تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين سمينار تخصصي روابط عمومي در قزوين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نخستين سمينار تخصصي روابط عمومي در قزوين برگزار شد
نخستين سمينار تخصصي روابط عمومي، تبليغات، بازاريابي استان قزوين امروز در سالن اجتماعات شهيد بابايي دانشگاه علوم پزشكي قزوين با حضور جمعي از فعالان روابط عمومي و كاركنان بانك‌ها و موسسات خصوصي و خبرنگاران برگزار شد. نخستين سمينار تخصصي روابط عمومي در قزوين برگزار شد


ايلنا: دبير نخستين سمينار روابط عمومي، تبليغات و بازاريابي استان قزوين گفت: نخستين سمينار تخصصي روابط عمومي، تبليغات، بازاريابي استان قزوين در سالن اجتماعات شهيد بابايي دانشگاه علوم پزشكي قزوين برگزار شد.

محمد نصيرلو عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ايلنا در قزوين گفت: با توجه به شرايط اقتصادي موجود صنايع، سازمان‌ها و نهاد‌ها با مسائل ارتباطي و بازاريابي از قبيل توزيع، فروش و تبليغات دچار محدوديت هستند و استان قزوين به خاطر نزديكي با استان تهران و برخورداري از شهرك‌هاي صنعتي بزرگ در حوزه آموزش محدوديت‌هايي دارد و نياز به آموزش در اين حوزه به خوبي احساس مي‌شود.

وي اعلام كرد: دليل انتخاب نام «سمينار تخصصي روابط عمومي، تبليغات، بازاريابي» ارتباط تنگاتنگ اين سه فرآيند با هم و هدف مشترك آن‌ها بوده است و هر يك از اين سه فرآيند زمينه خاص خود را دارد كه طبق آن مخاطب زمينه روابط عمومي، احساس زمينه تبليغات و آمادگي براي عمل زمينه بازاريابي است.

نصيرلو عنوان كرد: تبليغات براي روابط عمومي يك ابزار توانمند است و اگر سه فرآيند «روابط عمومي، تبليغات، بازاريابي» در كنار هم قرار گيرند، اقدامات به سهولت به نتيجه مي‌رسند و اگر بازاريابي و تبليغات ساماندهي شوند از ماندگاري و تاثيرگذاري بيشتري برخوردار خواهند بود.

دبير نخستين سمينار روابط عمومي، تبليغات و بازاريابي استان قزوين اظهار كرد: آشنايي با جديد‌ترين مفاهيم روابط عمومي و ارتقا دانش و بينش مديران با امور روابط عمومي، تبليغات و بازاريابي از اهداف اين سمينار بود.

وي گفت: مخاطبان اين سمينار مديران ارشد سازمان‌ها، ادارت كل، شركت‌ها، نهاد‌ها، بانك‌ها و اعضاي شوراي هماهنگي استان، مسئولان و كار‌شناسان روابط عمومي، مسئولان و كار‌شناسان تبليغات در سازمان‌ها، مديران و كار‌شناسان كانون‌هاي تبليغاتي سطح استان، مسئولان و كار‌شناسان و سياست گذاران بازاريابي و فروش، فارغ التحصيلان و دانشجويان مرتبط با امور روابط عمومي، بازراريابي و تبليغات و خبرنگاران هستند.

شايان ذكر است؛ اين سمينار امروز در دو نوبت صبح و عصر و با حضور ۲۵۰ نفر تشكيل شد و شش گارگاه تخصصي با عناوين «نبرد در جزئيات بازاريابي» و «تبيغات موثر» توسط محمود محمديان، «روابط عمومي و افكار عمومي و توسعه و پيشرفت» توسط مطهري‌نژاد و «طراحي استراتژي مذاكره با مشتريان شاكي» و «روان‌شناسي ارتباط با مخاطب و زبان بدن» توسط كيميايي برگزار شد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن