تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي نخستين اردوي تيم ملي فوتبال ؛ 4 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: برپايي نخستين اردوي تيم ملي فوتبال ؛ 4 اسفند


اردوي تيم ملي فوتبال ايران، از 4 تا 15 اسفند به مدت 12 روز، براي انجام دو ديدار تداركاتي، برپا مي شود؛ ليگ برتر نيز براي كمك به تيم ملي فوتبال، 20 فروردين 93 پايان مي‌يابد.

مهدي تاج، رييس سازمان ليگ فوتبال از فراهم كردن فرصتي بين بازي هاي ليگ، براي انجام دو بازي تداركاتي تيم ملي فوتبال در اسفند امسال خبر داد و گفت: همه تلاش سازمان ليگ اين بود كه در سال فوتبالي منتهي به جام جهاني، اولويت را تيم ملي قرار دهيم و سعي كنيم، برنامه‌هاي كارلوس‌ كي‌روش براي فوتبال كشورمان اجرا شود.

فدراسيون درخواست فراهم كردن فرصتي بين بازي هاي ليگ در اسفند را داشت كه اين فرصت را از چهارم تا پانزدهم اسفند، ايجاد كرديم تا تيم ملي فوتبال، در آن زمان ديدار تداركاتي برگزار كند.

اميدواريم كه فدراسيون با كمك كي‌روش، از تيم‌هاي خوب دنيا، براي بازي تداركاتي با تيم ملي ايران، دعوت كند.

تيم ملي فوتبال كشورمان، 14 اسفند در آخرين مسابقه انتخابي جام ملت‌ها بايد به مصاف كويت برود، ولي با توجه به قطعي شدن صعود ايران و كويت به اين رقابت‌ها، احتمالا اين مسابقه در سطح تيم‌هاي اميد برگزار مي شود كه در اين صورت، تيم ملي فوتبال كشورمان مي‌تواند در اردوي 12 روزه اسفند، دو ديدار تداركاتي برگزار كند .

نايب ‌رييس دوم فدراسيون فوتبال، درباره قرعه تيم ايران در جام جهاني، تصريح كرد: در گروه سختي قرار گرفتيم، ولي قابل عبور است. همه بايد به تيم ملي كمك كنيم تا در تعاملي خوب با باشگاه‌ها و سازمان ليگ، بهترين شرايط آماده‌سازي را داشته باشد.

وي تاكيد كرد: با اطمينان مي‌گويم كه ليگ برتر را 20 فروردين 93 به پايان مي‌رسانيم و اگر زمينه برگزاري بازي تيم ملي با حريفان تداركاتي بزرگ وجود داشته باشد، زمان ليگ را تغيير خواهيم داد؛ تا كنون نيز همه برنامه‌هاي كي‌روش در بين مسابقات ليگ، ديده شده است.

وي در پاسخ به اينكه براي تداخل ليگ قهرمانان آسيا و اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي و مناقشه بر سر استفاده از ملي پوشان، چه راهكاري انديشيده شده است، تصريح كرد: جلساتي در اين مورد برگزار شده و قرار است، كفاشيان تصميم نهايي را اتخاذ كند .

تمديد قرارداد كي‌روش

علي كفاشيان، از انجام گفتگوهاي مقدماتي براي تمديد قرارداد كارلوس كي‌روش خبر داد.

رييس فدراسيون فوتبال، گفت: با توجه به عملكرد كي‌روش در تيم ملي فوتبال، قصد داريم كه قرارداد او را تا جام ملت‌هاي آسيا - 2015 استراليا، تمديد كنيم.

وي افزود: با توجه به فرصت يكساله پس از جام جهاني تا جام ملت‌هاي آسيا، صلاح در اين است كه هدايت تيم ملي برعهده كي‌روش باشد و قرارداد او، تمديد شود .

كفاشيان با بيان اينكه صحبت‌هاي مقدماتي با كي‌روش براي تمديد قرارداد، انجام شده است، گفت: او نيز تمايل دارد كه قراردادش را با ايران، تمديد كند .

كفاشيان در باره بازي‌هاي دوستانه تيم ملي قبل از جام جهاني، گفت: هنوزهيچ حريفي قطعي نشده است. پس از بازگشت كي‌روش به ايران (آخر هفته)، برنامه‌ريزي‌ براي بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي، انجام مي‌شود.

كفاشيان درباره پيشنهاد غنا براي بازي دوستانه با تيم ملي ايران، گفت: اين پيشنهاد، جديد نيست و آنها از مدت‌ها قبل، چنين پيشنهادي را مطرح كردند. در كنار غنا، تانزانيا هم به ايران پيشنهاد داد كه كي‌روش، اين پيشنهاد را نپذيرفت. اما حالا با تعيين حريفان ايران، زمان خوبي است كه بازي‌هاي دوستانه را براي تيم ملي فوتبال، قطعي

كنيم.

خوشحالي آرژانتيني‌ها

رسانه‌هاي آرژانتيني و بازيكنان سرشناس سابق اين كشور در واكنش به گروه «آلبي‌سلسته» در جام‌جهاني، اعلام كردند كه آرژانتين بايد از همين حالا خودش را در مرحله دوم ببيند.

رسانه‌هاي آرژانتين، پس از همگروهي با تيم‌هاي ايران، بوسني و نيجريه، ابراز خوشحالي و اعلام كردند: آرژانتين به راحتي از اين گروه به مرحله بعد، صعود

مي كند. «گيلرمو پوگي»، معروفترين گزارشگر ورزشي آرژانتين، پس از مشخص شدن حريفان اين تيم در جام جهاني، گفت: خوشحال هستيم كه هيچ حريف سختي در گروه ما قرار ندارد و بي‌دردسر به دور دوم صعود مي كنيم .

«آلخاندرو مانكسو»، بازيكن سابق تيم ملي آرژانتين و دوست صميمي ديگو مارادونا كه در جام جهاني 1994 در تركيب اين تيم حضور داشت، در واكنش به گروه آرژانتين در جام جهاني برزيل، گفت: بايد اعتراف كنم كه در يكي از آسانترين گروه‌هاي جام جهاني قرار گرفته‌ايم. از ‌اكنون، خودمان را در دور دوم جام جهاني مي بينيم.

روزنامه لاناسيون آرژانتين نيز اعلام كرد: بايد خوشحال باشيم، زيرا هيچ تيمي در گروه ما، سابقه قهرماني در جام جهاني را ندارد و فقط ما هستيم كه قبلا قهرمان جام جهاني شده‌ايم.

لاناسيون افزود: موفقيت يك تيم در جام جهاني، خيلي به شانس بستگي دارد. نه فقط در قرعه، شانس آورده‌ايم كه در شهرهاي ميزبان جام جهاني نيز شانس آورديم و فاصله زيادي بين شهرهايي كه قرار است در آن بازي كنيم، وجود ندارد.

آرژانتين در نخستين بازي خود در جام جهاني - 2014 مقابل بوسني و هرزگوين به ميدان مي‌رود.

بازي هاي گروه ايران

برنامه بازي هاي گروه ايران درجام جهاني - 2014 برزيل، درحالي اعلام شد كه تيم‌هاي فوتبال برزيل و كرواسي، 22 خرداد 93 ديدار افتتاحيه اين جام را برگزار خواهند كرد.

براساس قرعه‌ كشي بيستمين دوره جام جهاني فوتبال، تيم ملي فوتبال برزيل ميزبان اين دوره از رقابت ها، 22 خرداد سال 1393 ديدار آغازين اين دوره را مقابل كرواسي انجام مي‌دهد. مسابقه مذكور در ورزشگاه «دا سائوپائولو» شهر سائوپائولو برگزار خواهد شد.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن