تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصودي: نمي توانند با خوردن و خوابيدن به تيم ملي برسند/ مسابقات درون اردويي خواهيم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: مقصودي: نمي توانند با خوردن و خوابيدن به تيم ملي برسند/ مسابقات درون اردويي خواهيم داشت
نايب رييس فدراسيون بوكس گفت: نمي شود با خوردن و خوابيدن به اردوي تيم ملي راه يافت. اگر اين نفرات به جمع اردونشينان اضافه شوند در حق ساير بازيكنان اجحاف خواهد شد.


منوچهر مقصودي، نايب رييس فدراسيون بوكس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در خصوص مسابقات انتخابي كشور و انتخابي تيم ملي گفت: چيز جديدي را در اين مسابقات نديدم، اينكه بوكسوري بيايد و پديده شود. بازيكنان از نظر آمادگي جسماني و قدرت بدني خوب بودند اما در بحث فني بوكسوري خودش را به ما معرفي نكرد.
وي در خصوص نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي تصريح كرد: نفر اول و دوم هر وزن و همچنين نفرات برتري كه كميته فني معرفي خواهد كرد به اردو دعوت مي شوند. اما در ادامه مسابقات درون اردويي خواهيم داشت و برخي نفرات كنار گذاشته مي شوند.
نايب رييس فدراسيون بوكس در پاسخ به اين سوال كه آيا ملي پوشاني كه در اين رقابتها حضور نداشتند به جمع اردونشنيان اضافه مي شوند؟ افزود: به هيچ عنوان در اين خصوص كوتاه نخواهيم آمد. نمي شود با خوردن و خوابيدن به اردوي تيم ملي راه يافت. اگر اين نفرات به جمع اردونشينان اضافه شوند در حق ساير بازيكنان اجحاف خواهد شد.
مقصودي در رابطه با مسابقات تداركاتي تيم ملي خاطرنشان ساخت: براي حضور در مسابقات دوبي هنوز تصميمي قطعي گرفته نشده است و براي حضور در تورنمنت مجارستان در خواست را به فدراسيون اين كشور ارسال كرده ايم و با هزينه خودمان به اين مسابقات خواهيم رفت.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن