تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814291867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد جزئيات برنامه كي‌روش را بدانيم/ شرط موفقيت تراكتورسازي در آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بايد جزئيات برنامه كي‌روش را بدانيم/ شرط موفقيت تراكتورسازي در آسيا
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز مي‌گويد قرعه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا مناسب است و در صورتي كه اين تيم به تركيب مورد نظرش برسد، مي‌تواند در آسيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

حميد زيني‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توقف تراكتورسازي برابر ذوب آهن در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال با بيان مطلب فوق اظهار داشت: بازي خوبي برابر ذوب آهن انجام داديم ولي در دقايق پاياني صدرنشيني را با گل به خودي از دست داديم.به هر حال آب و هوا هم در كيفيت بازي موثر بود ولي اگر بدشانسي نبود، الان صدر جدول بوديم.

وي افزود: اميدوارم اين نتيجه را در بازي هفته بعد با سپاهان جبران كنيم. اين مسابقه براي ما حساسيت زيادي دارد و اميدوارم بتوانيم با پيروزي اين بازي خانگي را پشت سر بگذاريم.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در ادامه با اشاره به حضورش در مراسم قرعه كشي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، تاكيد كرد: به نظرم كشورهاي غرب آسيا در اينگونه مراسم فعال نيستند. سهم شرقي‌ها حتي در تبليغاتي كه آنجا وجود داشت، بيشتر بود. فدراسيون فوتبال بايد ارتباط را بين باشگاه‌ها و كنفدراسيون فوتبال آسيا برقرار و در اين زمينه به باشگاه‌ها كمك كند.

زيني‌زاده ادامه داد: البته ما خودمان كتابچه‌اي از تاريخ و اطلاعات باشگاه تراكتورسازي را با خودمان به مراسم قرعه كشي برديم و نسخه‌هايي از اين كتابچه را هم به كنفدراسيون فوتبال آسيا و هم به باشگاه‌هاي رقيبمان داديم. جالب بود كه هيچ باشگاهي در آسيا چنين كاري نكرده بود.

وي در خصوص ارزيابي‌اش از حريفان تراكتورسازي تصريح كرد: اگر بتوانيم به تركيبي كه مي‌خواهيم برسيم، هم براي ليگ برتر و هم براي ليگ قهرمانان آسيا بازيكنان خوبي داريم. شرط موفقيت ما اين است كه شكل مناسبي داشته باشيم. اگر از اين مهره‌ها استفاده كنيم در آسيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در پايان درباره درخواست كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي براي در اختيار داشتن تمام بازيكنان ملي پوش خود همزمان با مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: فدراسيون فوتبال بايد برنامه ريزي دقيقي داشته باشد و جلسه‌اي را با حضور كي‌روش و چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان برگزار كند. درست است كه تيم ملي در اولويت قرار دارد ولي ما هم بايد جوابگوي هواداران خود باشيم. به همين دليل بايد جزئيات برنامه كي‌روش را بدانيم و بهتر است فدراسيون يك جلسه مشورتي را در اينباره برگزار كند.

تيم فوتبال تراكتورسازي روز جمعه در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال مقابل ذوب آهن به نتيجه تساوي 2 بر 2 دست يافت. تراكتورسازي در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا هم در گروه سوم در كنار تيم‌هاي العين امارات، الاتحاد عربستان و برنده پلي آف شماره دو قرار گرفته است.

كد خبر: 2195041

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۴:۴۱

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن