تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803495800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: كادر فني و بازيكنان ما رفيق هستند/ به زودي يك روانشناس استخدام مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قنبرزاده: كادر فني و بازيكنان ما رفيق هستند/ به زودي يك روانشناس استخدام مي‌كنيم
مديرعامل باشگاه نفت تهران از حضور يك روانشناس ورزشي در تركيب كادر فني اين تيم در آينده بسيار نزديك خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيت تيم فوتبال نفت تهران در آستانه هفته‌ هجدهم ليگ برتر فوتبال، اظهار كرد: واقعيت اين است كه در نقل و انتقالات نيم فصل سعي كرديم با كارشناسي نسبت به جذب بازيكن اقدام كنيم. با وجود اين كه سه بازيكن خوب خود را به تيم‌هاي ديگر داديم، سه بازيكن خوب خود را به تيم‌هاي ديگر داديم، سه بازيكن گرفتيم كه هر يك مي‌توانند براي تيم ما وزنه باشد.

وي ادامه داد: نكته مهم اين است كه در نقل و انتقالات در هزينه‌هاي تيم صرفه جويي كرديم . سه بازيكن جذب كرديم كه 50 درصد از سه بازيكن كه رفتند هزينه كمتري دارند. علاوه بر اين كه پول نيم فصل دوم بازيكنان خروجي را نداديم، در هزينه‌هاي تيم هم صرفه جويي شد.

قنبرزاده در ادامه درباره جابجايي‌هاي صورت گرفته در تركيب تيمش، گفت: هادي نوروزي به جاي مهرداد اولادي به تيم آمد كه مي‌تواند خيلي موثر باشد. از راه‌آهن مجتبي شيري را گرفتيم كه در ادامه را به ما كمك مي‌كند و در دروازه‌ شيخ ويسي را به جاي مكاني قرار داديم كه يك تغيير تاكتيكي بود. تلاش مي‌كنيم كه روند خوبمان را ادامه دهيم. به همه بازي‌ها به صورت تك بازي نگاه مي‌كنيم چون امتياز گرفتن در نيم فصل دوم سخت است و بايد با حساب و كتاب برابر حريفان قرار بگيريم.

مديرعامل باشگاه نفت تهران افزود: در موفقيت‌هاي تيم من كمترين نقش را داشتم. يك تيم كارشناسي پشت كار بود كه از تك تك آنها و به ويژه عليپور، رييس سازمان فوتبال نفت تشكر مي‌كنم . كادر فني هم انصافا خيلي زحمت كشيدند كه با متانت و حوصله كار را مديريت كردند. كادر فني و بازيكنان ما با هم رفيق هستند و اين رفاقت در كار و همدلي نويد نتايج خوبي را در آينده مي‌دهد.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چقدر برطرف شدن سوء تفاهم‌ بين باشگاه و يحيي گل محمدي را كه در تعطيلات نيم فصل به وجود آمده بود در ادامه راه نفت موثر مي‌داند، گفت: گل محمدي جزو مربيان با اخلاق فوتبال ماست كه با عشق و علاقه كار مي‌كند. نمي‌خواهم آن مساله را باز كنم، اما سوء تفاهمي كه شكل گرفت و بيشتر به سوء برداشت شبيه بود، از خارج از باشگاه شكل گرفته بود.

قنبرزاده ادامه داد: مساله بر سر رضا نوروزي بود كه انصافا خيلي به درد ما مي خورد و كليدي است. خوشبختانه هم او را حفظ كرديم و هم هادي نوروزي را كه مورد نظر كادر فني بود و بازيكن خوبي هم هست جذب كرديم.

وي همچنين درباره اين كه چه برنامه‌هايي براي دوري تيم از حاشيه‌ها دارد، گفت: در نشست‌هاي متعدد با بازيكنان تلاش مي‌كنيم كه آنها را از حاشيه‌ها دور كنيم. در آينده نزديك هم يك روانشناس ورزشي به تيم اضافه مي‌كنيم. نكته كليدي اين است كه كادر فني ما از افراد كار كشته تشكيل شده و فردي مثل دكتر نوشادي هست كه به دليل داشتن دكتراي تربيت بدني ، علاوه بر كار بدنسازي، از آموزشهاي روانشناسي هم بهره مي‌برد و در تيم به كار مي‌بندد. عمده نتايج ما در 15 دقيقه‌ آخر بازي‌ها رقم خورده كه نشان از خوب بودن كار بدنسازي تيم است.

وي افزود: سعي مي‌كنيم كه روانشناس ورزشي را به تيم اضافه كنيم و همچنين از كادر فني و بازيكنان حفاظت كنيم. در برهه اي از زمان از بازيكنان خواستيم كه مصاحبه نكنند چون فكر مي‌كرديم اين كار حاشيه‌ها را زياد مي‌كند . همچنين از بازيكناني كه در خوابگاه يا مهمانسرا سكونت دارند خواسته‌ايم كه استراحت كافي داشته باشند و حداكثر ساعت 11 بخوابند. علاوه بر اين كه آنها خودشان مسائل را رعايت مي‌كنند ، ما هم نظارت كافي را داريم.

قنبرزاده همچنين گفت: مسائل مختلف از جمله بحث تغذيه، بدنسازي، روانشناسي ورزشي ، مكمل‌هاي غذايي و دارويي مجاز و تمرين‌هاي مستمر و به دور از جار و جنجال چيزهايي است كه در تيم ما به شدت تحت كنترل است.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن