تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوما اسپانسر لباس تيم ملي زير 22 سال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پوما اسپانسر لباس تيم ملي زير 22 سال شد
شرکت توليدي پوما آلمان اسپانسر پيراهن تيم ملي زير 22 سال در مسابقات قهرماني آسيا شد.

بعد از مدت ها کشمکش سرانجام اسپانسر لباس تيم ملي زير 22 سال ايران مشخص شد.

به گزارش فارس،‌ همانطور که عليرضا منصوريان سرمربي تيم ملي زير 22 سال اعلام کرده بود ايران قصد دارد در عمان با اسپانسر جديدي به ميدان برود که يکي از سه برند بزرگ دنياي فوتبال است.

رسول جوزي سرپرست تيم تيم ملي زير 22 سال به خبرنگار ورزشي فارس اعلام کرد اسپانسر ايران در اين مسابقات مشخص شده و تيم ملي با لباس «پوما» به ميدان مي رود.

حتي مسئولان اين تيم در حال رايزني هستند تا ايران در دو ديدار دوستانه در روزهاي 8 و 13 آذر در جزيره کيش مقابل کره جنوبي نيز بتواند اين لباس را بر تن کند که هنوز اين موضوع به طور قطعي مشخص نشده است.

پيش از اين عليرضا منصوريان اعلام کرده بود که تيم ملي زير 22 سال نبايد لباس‌هاي آل اشپورت را بپوشد و حتي مدعي شد شان تيم ملي زير 22 سال پوشيدن اين لباس ها نيست و به زودي با هماهنگي کفاشيان با يک برند بزرگ قرارداد مي بنديم.

تيم ملي زير 22 سال از 21 دي در مسابقات قهرماني آسيا در عمان به ميدان مي رود. ايران در گروه مرگ اين رقابت ها با استراليا،‌ ژاپن و کويت بازي مي کند.

شنبه 1392/09/23 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن