تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور اول مذاكرات دولت و مخالفان اوكرايني بدون نتيجه پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: دور اول مذاكرات دولت و مخالفان اوكرايني بدون نتيجه پايان يافت
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/23
00:22:25.07
دور اول مذاكرات دولت اوكراين با نمايندگان مخالفان بدون دستيابي به هرگونه توافقي پايان يافت.
به گزارش شبكه تلويزيوني بي بي سي عربي، اين در حاليست كه اوكراين در پي عقب نشيني دولت اين كشور از توافقنامه سياسي و تجاري با اتحاديه اروپا، دستخوش بحران سياسي شده است كه در پي آن هزاران تن از مخالفان دولت به خيابان ها ريخته اند.
پيش بيني مي شود جان مك كين سناتور جمهوري خواه و كريس مور سناتور دموكرات آمريكايي روز يكشنبه به كي يف پايتخت اوكراين سفر كنند.
يكي از معترضان گفت: اوضاع اوكراين بسيار وخيم است. مشكلات مالي و اقتصادي داريم و نمي دانيم اين وضع چگونه به پايان خواهد رسيد ولي روحيه مردم خوب است زيرا همه ما با هم هستيم و مي توانيم در برابر ارتش و رئيس جمهور و همه افراد نامطلوب بايستيم.
در ادامه گزارش آمده است: يانوكوويچ رئيس جمهور اوكراين نيز طرفداران خود را دارد كه آماده اند همزمان با تظاهرات مخالفان دست به تظاهرات بزنند و همين امر نگراني ها را درباره احتمال درگيري بين طرفين افزايش داده است.
يكي از شهروندان اوكرايني مي گويد: بدون شك اقدامات تحريك آميزي روي خواهد داد زيرا در مقابل افرادي كه در ميدان استقلال تجمع كرده اند، گروه زيادي نيز در مكاني نزديك تجمع كرده اند. بسياري از مردم با دادن پول خريداري شده اند.
00:25:29.02

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن