تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمارها حاكي از گرايش زنان غربي به حفظ حجاب است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آمارها حاكي از گرايش زنان غربي به حفظ حجاب است
رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: آمارها و شواهد نشان مبين است كه زنان و دختران اروپا و آمريكا، به ويژه در كشورهاي انگليس و فرانسه، گرايش زيادي براي حفظ حجاب دارند و جمهوري اسلامي ايران را الگوي خود مي دانند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، امير خجسته، رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس، در بازديد از مركز فرهنگي تحقيقاتي ريحانه النبي(س) با تاكيد بر اين كه دشمن از بيداري و بصيرت ملت ايران در هراست است، اظهار كرد: دشمن نمي‌تواند بيداري و استواري ما را نسبت به ارزش هاي اسلامي و مقاومت مقدس، در زير لواي رهبري ببيند. اين مقاومت و بصيرت ملت ما بود كه بيداري اسلامي جهاني را رقم زد.

نماينده مردم همدان و فامنين با تاكيد بر گرايش زنان غربي به حجاب و پوشش عنوان كرد: آمارها و شواهد نشان مبين است كه زنان و دختران اروپا و آمريكا، به ويژه در كشورهاي انگليس و فرانسه، گرايش زيادي براي حفظ حجاب دارند و جمهوري اسلامي ايران را الگوي خود مي دانند، كشوري كه الگوي بانوانش شخصيت بزرگي همچون فاطمه زهرا(س) است.

وي با اشاره به فقر فرهنگي برخي از مردم، تصريح كرد: فقر فرهنگي مهم ترين عامل بي‌حجابي و بدحجابي در جامعه ما است، بنابراين اگر آگاهي هاي لازم داده شود، بسياري از مصاديق بد حجابي كاهش پيدا مي كند.

حجت الاسلام محمد مهدي ابراهيمي پور، موسس مركز ريحانه النبي(س)، با اشاره به فعاليت هاي اين مركز اظهار كرد: اين مركز در سال 84 فعاليت خود را به طور غير رسمي آغاز كرده است و فعاليت هاي رسمي اين مركز از سال 86-87 آغاز شده است.

مدير مركز تحقيقات ريحانه النبي(س) افزود: اين مركز دو طرح را براي دختران در سنين دبستان و از دبستان تا 20 سالگي در نظر دارد./س

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن