيون ملي يونسكو، شركت ملي گاز ايران و دانشگاههاي تربيت مدرس، شهيدبهشتي و دانشگاه آزاد اسلامي در تهران برگزار كند.

"عليرضا اوجاقي" بيان كرد: تغيير اقليم مهم‌ترين چالش جامعة جهاني در عصر حاضر است و پايش الگوي تغييرات آب و هوايي نشانگر وقوع مخاطرات فزايندة اقليمي در آينده‌اي نزديك است وچاره انديشي براي مواجه با تغيير اقليم هدف برگزاري اين همايش است.

وي با بيان اينكه توجه و پايبندي افراد و سازمان‌ها به مسئوليت‌هاي خود در زمينة مقابله با عوارض تغيير اقليم يكي از اصليترين راهكارهاي مديريت اين پديده است، تاكيد كرد: اين كنفرانس فرصتي براي شناسايي يافته‌ها و رويكردهاي نوين مديريت پديدة تغيير اقليم و بررسي نقش مسئوليت‌هاي اجتماعي افراد و سازمان‌ها با دو رويكرد كلي كاهش (Mitigation) و سازگاري (Adaption) است.

اوجاقي همچنين با پيش بيني افرايش چشمگير تعهدات ايران در زمينه مسائل محيط زيستي با توجه به معاهدات بين‌المللي موجود، اظهار كرد: دستيابي به اين تعهدات تنها با مشاركت و توجه همة افراد تصميم‌ساز، تصميم‌گير، سازمان‌هاي دولتي، خصوصي و مردم‌نهاد به مسئوليت‌هاي خود محقق مي‌شود.

دبير همايش تغيير اقليم، مسئوليت اجتماعي و نسل آينده همچنين با بيان اينكه اين همايش شامل برگزاري جشنواره، كنفرانس علمي و كارگاه آموزشي گفت: اين همايش پنجم و ششم بهمن ماه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي تا اول بهمن فرصت دارند براي حضور در همايش ثبت نام كنند.

اوجاقي با تاكيد بر اينكه برگزاري كنفرانس علمي با محوريت تغيير اقليم و با هدف بررسي تخصصي و كار‌شناسي دستاورد‌ها و تجارب علمي و مديريتي در سطح ملي و فرا ملي و نيز آشنايي با نقش مسئوليت اجتماعي افراد و سازمان‌ها يكي از محورهاي اين همايش است، بيان كرد: محققان مي‌توانند حدكثر تا تاريخ ششم دي چكيده مقالات و تا تاريخ بيستم دي اصل مقاله را براي ارائه در اين كنفرانس به دبيرخانه همايش ارسال كنند.

وي همچنين با اظهار اينكه نمايشگاه و كارگاه آموزشي در حاشيه اين همايش برگزار خواهد شد، اهداف برگزاري نمايشگاه را ايجاد فضايي به منظور معرفي اقدامات، دستاورد‌ها و راهبردهاي مراكز دولتي، شركت‌هاي خصوصي و سازمان‌هاي مردم نهاد و فعالان در زمينه مقابله با آثار سوء پديده تغيير اقليم و سازگاري با آن دانست.

اوجاقي با دعوت از همه صاحبنظران، محققان و مسئولين و سازمان‌هاي فعال در حوزه حفاظت از محيط زيست براي شركت در اين همايش بيان كرد: علاقه مندان براي اطلاع از جزئيات برگزاري همايش، كنفرانس علمي، نمايشگاه و كارگاه‌هاي آموزشي و نحوه شركت و زمان برگزاري آن مي‌توانند به سايت ccff.ir مراجعه كنند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن