تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار قم:نشست شهرداران كلان شهرها موجب پرهيز از چندصدايي در مواجه با ساير دستگاه‌هاستخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون شهردار قم:نشست شهرداران كلان شهرها موجب پرهيز از چندصدايي در مواجه با ساير دستگاه‌هاستخبرگزاري موج -


۲۲ آذر ۱۳۹۲ (۳:۵۶ق.ظ)

معاون شهردار قم:

نشست شهرداران كلان شهرها موجب پرهيز از چندصدايي در مواجه با ساير دستگاه‌هاست
خبرگزاري موج - معاون اداري و مالي شهرداري قم با اشاره به سه دوره ي گذشته نشست شهرداران كلان شهرها گفت: اين نشست‌ها سبب شده است شهرداري‌ها يك حرف واحد در مواجهه با ديگر دستگاه‌ها داشته باشند و چند صدايي ميان آنها ديده نشود.

به گزارش خبرگزاري موج، رضا پوريافر درحاشيه ي چهارمين نشست شهرداران كلان شهرهاي كشور در قم با اشاره به ارائه به موقع لايحه ي بودجه ي سال آينده به مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: لازم است شهرداري‌ها با دقت اين لايحه را بررسي كنند و مواردي را كه جزو نيازهاي شهري است، پيشنهاد دهند.
وي افزود: شهرداري‌ها بايد در چند بخش به رصد مسائل مربوط به حوزه‌هاي گوناگون شهري در لايحه بودجه بپردازند و با جديت و دقت، بندهايي را كه نياز به اصلاح يا تكميل دارند يا احيانا در قانون آمده و در بودجه لحاظ نشده‌اند مورد شناسايي قرار دهند.
معاون اداري و مالي شهرداري قم با تاكيد بر توجه به بندهايي از قانون كه به شهرداري‌ها كمك مي‌كردند ولي در قانون حذف شده‌اند عنوان داشت: نياز به بازنگري و دقت نظر در اين ميان كاملا احساس مي‌شود و دبيرخانه ي كلان شهرها، بهترين بستر براي اين كار است.
وي ادامه داد: كارشناسان كلان شهرها در روز نخست نشست مشترك شهرداران كلان شهرها نشست هايي در قالب چهار كارگروه داشتند و مباحثي همچون تامين منابع مالي، بافت فرسوده و حمل و نقل را به بحث و بررسي گذاشتند.
پوريافر با اشاره به تبادل نظر ميان مديران شهري در اين نشست خاطرنشان كرد: كارشناسان مديريت شهري با ارائه ي پيشنهادات و اصلاحيه ي برخي موارد در لايحه ي بودجه درصدد هستند موضوعاتي را كه منجر به كمك به شهرداري‌ها مي‌شوند در قالب ارائه ي ديدگاه هاي كارشناسي به نمايندگان مجلس مطرح كنند.
معاون اداري و مالي شهرداري قم تصريح كرد: بسترسازي مناسب براي كمك به شهرداري‌ها، هنگام بررسي لايحه ي بودجه دركميسيون‌هاي مختلف مجلس ازجمله اهداف اين نشست است.
وي با بيان اينكه موارد مورد بحث و نتايج به دست آمده درچهار گروه ياد شده به تاييد شهرداران كلان شهرها نيز خواهد رسيد گفت: اميدواريم با پيگيري‌هاي بيشتر، بودجه 93 به صورت كامل‌تر و بهتر در راستاي عمران و آباداني شهرها تنظيم شود
پوريافر با اشاره به سه دوره ي گذشته نشست شهرداران كلان شهرها بيان داشت: اين نشست‌ها سبب شده است شهرداري‌ها يك حرف واحد در مواجهه با ديگر دستگاه‌ها داشته باشند و چند صدايي ميان آنها ديده نشود؛ هم‌افزايي و همگرايي، نتيجه ي اصلي اين نشست‌هاست.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن