تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: تراكتورسازي شانس آورد كه نباخت/ باز هم از داوري متضرر شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: آذري: تراكتورسازي شانس آورد كه نباخت/ باز هم از داوري متضرر شديم
مدير عامل باشگاه ذوب آهن گفت: ديگر زمان براي آزمون و خطا نداريم و بايد در بازيهاي بعد به همراه بازي خوب به فكر نتيجه گرفتن باشيم و براي برد فقط پا به زمين بگذاريم.


سعيد آذري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، درباره شرايط ذوب آهن اظهار داشت: تيم ما يك سير رو به صعود را آغاز كرده است كه البته از لحاظ فوتبالي مي توانم به جرات بگويم يكي از بهترين هاي ليگ هستيم و از لحاظ فني فوتبال زيبايي به نمايش مي گذاريم كه اين مساله باعث خرسندي است.
وي درباره ديدار با تراكتورسازي عنوان كرد: به حتم مي گويم تراكتورسازي شانس آورد و صد درصد بايد اين تيم را مي برديم. اين تيم در مقابل ما حرفي براي گفتن نداشت. با اين حال من به تيم خرده نمي گيرم و اگر اين روند حفظ شود، شما ذوب آهن بزرگ را خواهيد ديد.
مديرعامل ذوب آهن درباره داوري ديدار با تراكتورسازي گفت: باز هم از داوري ضربه خورديم. تيم ما وضعيتي دارد كه يك برد خيلي در كار ما تاثير خواهد گذاشت اما داور پنالتي را براي ما نگرفت. من با تمام كارشناسان كه صحبت كردم همين نظر را داشتند و باز هم ما از اين داوري متضرر شديم.
آذري درباره آينده ذوب آهن اضافه كرد: ديگر زمان براي آزمون و خطا نداريم و بايد در بازيهاي بعد به همراه بازي خوب به فكر نتيجه گرفتن باشيم و براي برد فقط پا به زمين بگذاريم. بازي با مس بازي سختي خواهد بود اما با در اصفهان فقط به فكر برد در برابر اين تيم خواهيم بود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن