تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوري قرچك به رده سوم صعود كرد/ ياران داورزني به صدر نزديك شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منصوري قرچك به رده سوم صعود كرد/ ياران داورزني به صدر نزديك شدند
قرچك - خبرگزاري مهر: تيم فوتسال شهيد منصوري قرچك در هفته پاياني نيم فصل رقابت هاي ليگ برتر فوتسال، با شكست تيم مدعي و پرمهره ماهان قم توانست به رده سوم مسابقات صعود كند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته و در چارچوب هفته سيزدهم و پاياني نيم فصل ليگ برتر فوتسال تيم هاي مدعي و پر مهره شهيد منصوري قرچك و ماهان تنديس قم در سالن هفتم تير قرچك به مصاف يكديگر رفتند.

در فصل گذشته مسابقات نيز اين دو تيم رقابت نزديك و فشرده اي داشتند، به طوري كه در بازي رفت دور قبل رقابت ها تيم ماهان توانست شهيد منصوري را شكست دهد اما تيم قرچكي در بازي برگشت كه ماهان قم براي قهرماني نياز به يك برد پرگل داشت، اين تيم را 6 تايي كرد و باعث شد كه قمي ها دستشان به جام نرسد.

از طرف ديگر تيم شهيد منصوري قرچك همواره و در تمام ادوار جز تيم هاي مدعي ليگ به حساب آمده و در دو فصل قبل نيز تا قهرماني رقابتها پيش رفت كه به علت تباني گيتي پسند، دستش از جام كوتاه ماند اما امسال اين تيم قرچكي عزم خود را براي قهرماني جزم كرده است.

تيم شهيد منصوري قرچك كه در هفته گذشته و در ديداري حساس و سرنوشت ساز، بازي را با نتيجه چهار بر يك به تيم گيتي پسند اصفهان واگذار كرده بود، در اين بازي به چيزي جز برد فكر نمي كرد.

از طرف ديگر آنچه بازي اين دو تيم را حساس تر از گذشته مي كرد حضور برخي ملي پوشان در دو تيم بود به طوري كه در تيم ماهان تنديس، عليرضا وفايي بازيكن ملي پوش و تكنيكي تيم ملي بعد از مدتها مصدوميت به اين بازي رسيد اما مسعود دانشور مهاجم گلزن ايران به دليل صادر نشدن كارت بازي در اين بازي نيز نتوانست به كمك تيم خود بيايد.

تيم ماهان قم كه از ابتداي فصل براي قهرماني پا به عرصه بازي ها گذاشت، نتوانست نتايج مناسبي را در ليگ كسب كند به همين خاطر در سيزده هفته، سه سرمربي براي هدايت اين تيم به قم آمدند، به طوري كه ماهان رقابت ها را با رضا كردي آغاز كرد اما پس از چند بازي، هدايت اين تيم به وحيد غياثي سپرده شد و اين مربي نيز به علت كسب نتايج دور از انتظار جاي خود را به محسن زاده داد، اما اين امر نيز دردي از تيم ماهان دوا نكرد و اكنون اين تيم در رده نهم رقابت ها قرار دارد.

اما بازي تيم منصوري قرچك و ماهان تنديس قم باز هم با حضور پرشور تماشاگران قرچكي مواجه شد، به طوري كه از ساعات قبل از بازي، سالن شهداي هفتم تير قرچك مملو از تماشاگران علاقه مند به فوتسال بود.

در اين بازي تماشاگران قرچكي براي تيم منصوري سنگ تمام گذاشتند و با تشويق هاي بي امان و كر كننده خود كار را براي مهمان قمي خود سخت و دشوار كردند.

تيم ماهان تنديس قم با تركيب محمد دهقان، مسعود ايازي ، عليرضا وفايي، سعيد قاسمي، اصغر احمدي، محمدحسين كوهستاني، محمد كرماني، محمد وزيرزاده، ابوالقاسم عروجي ، علي ابراهيم بيگي، مسلم اولاد قباد و ميثم راموز و تيم منصوري قرچك نيز مجتبي نصيري نيا، حميد نصيري، علي رهنما، سيدعلي كيايي، اسماعيل وطنخواه، احمد ملاعلي، ميثم سياح، مهدي رضاييان، امين مجيدي پور، حسن دنيايي، حامد آتش زا و باقر محمدي به ميدان رفتند.

منصوري قرچك بازي را خوب و طوفاني آغاز كرد و با حمايت هواداران خود چندين حمله بر روي دروازه ماهان تدارك ديد تا بالاخره در دقيقه 15 علي كيايي گل اول منصوري را به ثمر رساند و هر دو تيم با اين نتيجه به رختكن رفتند.

نيمه دوم شاگردان حسن زاده براي جبران نتيجه حملات متعددي را بر روي دروازه تيم منصوري انجام دادند اما درخشش مجتبي نصيري نيا در دروازه منصوري باعث بسته ماندن دروازه شد.

بازي ادامه داشت تا اينكه محمد كوهستاني از تيم ماهان اخراج شد و منصوري قرچك از اين فرصت استفاده كرد و توانست توسط علي رهنما گل دوم و برتري منصوري را وارد دورازه ماهان كند.

اين نتيجه تا پايان بازي باقي ماند و شاگردان رضا داور زني توانستند در يك بازي حساب شده و متفكرانه، با پيروزي به تعطيلات نيم فصل رفت.

منصوري قرچك با اين پيروزي با 24 امتياز از رده پنجم به رده سوم صعود كرد اما تيم ماهان تنديس قم با اين باخت با 16 امتياز در رده نهم رقابت ها باقي ماند.

لازم به ذكر است كه تيم ماهان تنديس قم كه در اول فصل با هدف قهرماني به مسابقات ليگ برتر آمده بود، از مجموع 13 بازي خود، 7 مسابقه را واگذار كرده است.

عليرضا بهرامي، حميد كاشاني و عبدالرضا وثوقي تيم داوري اين مسابقه را تشكيل دادند.

كد خبر: 2194865

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۰۹:۴۷

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن