تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسب مقام پنجمي آسيا قابل ستايش است/ كريكت مظلوم است اما پتانسيل قابل توجهي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كسب مقام پنجمي آسيا قابل ستايش است/ كريكت مظلوم است اما پتانسيل قابل توجهي دارد
دبير انجمن كريكت گفت: با وجود آنكه فاقد زمين استاندارد هستيم و در رقابتهاي قهرماني آسيا در گروه دشواري قرار داشتيم، اما توانستيم مقام پنجم آسيا را كسب كنيم كه اين عملكرد ارزشمند است.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت فدراسيون انجمنهاي ورزشي سعيد بهروزي اظهار داشت: در گروه سختي قرار داشتيم ولي به اعتقاد من ، مي توانستيم به نيمه نهايي صعود كنيم اما اولين باخت ما مقابل چين باعث شد تا حدودي روحيه جوانان ملي پوش را كاهش داد . ولي در بازيهاي بعدي تيم ما با قدرت و اراده مصمم تر ظاهر شد و توانست نتايج قابل قبولي كسب كند.

وي گفت: سنگاپور بهترين تيم آسياست و شانس اول قهرماني به شمار مي آيد اما ملي پوشان ما مقابل اين حريف قدر با قدرت بازي كردند و اين تيم را به دفعات دچار مشكل كردند.

بهروزي در خصوص بازي با چين گفت: تيم ملي چين 15 روز زودتر در تايلند اردو زده بود و با زمين و شرايط آب و هوايي آشنايي كامل داشت، در چين زمينهاي استاندارد بين المللي وجود دارد كه براي بازيهاي المپيك پيش بيني شده است.با اين حال ما توانستيم در دور نخست برابر اين حريف قدر، به يك برد شيرين برسيم. (تيم ايران دوبار با چين و دو ديدار با سنگاپور برگزار كرد)

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه تيم ملي جوانان بدون بازي تداركاتي به تايلند اعزام شد ، اظهار داشت : تيم ايران بازيهاي تداركاتي براي حضور در اين مسابقات نداشت، از سويي ديگر در كشورمان زمين استاندارد كريكت وجود ندارد و ورزشكاران ما در مسابقات برون مرزي با اين زمين استاندارد آشنا مي شوند.

وي افزود: با وجوداين شرايط ، تيم ايران در جلسه كميته فني اين رقابتها به عنوان بهترين تيم در توپ گيري و پرتاب توپ انتخاب شد. البته ما عنوان دوره قبل را تكرار كرديم ولي بايد اعتراف كرد تيم هاي آسيايي پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته اند و شرايط بهتري نسبت به گذشته دارند.

سعيد بهروزي در پايان تامين بودجه براي ساخت زمين استاندار براي پيشرفت اين رشته در كشورمان را از مسئولان وزارت ورزش خواستار شد و خاطرنشان كرد: ما پتانسيل خوبي در كريكت داريم و طبعا اگر زمين استاندارد و امكانات مناسب داشته باشيم، توانايي آن را داريم تا در عرصه آسيا به مقام هاي بهتري برسيم . اين ورزش مهيج و پرطرفدار در ايران مظلوم واقع شده اما با صراحت مي گويم كه اگر دست ما را بگيرند ، حرفهايي جدي تري در مسابقات معتبر قاره خواهيم زد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن