تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802898442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماساژور سابق تيم‌هاي ملي كشتي پاسخ اتهامات علي‌اكبري را دادريف: صحبت‌هاي علي‌اكبري دروغ است/ من مسلمانم و از او به خدا شكايت مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ماساژور سابق تيم‌هاي ملي كشتي پاسخ اتهامات علي‌اكبري را دادريف: صحبت‌هاي علي‌اكبري دروغ است/ من مسلمانم و از او به خدا شكايت مي‌كنم
ماساژور سابق تيم‌هاي ملي كشتي پاسخ اتهاماتي كه علي‌اكبري درباره مثبت اعلام شدن دوپينگش به او نسبت داده بود را داد.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير علي‌ اكبري، فرنگي‌كار سنگين‌وزن تيم ملي كه در مسابقات جهاني 2013 در بوداپست مجارستان موفق به كسب نخستين مدال طلاي سنگين‌وزن تاريخ كشتي فرنگي شده بود با اعلام فدراسيون جهاني كشتي به دليل استفاده از مواد نيروزا نه تنها مدالش پس گرفته خواهد شد، كه به محروميت مادام‌العمر هم محكوم شد.

علي اكبري پيش از اين يك بار ديگر در سال 2011 مرتكب اين اشتباه شده بود كه با محروميتي 2 ساله مواجه شد، اما پس از پايان دوران محروميتش با كسب مدال نقره يونيورسياد دانشجويان جهان در روسيه مجدداً بازگشتش به تشك كشتي را اعلام كرد.

علي اكبري كه تا پيش از پايان دوران محروميتش چند ماهي را هم با تيم كشتي فرنگي كشور آذربايجان تمرين كرده بود و حتي قراردادي نيز با اين كشور به امضا رسانده بود در نهايت تصميم گرفت در مسابقات جهاني براي كشورمان روي تشك برود.

علي اكبري بعد از مثبت اعلام شدن آزمايش دوپينگش با حضور در يكي از برنامه‌هاي تلويزيوني به دفاع از خود پرداخت و مدعي شد كه اين اتفاق كار مافياي پشت پرده كشتي بوده است و همچنين ادعا كرد كه قبل از ديدار فينال به علت نياز به ماساژ به اتاق تيم آذربايجان رفته است و در آن هنگام ماساژور سابق تيم ملي ايران كه اكنون در تيم ملي آذربايجان حضور دارد؛ قرصي را با عنوان «ديكلوفناك» زير زبان او گذاشته است و به طور ضمني با مطرح كردن اين موضوع، مثبت شدن دوپينگش را به نوعي گردن «ريف بهايدينوف» انداخت.

اين ماساژور كه در طول اين برنامه موفق نشد به اتهاماتي كه به وي زده شد پاسخ دهد، حالا و با وجود گذشت 48 ساعت از اين ماجرا نسبت به آن واكنش نشان داده است. وي پس از شنيدن اين صحبت‌ها مبني بر اين كه او قبل از مسابقه فينال قرصي را به علي اكبري داده كه باعث شده نمونه آزمايش دوپينگ اين فرنگي‌كار كشورمان مثبت شود از خودش واكنش نشان داد. «ريف» كه با توجه به سال‌ها حضور در ايران زبان فارسي را خيلي شيرين صحبت مي‌كند، با ما همكلام شد تا پاسخ اتهاماتي را كه به وي زده شده است را بدهد.

صحبت‌هاي اين ماساژور را مي‌توانيد در اين خصوص در زير بخوانيد:

به گزارش فارس، «ريف بهايدينوف رفتوف»، فيزيوتراپ سابق تيم‌هاي ملي كشتي در واكنش به صحبت‌هاي امير علي اكبري كه او را متهم به دادن قرص قبل از رقابت فينال كرده است گفت: مربيان تيم ملي ايران شاهد هستند كه من به علي اكبري كمك كردم تا به مسابقه فينال برسد؛ صحبت‌هاي او در مورد من يك تهمت و دروغ بزرگ است كه براحتي مي‌توان آن را ثابت كرد.

وي ادامه داد: من «ريف بهايدينوف رفتوف» فيزيوتراپ مسلمان تيم ملي كشتي فرنگي كشور آذزبايجان هستم كه مي‌خواهم از خودم در برابر تهمت‌هاي امير علي اكبري دفاع كنم. تمام حرف‌هاي او دروغ بزرگي است و واقعيت ندارد و مي‌خواست از رابطه ايران و آذربايجان سوء استفاده كند. علي اكبري اظهار داشته كه من يك ساعت قبل از رقابت فينال به او قرص دادم، در حالي‌كه اگر اين كار انجام شده بود از 12 تا 48 ساعت بعد در نمونه آزمايش ادرار، اين موضوع نشان داده مي‌شد كه چه زماني قرص مصرف شده است.

ريف تصريح كرد: در نمونه آزمايش علي اكبري «استروئيد آنابوليك» وجود داشته كه باعث شده تست دوپينگش مثبت شود؛ پس براحتي مي‌توان ثابت كرد كه مصرف دارو در چه زماني بوده است. حالا چرا اين كشتي‌گير قصد دارد همه چيز را به گردن من بياندازد، واقعاً نمي‌دانم.

وي با بيان اين كه من به غير از خدمت به علي اكبري هيچ كاري ديگري را انجام نداده‌ام عنوان كرد: پس از المپيك لندن به محض اين كه از بلغارستان وارد ايران شدم با تماس‌هاي مكرر علي اكبري و درست زماني‌كه استراحت داشتم به خاطر او يك ماه تمام در خانه كشتي روي كمرش فيزيوتراپي كردم و با هزينه شخصي خودم، طب سوزني انجام دادم تا سلامتي كاملش را به دست آورد؛ حالا اين صحبت‌ها و تهمت‌ها شده جواب محبت‌هاي من، آيا واقعاً انصاف است؟

فيزيوتراپ سابق تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي افزود: در مسابقات جهاني 2013 بوداپست با وجود اين كه فيزيوتراپ آذربايجان بودم، اما هادي عليزاده پورنيا هر روز براي درمان آسيب ديدگي زانويش پيش من مي‌آمد، طالب نعمت‌پور را فيزيوتراپي مي‌كردم و امير علي اكبري در طول مسابقات چون از ناحيه كمر آسيب ديده بود خودم درمانش مي‌كردم و حتي قبل از فينال ماساژش دادم. با اين همه خدمت به ملي‌پوشان تيم ملي فرنگي ايران تعجب مي‌كنم چرا اين صحبت‌ها در يك برنامه زنده تلويزيوني در مورد من زده شده است.

وي در پايان با بيان اين كه آيا سال 2011 هم كه تست دوپينگ علي اكبري مثبت شد من مقصر بودم عنوان كرد: او خودش دارو مصرف كرده است، اما حالا مي‌خواهد گناه اين موضوع را گردن من بياندازد. تهمت زدن گناه نابخشودني و بزرگي است؛ من مسلمان هستم و در يك خانواده مسلمان بزرگ شده‌ام، از علي اكبري فقط به خدا شكايت مي‌كنم و از خداي بزرگ مي‌خواهم حق من را از او بگيرد.

انتهاي پيام/خ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن