تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه ويژه به سيستم‌هاي گرمايشي مدارس خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ضرورت توجه ويژه به سيستم‌هاي گرمايشي مدارس خراسان شمالي
بجنورد ـ خبرنگار اطلاعات: معاون برنامه‌ريزي استانداري خراسان شمالي در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان گفت: باتوجه به فرا رسيدن فصل سرما و شرايط نامساعد آب و هوايي استان، توجه به بحث سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي مدارس ضروري است و بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

حسن قلي‌زاده افزود: بايد هر چه سريعتر مسأله تعميرات و نگهداري سيستم‌ها به ويژه در مناطق محروم و روستايي مورد پيگيري ويژه قرار گيرد و دستگاه‌ها در اين زمينه همكاري لازم را داشته باشند.

وي با بيان اين‌كه در سفر مقام معظم رهبري به استان در حوزه آموزش و پرورش 1700 ميليارد ريال در بخش عمراني اختصاص يافت، افزود: در اين 2 سال 228 ميليارد تومان به صورت نقدي به اين دستگاه هزينه شده است.

وي همچنين به 200 مصوبه سفر رهبري به استان اشاره كرد و گفت: اين مصوبات 2600 پروژه است كه 189 پروژه آن مربوط به آموزش و پرورش استان و 14 پروژه در حوزه نوسازي مدارس است.

وي افزود: از مجموع پروژه‌هاي آموزش و پرورش 42 پروژه آغاز شده كه از پيشرفت فيزيكي 45 درصد برخوردار است.

وي يادآور شد: بر اساس آمار پروژه‌هاي موجود آموزش و پرورش مبلغ 10 ميليارد و 540 ميليون تومان براي آنها هزينه شده است.

وي اظهار داشت: در حوزه نوسازي مدارس نيز از محل اعتبارات استاني تا كنون 25 درصد در مرحله اول تخصيص يافته و از محل ماده 180 ويژه مناطق محروم نيز تخصيص اوليه 40 درصد و اعتبارات رهبري 60 درصد در نظر گرفته شده است.

محمد وحيدي، مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز در اين جلسه تعميرات اساسي و سيستم‌هاي گرمايشي مدارس را بزرگترين مشكل مدارس استان برشمرد و گفت: اين پروژه‌ها با كمبود اعتبار مواجه هستند.‏

وي با اشاره به آغاز توزيع شير از 16 آذر در مدارس استان، گفت: توزيع شير با اولويت شير پاستوريزه براي ارتقاي سلامت دانش‌آموزان در مدارس استان انجام مي‌شود.

عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز در اين جلسه روند پوشش تحصيلي در دوره ابتدايي سال جاري را مطلوب دانست و گفت: سطح پوشش در پايه اول از 15/96 درصد در سال 89 به 65/98 درصد طي امسال افزايش يافته است.

وي وجود كلاس‌هاي چند پايه را با توجه به پراكندگي روستاها و آمار كم جمعيتي در روستاها اجتناب‌ناپذير اعلام كرد و افزود: امسال 1290 كلاس چند پايه در استان تشكيل شده است.

بدخشان آمار دانش‌آموزان دوره ابتدايي در حوزه روستايي را 43 هزار و 810 نفر، حوزه شهري را 44 هزار و 138 نفر و در حوزه عشايري را 3 هزار و 314 نفر اعلام كرد.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن