تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اولين نشست خبري شهردار زنجان عنوان شد: در شهر زنجان شاهد نازيبايي‌هاي بسياري هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در اولين نشست خبري شهردار زنجان عنوان شد: در شهر زنجان شاهد نازيبايي‌هاي بسياري هستيم
واحد‌هاي تجاري و ساخت و سازهاي بدون مجوز در اين شهر نيازمند فرهنگسازي، اطلاع رساني و اقدامات پيشگيرانه شهرداري است. در اولين نشست خبري شهردار زنجان عنوان شد: در شهر زنجان شاهد نازيبايي‌هاي بسياري هستيم


شهردار زنجان گفت: مطبوعات نبايد دچار تيتر زدگي باشند.

به گزارش خبرنگار ايلنا از زنجان، محسن امين، شهردار زنجان، امروز شنبه (۲۳) آذر در اولين نشست خبري خود با برخي مديران خبرگزاري‌ها و مطبوعات، با اشاره به ارتباط فصلي خود با اصحاب رسانه در زنجان افزود: اصحاب رسانه در زنجان مي‌توانند به‌عنوان نمايندگان مردم و شهروندان در رويكرهاي جديد شهرداري زنجان به به شهرداري كمك كنند.

شهردار زنجان، با بيان اينكه اطلاع رساني و فرهنگسازي خبرنگاران در اين زمينه ضروري‌ست افزود: در شهرداري زنجان عدم فرهنگ مطلوب در بين كاركنان شهرداري زنجان باعث كاهش توانمندي‌هاي اين افراد شده است.

امين در ادامه با اشاره به برگشت اصل مهم صداقت در بين كاركنان شهرداري زنجان تصريح كرد: عدم رفع اين موارد مهم مي‌تواند از جمله آفت‌هاي اجتماعي در اين راستا باشد.

شهردار زنجان تبين اين موارد توسط خبرنگارن و اصحاب رسانه بويژه رسانه ملي در امور شهري و شهرداري را حائز اهميت برشمرد و گفت: رسانه‌ها مي‌توانند در اين زمينه موجب كنترل سطح توقعات شهروندان از شهرداري باشند.

امين، با بيان اينكه درحوزه اقتصادي شهرزنجان مي‌توان به صورت تخصصي و تحليلي از طريق رسانه‌ها براي مشاركت مردم در امور شهري موثر واقع شد، خاطر نشان كرد: منابع شهرداري محدود است و مردم بايد دراين راستا مشاركت داشته باشند.

شهردار زنجان در بخشي از سخنان خود با اشاره به پرداختن تخصصي و تحليلي رسانه‌ها به مسائل شهري با نگرش كار‌شناسي در جهت اطلاع رساني و آگاهي و در نتيجه فرهنگسازي در بين مردم جامعه در خصوص احداث و اجراي پروژه‌هاي شهري را داراي اهميت بالا برشمرد و گفت: پروژه‌ها بايد داراي پيوست اجتماعي در زنجان باشند.

اين مقام مسئول در زنجان با بيان اينكه بايد از آفت‌هاي اجرايي در لايه‌هاي زيرين مشكلات شهر را ببينيم و در صدد رفع آن‌ها باشيم ياد آور شد: با تحليل تخصصي مي‌توان شاهد قضاوت‌هاي شهروندان و مردم بر اساس عملكرد‌ها بود.

شهردار زنجان در ادامه ارتقاء سطح ساختاري شهرداري شهر زنجان را مهم ارزيابي كرد و افزود: مطبوعات زنجان نبايد در اين زمينه دچار تيتر زدگي باشند.

وي با بيان اينكه مطبوعات مي‌توانند با مقالات تحليلي باعث علمي كردن توقعات مردم زنجان در سطح بالا باشند اضافه كرد: ارائه راهكار‌هاي كار‌شناسي و تحليلي در اين زمينه مي‌تواند بسيار حائز اهميت باشد.

امين در اين خصوص مشكلات زير ساختي در حوزه شهري را براي باز گويي به مردم و شهروندان داراي اهميت اساسي دانست و گفت: شهروندان در صورت دانستن مضرات استفاده از نمك پاشي به سطح معابر و خيابان‌ها و محيط زيست و در نتيجه آب‌هاي زير زميني توقعات خاص در اين زمينه خواهند داشت.

وي با بيان اينكه در شهر زنجان شاهد نازيبايي‌هاي فراوان هستيم افزود: واحد‌هاي تجاري و ساخت و سازهاي بدون مجوز در اين شهر نيازمند فرهنگسازي، اطلاع رساني و اقدامات پيشگيرانه شهرداري است.

امين، در ادامه پرهيز عاطفي واحساسي خبرنگاران و اصحاب رسانه را در برخورد‌هاي شهرداري با متخلفين را ضروري دانست وگفت: تغيير رويكرد تنظيم اخبار از طريق رسانه‌ها در امور شهرسازي وشهرداري بسيار اساسي است.

وي ادامه داد: شهرداري به تنهايي توان مقابله با عارضه‌هاي شهري را در زنجان ندارد.

شهردار زنجان سوء استفاده واحدهاي تجاري را از فضا‌ها و اماكن عمومي شهري در زنجان را مهم ارزيابي كرد و افزود: فرهنگسازي در اين زمينه جزو وظايف خبرنگارن و اصحاب رسانه است.

وي ضرورت آسيب‌شناسي در اين زمينه را توسط كار‌شناسان وخبرنگاران زنجان را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: در صدد جايگزيني وساماندهي جمعه و دوشنبه بازار در زنجان هستيم.

امين، سامان دهي جمعه بازارو دوشنبه بازار زنجان را زمينه ساز جلوگيري از برخي مسائل بهداشتي و اجتماعي و غيره در زنجان دانست و گفت: در صدد تغيير محل برگزاري اين بازار‌ها در زنجان هستيم كه با تعيين محل جديد و ساماندهي اين بازار مسائل ديگر نيز در اين خصوص به كمك متوليان اين امور رفع مي‌شود.

وي با بيان اينكه درحوزه شهرداري از توانايي تمامي افراد تحصيل كرده در رشته‌هاي دانشگاهي از جمله رشته‌هاي علوم انساني، فني و مهندسي، هنري و غيره استفاده مي‌شود ياد آورشد: هنرمندان زنجان در زمينه در ايفاي نقش در شهرداري زنجان تا حالا مغفول مانده‌اند كه در آينده نزديك با هنرمندان در اين راستا نشست خواهيم داشت.

شهردار زنجان در ادامه همدلي و همراهي اصحاب رسانه را در امور شهرداري و شهرسازي از جمله زمينه‌هاي توليد ثروت عنوان كرد و گفت: شهرداري با جذب سرمايه گذران خارج استاني مي‌تواند در جذب سرمايه گذران استاني و شهروندان داري پتانسيل‌هاي سرمايه گذاري موثر‌تر از پيش عمل نمايد.

وي جذب سرمايه گذران را موجب بالا رفتن اشتغال در شهر و استان برشمرد و گفت: در وضعيت موجود زنجان شاهد عقب ماندگي ساختارهاي شهري در زنجان هستيم.

وي با بيان اينكه مديران وكاركنان شهرداري زنجان بايد به وظيفه خود در شهرداري بعنوان وظيفه اول در شهرداري نگاه كنند، تصريح كرد: عدم الويت بندي براي شروع واجراي پروژه‌ها باعث نابساماني در زنجان شده است.

شهردار زنجان در پايان شهر زنجان را شهر مالك وسود محور در بحث شهرسازي عنوان كرد وگفت: بايد با ارائه راهكار‌ها وتوليد ثروت به مرور در زنجان شاهد رفع اين مشكلات باشيم.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن