تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيزات ورزشي پيشرفته ايران شگفت‌زده‌ام كرد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: تجهيزات ورزشي پيشرفته ايران شگفت‌زده‌ام كرد!
ايران ورزشي- اعظم الذوبي نماينده اردني كميته بين‌المللي پارالمپيك است كه يكي دو هفته پيش به ايران آمده تا از نزديك به عنوان مامور رسمي فدراسيون جهاني ضمن بازديد از امكانات و تجهيزات ورزشي اعم از نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مجموعه پارالمپيك كشورمان، به عنوان ناظر فدراسيون جهاني شاهد برگزاري مسابقات وزنه‌برداري نخبه‌هاي جانباز و معلول كشورمان باشد.
نماينده رسمي كميته بين‌المللي پارالمپيك كه دبير فدراسيون وزنه‌برداري كشور اردن نيز هست و از پيشكسوتان وزنه‌برداري قاره آسيا نيز به حساب مي‌آيد، عصر روز پنج‌شنبه با دعوت علي مرادي دبير كل كنفدراسيون وزنه‌برداري قاره آسيا و آفريقا به دبيرخانه رسمي اين كنفدراسيون آمد و در نشستي دوستانه با دبيركل كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا و برخي از پيشكسوتان اين رشته ورزشي (وزنه‌برداري) به گرمي مورد استقبال و تجليل قرار گرفت.
اعظم الذوبي پس از حضور در دبيرخانه كنفدراسيون وزنه‌برداري قاره آسيا و آفريقا درخصوص رضايتش از ميزباني ايراني‌ها و مجموعه پارالمپيك ايران تاكيد مي‌كند: «نمي‌دانم واقعا بايد محبت برادران ايراني‌ام در فدراسيون جانبازان و معلولان و نيز كميته پارالمپيك ايران را در چند روزي كه ميهمان شما در ايران بودم چگونه جبران كنم. ايران و ايراني‌ها را از صميم قلب دوست دارم چون سرزمين شما، سرزمين مهرورزي و محبت و ميهمان‌نوازي است. اميدوارم فرصتي براي ما هم پيش بيايد تا در كشورم يعني اردن پاسخگوي محبت تمامي دوستان و عزيزان ايراني باشيم.»
نماينده رسمي كميته بين‌المللي پارالمپيك با بيان اين مطلب كه محمود خسروي‌وفا و ساير دوستان ايراني در مجموعه جانبازان و معلولان و نيز كميته پارالمپيك ايران شرايط برگزاري مسابقات وزنه‌برداري جانبازان و معلولان را با استانداردهايي فراتر از استانداردهاي جهاني و بين‌المللي اين رشته فراهم آوردند، درخصوص ميزباني ايران معتقد است: «اين را بدون اغراق مي‌گويم در مجموعه‌اي كه كميته پارالمپيك و فدراسيون جانبازان و معلولان ايران براي برگزاري مسابقات پاورليفتينگ جانبازان و معلولان در تهران تدارك ديده‌اند، نه تنها كم و كسري وجود ندارد بلكه حتي من به وضوح استانداردهايي را در بخش نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مسابقات رويت مي‌كنم كه فراتر از عرصه‌هاي مختلف بين‌المللي است.
اين را حتما در گزارشاتم به مراجع بين‌المللي پارالمپيك ارائه مي‌دهم تا در آينده بتوانيم حتي براي برگزاري مسابقات جهاني وزنه‌برداري جانبازان و معلولان از توانمندي ايراني‌ها استفاده كرده و ميزباني‌هاي آتي را به كشور ايران واگذار كنيم.»
اعظم الذوبي در خاتمه به حضور بانوان علاقه‌مند در اين رشته ورزشي اشاره كرده و معتقد است با پيشنهادات جديدي كه به كميته بين‌المللي پارالمپيك داده شده از اين به بعد بانوان مسلمان هم مي‌توانند در اين رشته با حفظ حجاب اسلامي شركت كنند: «به عنوان يك مسلمان اين پيشنهاد را به مراجع تصميم‌گيرنده ارائه دادم كه زنان مسلمان هم با حفظ حجاب اسلامي در مسابقات مختلف وزنه‌برداري جانبازان و معلولان شركت كنند. خوشحالم كه پيشنهادم با حمايت برادران مسلمان ايراني پذيرفته شده و بانوان مسلمان هم كه علاقه‌مند به فعاليت در اين رشته ورزشي هستند مي‌توانند با حفظ حجاب و استفاده از دوبنده‌ها و كلاه‌هايي كه پوشش اسلامي آنها را كاملا حفظ مي‌كند در مسابقات آتي شركت كنند تا از اين بابت نيز شأن بانوان مسلمان در ورزش دنيا حفظ شود.»
گفتني است در پايان اين نشست 2 ساعته كه در دبيرخانه كنفدراسيون وزنه‌برداري آسيا برگزار شد، علي مرادي با اهداي هديه‌اي به رسم يادبود از نماينده كميته‌ بين‌المللي پارالمپيك تقدير و تجيل به عمل آورد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن