تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه ناحيه دهدشت:17 خانواده دهدشتي به صورت خودجوش ماهواره خود را تحويل سپاه دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه ناحيه دهدشت:17 خانواده دهدشتي به صورت خودجوش ماهواره خود را تحويل سپاه دادند
فرمانده سپاه ناحيه دهدشت گفت: در اطلاع‌رساني به خانواده‌ها در مورد تبعات استفاده از ماهواره، 17 خانواده به صورت خودجوش ماهواره خود را به سپاه ناحيه دهدشت تحويل دادند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كهگيلويه، سرهنگ سيد خداداد پاكزادمقدم ظهر امروز در نشست شوراي امر به معروف و نهي از منكر اظهار داشت: فعاليت‌هاي دشمن در رواج منكرات با ابزار و شيوه‌هاي مختلف، همه افراد جامعه را تهديد مي‌كند.

فرمانده سپاه ناحيه دهدشت با تأكيد بر لزوم توجه ادارات و نهادها به اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تصريح كرد: در راستاي مقابله با توطئه‌هاي دشمن، مي‌طلبد فعاليت كلي، مستمر و برنامه‌ريزي شده در سطح ادارات و بازار در دستور كار مسئولان شهرستان قرار گيرد.

پاكزادمقدم با اشاره به رواج منكرات از طريق ماهواره، اينترنت و ساير ابزار دشمنان، ابراز داشت: دشمن هر روز با شيوه جديدتري به جنگ با عقايد و اعتقادات ما مي‌آيد و لازم است ما هم خود را در مقابله با اين توطئه‌ها آماده كنيم.

وي از برگزاري همايش«بازگشت به حجاب» با حضور بيش از 400 نفر از خواهران به عنوان يكي از اقدامات بسيج خواهران سپاه ناحيه دهدشت نام برد و گفت: در راستاي ترويج فرهنگ حجاب و گرايش دختران بدحجاب به چادر، اين همايش در هفته بسيج در حسينيه ثارالله سپاه دهدشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحيه دهدشت با اشاره به حضور 50 درصدي دختران بدحجاب در همايش «بازگشت به حجاب برتر» اذعان داشت: دو هفته بعد از برگزاري اين همايش در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد 60 نفر از افراد بدحجاب شركت‌كننده در همايش، به عضويت بسيج درآمده و يا چادري شدند.

پاكزادمقدم هم‌چنين تشكيل 30 جلسه امر به معروف و نهي از منكر با حضور خواهران بسيجي را از ديگر برنامه‌هاي سپاه ناحيه دهدشت در ترويج امر به معروف و نهي از منكر دانست و تصريح كرد: ضابطان نهي از منكر با حضور ميداني در سطح شهر به افراد بدحجاب تذكر لساني دادند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج دهدشت با تقدير از ستاد نماز جمعه دهدشت در ساماندهي گروه‌هاي امر به معروف و نهي از منكر افزود: گروه‌هاي شركت‌كننده چندين جلسه در جلسات توجيهي در دفتر امام جمعه حضور يافته و نكات لازم توسط رئيس ستاد نماز جمعه به آنان گوشزد شد.

به گفته پاكزادمقدم در مأموريت‌هاي صورت گرفته تاكنون بيش از 350 نفر با تذكر لساني، ارشاد و هدايت شدند.

پاكزادمقدم در ادامه خاطرنشان كرد: در اطلاع‌رساني به خانواده‌ها در مورد تبعات استفاده از ماهواره، 17 خانواده به صورت خودجوش ماهواره خود را به سپاه ناحيه دهدشت تحويل دادند.

انتهاي پيام/82016/ط30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن