تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمراني استاندار البرز:راه‌هاي برون رفت از ترافيك در استان البرز بررسي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استاندار البرز:راه‌هاي برون رفت از ترافيك در استان البرز بررسي شود
معاون عمراني استاندار البرز گفت: راه‌هاي برون رفت از ترافيك در استان بررسي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، مجيد سريزدي ظهر امروز در جلسه برنامه‌ريزي استانداري البرز گفت: يكي از مهمترين معضلات در استان البرز ترافيك است كه مشكلات و دغدغه‌هاي بسياري را براي مردم و مسئولان ايجاد كرده است.

وي ادامه داد: توسعه شهر و به مراتب افزايش جمعيت سبب شده است كه اين استان نيز با معضل ترافيك مواجه شده و هر روز نيز اين مشكل بزرگتر شود.

اين مسئول با بيان اين كه راه‌هاي كارشناسي شده و دقيق براي رفع اين معضل نياز است افزود: ترافيك معضلات خاص خود را دارد كه اگر در كوتاه مدت نتوانيم اين معضل را در استان برطرف نماييم در آينده با مشكلات بسياري مواجه خواهيم شد.

سريزدي خاطرنشان كرد: گره‌گشايي از اين معضل مستلزم اجراي طرح‌هايي كارشناسي شده است كه بايد هر چه سريع‌تر مطالعات آن آغاز شود.

وي در ادامه سخنان خود ترافيك شهري و بين شهري در محدوده شهرستان كرج و استان البرز را از مهمترين معضلات ترافيكي در اين استان عنوان كرد و افزود: در اواخر سال گذشته طرح زوج و فرد در اين استان اجرايي شد كه هر چند توانست در كوتاه مدت جوابگو باشد اما به دليل استفاده از نيروهاي انساني و كمبود تجهيزات در اين خصوص اجراي اين طرح در بلند مدت نيز نمي‌توان پاسخگو باشد.

سريزدي در ادامه سخنان خود به پروژه همت اشاره كرد و افزود: اين مهم با تلا‌ش‌هاي مسئولان در حال انجام است كه اميدواريم با اجرايي شدن اين پروژه بخش مهمي از مشكلات ترافيكي اين استان مرتفع شود.

وي تأكيد كرد: البته اتصال ادامه همت به محدوده شهري سرريز ترافيك به داخل شهر نيست بلكه تنها ورودي و خروجي مديريت مي‌شود.

معاون هماهنگي امور فني عمراني استانداري البرز در ادامه سخنان خود از مطالعه طرحي درباره رفع معضل ترافيك در محدوده شهركرج خبر داد و افزود: با اجرايي شدن اين طرح چند درصد ترافيك در معابر كرج و چند درصد در خارج از محدوده شهري ساماندهي خواهد شد.

انتهاي پيام/2302

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن