تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803572641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنايي با حريفان سپاهان در فصل جديد ليگ قهرمانان آسياسپاهان در گروه مرگ زندگي مي‌كند/ طوفان زرد به گرگ‌ها، شواليه‌هاي سرخ و رهبران رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آشنايي با حريفان سپاهان در فصل جديد ليگ قهرمانان آسياسپاهان در گروه مرگ زندگي مي‌كند/ طوفان زرد به گرگ‌ها، شواليه‌هاي سرخ و رهبران رسيد
تيم فوتبال سپاهان با قرار گرفتن در گروه مرگ ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي السد قطر، الاهلي امارات و الهلال عربستان ديدار مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال سپاهان در گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا كه از سوي كارشناسان به گروه مرگ لقب گرفته است با تيم‌هاي السد قطر، الاهلي امارات و الهلال عربستان پيكار مي‌كند.

در زير به بررسي رقباي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا مي‌پردازيم:

*الهلال عربستان

الهلال سرشناس‌ترين تيم ليگ فوتبال عربستان است كه با كسب قهرماني‌هاي متعدد به عنوان پرافتخارترين باشگاه ليگ عربستان شناخته مي‌شود. اين تيم سال گذشته نيز در گروه مرگ در كنار استقلال قرار داشت كه توانست به عنوان تيم دوم گروه پس از استقلال به مرحله يك هشتم نهايي صعود كند كه در اين مرحله حريف لخوياي قطر نشد و خيلي زود از مسابقات كنار رفت.

الهلال سال قبل با كسب 56 امتياز در 26 مسابقه پشت سر الفاتح قرار گرفت و با حضور در جايگاه دوم جدول به كار خود پايان داد. اين تيم امسال نيز با كسب 26 امتياز از 12 مسابقه در جايگاه دوم جدول قرار گرفته است.

الهلال در سال 1336 تاسيس شد و سابقه كسب دو عنوان قهرماني آسيا را در كارنامه دارد. لقب اين تيم رهبران است. جدال آبي‌پوشان عربستاني با نماينده‌هاي ايراني همواره جذابيت‌هاي زيادي داشته است و بازي‌هاي زيبايي را در ليگ‌هاي آسيايي رقم زده است. الهلال از حريفان خود در ورزشگاه 70 هزار نفري ملك‌ فهد كه اغلب به طور كامل پر نمي‌شود ميزباني مي‌كند.

تياگو نوس برزيلي، كاسيلو اكوادوري، سونگ هوان چو كره‌اي و هرماس مراكشي بازيكنان سرشناس الهلال هستند.

نوس با 9 گله زده خطرناك ترين مهاجم اين تيم و بازيكنان بسيار تكنيكي و سرعتي است.

سامي الجابر مهاجم گلزن سال هاي نه چندان دور الهلال و تيم ملي عربستان هدايت اين تيم را بر عهده دارد. الجابر بازيكن نام آشنايي براي فوتبالدوستان ايران بود.

*الاهلي امارات

الاهلي امارات يكي از تيم‌هاي مطرح ليگ اين كشور است. اين تيم براي فوتبال‌دوستان ايراني كاملا آشناست و بازي‌هاي علي كريمي ستاره فوتبال ايران در اذهان فوتبال‌دوستان در اين تيم همچنان وجود دارد.

فرهاد مجيدي، جواد كاظميان، مهرزاد معدنچي از ديگر بازيكنان ايراني هستند كه سابقه پوشيدن اين تيم را در كارنامه دارند. الاهلي سال قبل با قرار گرفتن در رده دوم جدول ليگ امارات توانست مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند. اين تيم در فصل جاري در 9 بازي‌اي كه به ميدان رفته بدون باخت است و با كسب 7 پيروزي و دو تساوي با جمع‌آوري 23 امتياز در صدر جدول قرار دارد. الاهلي به شواليه‌هاي سرخ معروف است كه در ديدار‌هاي خانگي در ورزشگاه 18 هزار نفري راشد پذيراي رقيبان است.

هوگو ويانا اهل پرتغال،‌ خيمنس اهل جمهوري چك، باتيستا ليبيانو و ژوسيل برزيلي بازيكنان لژيونر و بسيار خطرناك الاهلي هستند كه كار را براي هر حريفي سخت مي كنند.

باتيستا با 189 سانتيمتر قد در ليگ امسال 9 گل به ثمر رسانده است. اين بازيكن 34 ساله برزيلي در ليگ سال قبل 24 گل به ثمر رساند تا معلوم شود چه بازيكن خطرناكي است.

آخرين حضور الاهلي امارات در ليگ قهرمانان آسيا به سال 2010 بازمي‌گردد كه اين تيم در آن مسابقات با مس كرمان هم‌گروه بود و در نهايت با كسب تنها دو امتياز در رده چهارم جدول قرار گرفت و وداعي زودهنگام داشت.

هدايت اين تيم بر عهده اولاريو مربي 44 ساله اهل رماني است.

*السد قطر

حضور السد قطر در گروه چهارم فرصت خوبي براي زرد‌پوشان اصفهاني فراهم كرده تا انتقام اتفاق تلخ سال 2011 را از اين تيم بگيرد. در آن سال سپاهان در ديدار رفت مرحله يك چهارم نهايي در صورتي كه توانست حريف خود را يك بر صفر شكست دهد پس از پايان مسابقه با توجه به اينكه رحمان احمدي محروم بود اما در اين ديدار به ميدان رفته بود مسابقه سه بر صفر به سود اين تيم به پايان رسيد و پيروزي سپاهان در ديدار برگشت نيز راهگشاي اين تيم نشد و در نهايت وداعي تلخ در آن مسابقات داشت. اين در حالي بود كه السد قطر با وجود دو شكستي كه طي 90 دقيقه از سپاهان متحمل شد به مراحل بعد صعود كرد و توانست در پايان جام قهرماني را به خود اختصاص دهد.

السد سال گذشته با كسب 51 امتياز توانست قهرمان ليگ ستارگان قطر شود. هدايت اين تيم برعهده حسين اموتا است.

السد قطر در ليگ امسال با كسب 24 امتياز از 12 بازي در صدر جدول قرار دارد.

علي دايي، حميد درخشان، كريم باقري، مجيد نامجو مطلق و ... ستارگاني هستند كه سابقه پوشيدن پيراهن اين تيم را دارند.

نكته بسيار جالب در تيم السد قطر حضور رائول گونزالس كاپيتان و ستاره سال هاي نه چندان دور باشگاه بزرگ رئال مادريد است البته اين مهاجم كه در سالهاي پاياني فوتبال خود قرار دارد در ليگ قطر عملكرد خوبي نداشته و تاكنون تنها يك گل به ثمر رسانده است.

لئاندرو مهاجم برزيلي، جونگ سو لي بازيكن كره‌اي، بالحاج مدافع الجزايري و حمزه نهاج بازيكن مراكشي از لژيونر‌هاي بسيار خطرناك و توانمند اين تيم قطري هستند. خلفان ابراهيم كه با ثمر رساندن 7 گل يكي از كانديداهاي كسب آقاي گلي ليگ قطر است خطر‌ناك‌ترين مهاجم السد به حساب مي‌آيد.

گرگ‌هاي قطري تاكنون در سال هاي 1988 و 2011 توانستند به قهرماني ليگ قهرمانان آسيا برسند و با خريد‌هايي كه انجام دادند در پي كسب سومين عنوان قهرماني هستند. السد در ورزشگاه 15 هزار نفري جاسم بن حمد ميزبان حريفان خود است.

*سپاهان

سپاهان اصفهان در سال‌هاي اخير همواره در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته و هميشه نتايج خوبي كسب كرده است. اين تيم سال گذشته كه با تيم‌هاي الاهلي عربستان، النصر امارات و الريان قطر هم گروه بود كه نتوانست عملكرد خوبي داشته باشد و وداعي زودهنگام با مسابقات داشت.

زلاتكو كرانچار سرمربي سپاهان در فصل جاري است. يكي از دغدغه‌هاي اين مربي نداشتن مهاجم گلزن است كه در پي همين مسئله اين تيم در مدت اخير موقعيت‌هاي زيادي را از دست داده است. سپاهان در ليگ امسال با مشكلات زيادي روبرو بوده و تاكنون كه 18 مسابقه انجام داده با كسب 27 امتياز در رده ششم جدول قرار دارد. مسئولان اين تيم در حال مذاكره براي خريد دو مهاجم خارجي هستند تا بتوانند حضور قدرتمندي در آسيا داشته باشند.

محرم نويد‌كيا كاپيتان و جواهير سوكاي مهاجم اهل كرواسي سپاهان به دليل مصدوميت هنوز نتوانستند در فصل اخير براي سپاهان به ميدان بروند. كادر فني اين تيم اميد زيادي دارد تا با مرتفع شدن مصدوميت اين دو بازيكن طي يك ماه آينده بتواند با قدرت بيشتري پا به عرصه مسابقات بگذارد.

*زندگي سپاهان در گروه مرگ

حضور 4 تيم سرشناس آسيايي در اين گروه كارشناسان را به اين اجماع رساند كه اين گروه را به نام مرگ نامگذاري كند. سال گذشته استقلال ديگر نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا در گروه مرگ قرار داشت كه توانست به عنوان صدر‌نشين به مرحله بعد صعود كند. با توجه به تجربه فراوان سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا اين اميد وجود دارد تا اين تيم بتواند بر حريفان خود پيروز شده و از اين مرحله سربلند بيرون آيد.

هواداران سپاهان كه به تيم خود لقب طوفان زرد را مي‌دهند اين اميد را دارند تا با استفاده از تجربيات سال‌هاي گذشته در گروه مرگ زندگي كرده و بر گرگ‌ها، شواليه‌هاي سرخ و رهبران پيروز شوند.

برنامه بازي‌هاي سپاهان در اين فصل از ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:

28 بهمن 92: سپاهان – الاهلي امارات

7اسفند 92: السد قطر – سپاهان

21 اسفند 92: سپاهان – الهلال عربستان

12 فروردين 93: الاهلي امارات – سپاهان

26 فروردين 93: سپاهان - السد قطر

2 ارديبهشت 93: الهلال عربستان – سپاهان

انتهاي پيام/ي

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن