تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802965848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجويان روحيه نقادي را در خود تقويت كنند/ عده اي سعي مي كنند دولت را ناكارآمد نشان دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانشجويان روحيه نقادي را در خود تقويت كنند/ عده اي سعي مي كنند دولت را ناكارآمد نشان دهند
يزد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه نقد مسئولان نشانه دلسوزي براي نظام اسلامي است، گفت: دانشجويان روحيه نقد سازنده را در خود تقويت كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش، شب گذشته در ديدار با جمعي از دانشجويان استان يزد با بيان اينكه محيط دانشگاهي بدون نقد، محيط مرده است، بر حمايت از دولت در شرايط كنوني تاكيد كرد و در عين حال به دانشجويان توصيه كرد در نقادي تنها به دولت بسنده نكنند و عملكرد قواي ديگر را هم مورد نقد و بررسي قرار دهند.

وي با تجليل و تمجيد از فعالان دانشجويي كه از ابتداي جنبش دانشجويي در تاريخ معاصر ايران، موتور محرك فعاليت‌هاي آزادي ‌خواهانه و عدالت‌ طلبانه مبتني بر اسلام بوده ‌اند، بيان كرد: انتخابات اخير رياست جمهوري موجب تغييري اميدآفرين و پيش برنده در رويكردها بوده است.

تابش ادامه داد: بعد از گذشت تنها چند ماه و در حالي كه دولت با انبوهي از مشكلات كه از دولت قبل به ميراث مانده است، دست و پنجه نرم مي‌كند، عده ‌اي سعي مي‌ كنند كه دولت را ناكارآمد نشان دهند اين در حالي است كه در اين زمان در عين حالي كه بايد امكانات و موانع را ديد و شناخت همه بايد به دولت كمك كنند.

نماينده مردم اردكان در مجلس تصريح كرد: گزارش 100 روزه رئيس جمهور نشان داد كه دولت وارث چه مسائل و مشكلاتي بوده است و ناگزير است بخشي از همان راه را ادامه دهد تا تنش ‌هاي اجتماعي ظهور و بروز پيدا نكند.

محيط دانشگاهي بدون نقد محيطي مرده است

عضو فراكسيون دانشگاهيان مجلس با تاكيد بر اينكه محيط دانشگاهي بدون نقد، محيط مرده‌ اي است، اظهار داشت: دانشجوي وفادار به آرمانها و زنده و بيدار، ناقد است، او بايد درد را بشناسد و مقتضيات را تشخيص دهد و نقدهاي خويش را بيان كند، البته در نقد هم نبايد تنها دولت را نقد كرد بلكه تمامي اركان قدرت قابل نقد هستند و عملكرد قوه قضاييه و قوه مقننه نيز بايد مورد بررسي و نقد قرار بگيرد.

تابش تصريح كرد: درك موقعيت فعلي كشور، درد جامعه و مردم را داشتن، حركت بر مدار اعتدال و عقلانيت، نقد كردن و راهكار نشان دادن، لازمه پويايي و تحول و استمرار حركت دانشجويي است.

وي با بيان اينكه دانشجو بايد خود را درون نظام تعريف كند و نقدهاي خود را با اين رويكرد جاري سازد، اظهار داشت: در درون نظام بايد سياست‌ها، برنامه ‌ها و روش ‌ها نقد شود و براي اصلاح رويكردها نيز راهكار ارائه شود.

دانشگاه مهر تفكر و آزادانديشي و غلبه منطق بر احساس است

تابش يادآور شد: دانشگاه مهر تفكر و آزادانديشي و غلبه عقلانيت و منطق بر احساس است و با توجه به اين جايگاه رفيع بايد دانشجو و دانشگاه تقويت شود.

تابش در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: در جمهوري اسلامي، مردم سرمايه‌هاي اصلي انقلاب و نظام هستند و حرمت آنها بايد محفوظ بماند.

نماينده مردم اردكان تصريح كرد: اسلام دين رحمت است و دانشجو بايد مروج اسلامي باشد كه روح دين خدا كه همانا اخلاق و محبت عدالت است را ترويج كند، نه آن ديدگاهي كه به اسم اسلام، خشونت و كشتار و تبعيض و پايمال كردن حقوق انسانها را ترويج و اجرا مي‌ كند.

وي خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي هم از ابتدا و اساس به دنبال اجراي دين رحمت و اخلاق بوده و به دنبال اسلامي بوده كه براي انسان حرمت قائل است، به حق حاكميت مردم بر سرنوشت خودشان تاكيد دارد و حكومت را برآمده از مردم و پاسخگو در مقابل آنان مي داند و اين اسلام است كه جمهوري اسلامي را به نظامي تبديل كرده و مي ‌كند كه هم مردمي است، هم اخلاقي است و معنويت بر آن حكمفرماست.

كد خبر: 2194525

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۲:۰۸

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن