تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804040401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در برنامه ورزش از نگاه دو چه گذشتاشك‌هاي واعظ آشتياني و واكنش با «سكوت» فتح‌الله‌زاده/ حمله سايبري به مسي تقبيح شد!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در برنامه ورزش از نگاه دو چه گذشتاشك‌هاي واعظ آشتياني و واكنش با «سكوت» فتح‌الله‌زاده/ حمله سايبري به مسي تقبيح شد!
برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته با محوريت حمله سايبري و واكنش‌ها به اين موضوع روي آنتن رفت.


به گزارش خبرگزاري فارس، برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته با محوريت تقبيح حركت تعدادي از ايرانياني كه در فضاي مجازي نسبت به ليونل مسي واكنش نشان داده بودند، روي آنتن رفت. در اين برنامه علي فتح‌الله‌زاده، سيدمحمدعلي موسوي ملي‌پوش واليبال، آذرنيا رئيس انجمن دوستي ايران و آرژانتين و عليرضا خليفه سردبير گروه ورزشي خبرگزاري فارس حضور داشتند و در خصوص اين حركت و مباحث فرهنگي در ورزش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مديرعامل باشگاه استقلال در ابتداي اين برنامه ضمن تشريح شرايط تيمش گفت: اوضاع تقريبا خوب است و ما آماده مي‌شويم تا براي ليگ برتر كارمان را دنبال كنيم. البته من از شرايط تيم خيلي راضي هستم چون تنها تيمي بوديم كه در سه جام حضور پيدا كرديم و در حقيقت فصل گذشته قهرمان منطقه‌اي غرب آسيا شديم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: ما نبايد كار كوچك تعدادي از افراد را كه به مسي حمله كردند را همه‌گير فرض كنيم چون فيس‌بوك نهاد رسمي نيست و من مطمئنم ايراني‌ها مسي را دوست دارند و فوتبال او را مي‌پسندند. شك نكنيد كه در بازي ايران و آرژانتين، ايرانيان حتما فرهنگ خود را نشان مي‌دهند و من معتقدم اصلا فدراسيون فوتبال نبايد از ليونل مسي عذرخواهي مي‌كرد. چون 100 هزار نفر در مقابل 70 ميليون ايراني حتي يك به 10 هم نمي‌شود.

وي در خصوص مشكلات فرهنگي در ورزش كشور گفت: يك ليدر نمي‌تواند 100 هزار نفر را كنترل كند. روزي در تمرينات استقلال 5 هزار نفر جمعيت مي‌آمد ولي حالا براي بازي‌ها 5 هزار نفر هم نمي‌آيد.خود ورزش يك مقوله فرهنگي است. مثلا ما براي پژمان منتظري چه كاري انجام داديم در حالي كه او يك بچه بااخلاق است. يا مثلا برخورد ما با علي دايي بعد از جام جهاني چگونه بود. او كسي بود كه در ديدار با ايران و بحرين فداكاري كرد و با وجود ضربه دروازه‌بان حريف به بازي ادامه داد. وقتي دايي انتقاد مي‌كند و معتقد است با او رفتار خوبي نشده من حرف او را مي‌فهمم.

مديرعامل استقلال ادامه داد: واقعا از اين فوتبال ديگر لذت نمي‌برم و اگر امسال تمام شود مي‌روم. شما ببينيد براي صدور شناسنامه‌ها كار را به بخش خصوصي واگذار كردند اما در فوتبال اين اتفاق نمي‌افتد. وقتي من از فضاي VIP فقط 20 بليت در اختيار دارم چگونه مي‌توانم از پيشكسوتانم پذيرايي كنم.

به گزارش فارس، اميررضا واعظ آشتياني كه ميهمان يكي از بخش‌هاي برنامه ورزش از نگاه دو بود صحبت‌هايي را مطرح كرد كه كنايه‌هايش به فتح‌الله‌زاده مي‌خورد.

مديرعامل كنوني باشگاه استقلال در حالي كه مي‌خنديد نسبت به صحبت‌هاي واعظ اينگونه واكنش نشان داد و گفت:‌ادبيات فرهنگي همين است و من در اين زمينه صحبتي ندارم.

وي تاكيد كرد: دكتر قريب مديرعامل استقلال بود ولي او كمتر در رسانه‌ها حضور پيدا كرد. من بيشترين كري‌ها را با عابديني داشتم ولي هرگز بي‌ادبي نكرديم. رويانيان هم اول در سيستم ما نبود ولي حالا كه ياد گرفته هر جا برايش كري خوانده باشم مي‌گويد حاجي ديدم كه برايم كري خواندي.

فتح‌الله‌زاده در ادامه صحبت‌هايش انتقاداتي از رسانه‌هاي كلي كشور مطرح كرد و گفت: رويه رسانه‌ها بايد عوض شود. مثلا وقتي يك تيم مي‌برد به سراغ آن نمي‌روند اما يك تيم كه مي‌بازد همه سراغ بازيكنان تيم بازنده را مي‌گيرند. شما مثبت‌ها را ببينيد آنوقت متوجه مي‌شويد كه چقدر روي ورزش ما اثر دارد.

وي همچنين در خصوص اينكه چه راهكاري براي استفاده ملي پوشانش در ليگ قهرمانان آسيا دارد و آيا بازيكنان را به تيم ملي مي دهند يا خير گفت: ما بايد دور يك ميز بنشينيم، او يك مربي حرفه اي است و بايد به هم كمك كنيم. من به خاطر قانون سازمان ليگ بازيكني را خريده ام اما نمي‌توانم تا 6 هفته اول نيم فصل دوم از او استفاده كنم.

وي در پايان صحبت‌هايش تاكيد كرد: مطمئن باشيد اگر در جام جهاني باشم دست‌نوشته‌اي از مسي مي‌گيرم كه او نسبت به ايرانيان علاقمندي خود را نشان بدهد.

سيدمحمد موسوي ملي‌پوش واليبال كشورمان نيز در اين برنامه صحبت‌هايش را اينگونه آغاز كرد: متاسفانه آموزشي در فضاي مجازي و صفحات اجتماعي به مردم نداديم و اين در حالي است كه 40 يا 50 هزار نفر با اين حركت خود مي‌توانند 70 ميليون نفر را زير سؤال ببرند. متاسفانه قانوني وجود ندارد كه با اين مقوله برخورد شود. هنگامي كه با ملي‌پوش ايتاليايي همان رفتاري شد كه با مسي شده، او در ديدار اول واكنشي نشان نمي‌داد اما وقتي آن حملات در صفحات اجتماعي را ديد نگاه او نسبت به واليبال ايران وحتي مردم ما عوض شد. به نظرم رسانه‌ها ديگر به اين موضوع نپردازند چون وقتي اين اتفاق مي‌افتد همه تصور مي‌كنند كه اتفاق مهمي انجام شده است.

وي افزود: بعد از جام جهاني 2006 با ميرزاپور و علي دايي چنين رفتارهايي شد و حتي مردم پيامك‌هاي خنده‌دار مي‌ساختند كه نبايد اين اتفاق مي‌افتاد. در بحث فرهنگي هم بايد قبول كنيم كه ضعيف عمل كرديم. مثلا هنگامي كه ظريف خداحافظي كرد تمام مربيان بزرگ دنيا به او خسته نباشيد گفتند چون فكر مي‌كنم او بهترين كار را در اوج انجام داد اما مثلا به علي نادي كم‌لطفي شد چون هيچ كس از او سراغي نگرفت.

اميررضا واعظ‌آشتياني صحبت‌هايش در بخش ديگري از اين برنامه اينگونه آغاز شد كه علاقه‌اي به خط خطي و خط‌كشي ندارم چون سعي مي‌كنم خودم با خطم بهترين‌ها را بنويسم.اين روزها هيچ كس از رسانه‌ها و تيترهاي آنها استفاده فرهنگي انجام نمي‌دهند و ماحصل گفتمان‌هاي مربيان، مديران عامل و بازيكنان ادبيات سخيفي است كه مي‌بينيم ما حتي كري‌خواني هم بلد نيستيم. مثلا شما در زمان مديريت ما ارتباطات استقلال و پرسپوليس را رصد كنيد و به اين نتيجه مي‌رسيد كه هيچ كري‌خواني بي‌محتوايي وجود نداشت.

وقتي از واعظ آشتياني، اسم قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده را نظر خواستند او پاسخ داد: كاري با هيچ كدام از اين دو نفر ندارم!

وي در ادامه گفت‌وگويش گفت: در زمان مديريت ما نه بازيكني قندان به سمت ما پرتاب كرد و نه مشتي رد و بدل شد. اجازه نمي‌داديم بازيكن روي شانه‌هاي ما باشد و سعي كرديم عدالت را رعايت كنيم. من مديريت نمي‌بينم و انصافا بايد بگويم برخي بازيكنان ادب و رفتارشان به مراتب خيلي از برخي مديران ما بهتر است.

وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر قرار باشد تيمي دو نفره را تشكيل دهد چه كساني را در آن قرار خواهد داد، گفت: خسرو حيدري و فرهاد مجيدي دو بازيكني هستند كه من آنها را انتخاب مي‌كنم.

مديرعامل اسبق باشگاه استقلال در ادامه اين برنامه بغضش تركيد و در حالي كه با چشمان اشكبار صحبت مي‌كرد، گفت: ايران سرزمين انسانيت و آدميت، مردانگي، شرافت و شهادت است. وقتي اسم شهدا را مي‌شنوم گريه‌ام مي‌گيرد.

همچنين آذرنيا رئيس انجمن دوستي ايران و آرژانتين نسبت به حركت برخي ايرانيان فعال در فضاي مجازي واكنش نشان داد و گفت: وقتي ايران و آرژانتين هم‌گروه شدند خوشحال شديم اما از شنيدن خبر واكنش ايرانيان به مسي متاثر شديم. فكر مي‌كنم نيمي از برنامه‌هاي ما به هم خورد چون انجمن‌هاي دوستي كارشان پيوند دوستي‌هاي ملل است اما بايد چاره‌اي بينديشيم و از مسي دلجويي كنيم.

علي دايي نيز در ادامه اين برنامه صحبت‌هايش پخش شد.

دايي كه از اين حركت ايرانيان عليه مسي ناراحت بود، گفت: نمي‌دانم چرا حالا اين مباحث به راه افتاده است. اين همه بعد از جام جهاني به دايي حمله كردند اما كسي حمايت نكرد. حالا نمي‌دانم چرا همه به دنبال اين موضوع هستند كه حالا بايد با اين موضوع برخورد شود در حالي كه سال‌ها پيش اين رفتارها اتفاق افتاده بود.

نظرسنجي برنامه شب گذشته برنامه ورزش از نگاه دو به اين موضوع اختصاص داشت كه آيا اقدام كاربران اينترنتي عليه مسي را مناسب مي‌دانيد يا خير كه در نهايت 197 هزار نفر راي بر اقدام نامناسب اين افراد دادند و اين حركت را تقبيح كردند.

انتهاي پيام/ي

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن