تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرعباس:ماموريت برخي‌ فرقه‌ها نشان دادن چهره‌اي نادرست از اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بندرعباس:ماموريت برخي‌ فرقه‌ها نشان دادن چهره‌اي نادرست از اسلام است
امام جمعه بندرعباس گفت: ماموريت برخي از فرقه‌ها كه دست پرورده استكبار است و خود را اسلامي مي‌دانند نشان دادن چهر‌ه‌اي نادرست از اسلام است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، آيت‌الله غلامعلي نعيم‌آبادي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه با بيان اينكه امروز دين اسلام مي‌تواند به عنوان نسخه‌اي نجات‌بخش براي بشر مطرح باشد، اظهار داشت: امروز مي‌بينيم كه اخلاق و انسانيت در غرب مرده است و برخي از كشورهاي غربي نه تنها در كشور خود با اين امر مواجه شده‌اند بلكه به ادامه بي‌اخلاقي‌ها در كشورهاي ديگر نيز ادامه‌ مي‌دهند.

وي با بيان اينكه كشورهاي غربي در قالب استعمار و استثمار در طول تاريخ همواره با حضور در كشورهاي ديگر بيشترين بي‌اخلاقي‌ها را داشته‌اند، اضافه كرد: كشوري همانند فرانسه كه سال‌ها در الجزائر خونريزي كرده و امروز خود را به عنوان قلب فرهنگ و هنر و حقوق بشر معرفي مي‌كند، مي‌بينيم كه دگرباره در اين روزها به كشوري آفريقايي حمله كرده تا منابع غني اين كشور را به بهانه مبارزه با تروريست و خرابكاران چپاول كند.

امام جمعه بندرعباس با بيان اينكه برخي از گروه‌ها و فرقه‌ها ماموريت دارند كه تفسيري نادرست از اسلام ارائه دهند، گفت: طراحان و هاديان اين فرقه به خوبي مي‌دانند كه اگر اسلام مجال يابد كه به درستي معرفي شود تمام دنيا را مي‌گيرد.

نماينده ولي‌فقيه در هرمزگان تاكيد كرد: پديده‌هايي همانند بيداري اسلامي خواهان برخورداري از تمامي عوامل هستند كه در اين راستا نياز آنها معرفي درست اسلام در جامعه خود است.

وي در بخش ديگري از سخنانش به سفرهاي شهرستانيش اشاره و اظهار كرد: طي روزهاي اخير به شهرستان حاجي‌آباد و روستاي سيرمند در اين شهرستان رفتيم، كه مردم آن علي‌رغم برخورداري از نعمات طبيعي، با مشكلاتي روبرو هستند كه به نظر مي‌آيد در صورت مديريت درست و شكوفايي اين نعمات مي‌توان وضع مردم در اين منطقه را بهبود بخشيد.

به گفته نماينده مردم هرمزگان در مجلس شوراي خبرگان رهبري، يكي از مشكلات اساسي مردم اين روستا دسترسي به مركز بخش خود است كه در فاصله 70 كيلومتري آنها قرار دارد و اين در حالي است كه براي دسترسي به مركز شهرستان تنها بايد 50 كيلومتر را طي كنند.

وي با بيان اينكه منطقه سيرمند در بعد كشاورزي مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد، اذعان كرد: سدي كه مقرر شده بود براي تامين آب در اين منطقه ساخته شود، سال‌هاست كه بلاتكليف مانده است.

انتهاي پيام/88001/ق40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن