تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با حركت كاروان‌هاي پياده‌روي سراسر كشوركاروان پياده‌روي كاشان عازم كربلاي معلي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با حركت كاروان‌هاي پياده‌روي سراسر كشوركاروان پياده‌روي كاشان عازم كربلاي معلي شد
كاروان پياده‌روي بصيرت حسيني شهرستان كاشان همزمان با كاروان‌هاي پياده‌روي سراسر كشور براي شركت در مراسم اربعين عازم كربلاي معلي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، مدير كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني شهرستان كاشان در حاشيه اعزام كاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كاشان با تقدير از توجه نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه كاشان و تعامل ستاد برگزاري نماز جمعه و سازمان اتوبوسراني شهرستان كاشان براي حركت اين كاروان پياده‌روي، اظهار داشت: از شهرستان كاشان 305 نفر زائر به همراه دو زائر خانم از امروز سفر يك‌هزار و 100 كيلومتري خود را تا كربلا آغاز مي‌كنند.

مهدي شجري با اشاره به عزيمت كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني شهرستان كاشان از مسجد حبيب‌ بن موسي(ع) و مصلي بقية‌الله‌الاعظ اين شهرستان بيان داشت: اين كاروان در ادامه مسير عزيمت خود به سمت كربلاي معلي به شهر شهيدپرور اهواز حركت مي‌كند.

وي افزود: در شهر اهواز كاروان پياده‌روي بصيرت حسيني كاشان به همراه زائران شهرهاي ، قم، تهران، رشت، شيراز، جيرفت، كهنوج، كرمان، اهواز و همدان به صورت متحد با عنوان بصيرت حسيني به طرف كربلا حركت مي‌كنند.

مدير كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني شهرستان كاشان يادآور شد: كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني بعد از يك روز توقف در اهواز و معراج شهدا علي بن مهزيار به طرف عراق حركت مي‌كنند.

مدير كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني شهرستان كاشان خاطرنشان كرد: كاروان طي شش روز پياده‌روي به شهر مقدس كربلا و محضر اباعبدالله‌الحسين(ع) مي‌رسد و در آنجا پس از پيمودن مسافتي مستقر مي‌شود.

شجري، استحكام دوستي بين دو ملت ايران و عراق، معرفي دشمنان مشترك به مردم فهيم كشور عراق را از جمله مهمترين اهداف كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان اعلام كرد.

وي تصريح كرد: امسال براي نخستين بار هر يك از زائران كاروان پياده‌روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان با يك پرچم مزين شده به نام يكي از شهداي دارالمؤمنين كاشان شركت دارند تا علاوه بر اينكه خود زائر امام حسين(ع) باشند از طرف يكي از شهدا نيز نايب‌الزيارة حرم حسيني باشند.

وي در پايان متذكر شد: پيش‌بيني مي‌شود در اربعين حسيني امسال بيش از 30 ميليون زائر به كربلاي معلي آمده تا حضور ميليوني شيعيان بعنوان مشت محكمي بر دهان وهابيون و تكفيريان باشد.

انتهاي پيام/2406/ذ30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن