تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803626223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا تكليف قهرمان نيم فصل مشخص نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فردا تكليف قهرمان نيم فصل مشخص نمي‌شود
در حالي كه قرار بود تيم‌هاي ليگ برتري فوتسال جمعه 22 آذر براي برگزاري آخرين ديدار نيم فصل نخست به رقابت با هم بپردازند تا تغييرات پاياني را در جدول رده‌بندي ايجاد كنند، سه بازي تبريزي‌ها لغو شد.
به گزارش‌ خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حالي كه قرار بود 14 تيم ليگ برتري فوتسال كشورمان جمعه 22 آذر به مصاف يكديگر مي‌روند تا در هفته پاياني نيم فصل اول با كسب امتيازها جايگاه خود را تثبيت يا ارتقاء دهند، سه بازي تيم‌هاي هلال احمر، دبيري تبريز و شهرداري تبريز به دليل شرايط نامساعد جوي به هفته آينده موكول شد بنابراين فردا آخرين هفته نيم فصل ليگ برتر فوتسال نخواهد بود.

اين در حالي است كه تيم‌ها بدون توجه به جايگاه خود در جدول، هفته سيزدهم را با شور و هيجان هر چه بيشتر برگزار مي‌كنند.

تيم‌ هاي صدر جدولي براي پيشي گرفتن از هم و تيم‌هاي قعر جدولي براي كنده شدن از انتهاي جدول پا به ميدان مي‌گذارند البته رقبايي كه اواسط جدول را به خود اختصاص دادند براي اجرايي شدن برنامه هاي فني به منظور عملكرد بهتري در نيم فصل دوم، رقابت هفته سيزدهم خود را با تلاش بيشتري به انجام مي‌رسانند.

در همين راستا در نخستين ديدار هفته سيزدهم ميثاق تهران كه با پشت سر گذاشتن هفته‌هاي نه چندان مطلوب خود پس از رويارويي با دبيري مجدداً به جايگاه سوم بازگشت به مصاف راه ساري مي‌رود تا جايگاه خود را تثبيت كند زيرا با توجه به امتياز‌ها و تفاضل گل تيم تهراني در مطلوب‌ترين شرايط نمي‌تواند جايگاهي بهتر از سومي را از آن خود كند اما راه ساري كه با پنج امتياز در مقام دوازدهم ايستاده همانند بسياري از تيم‌ها چشم به تعطيلات نيم فصل و همچنين اضافه شدن مهره به تيم براي ارتقاي جايگاه در نيم فصل دوم دارد زيرا به دليل مشكلات مالي و حواشي ايجاد شده اين تيم وضعيت مناسبي نداشته و در هفته‌هاي اخير به سبب حضور ناصر صالح تنها رقابت‌هاي ديدني و متفاوتي را به نمايش گذاشته است.

در ديگر ديدار اين هفته تأسيسات دريايي در تهران، "دبيري" تيم صدر نشين ليگ برتر را ميزباني مي‌كند. تأسيسات كه اولين حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي‌كند طي گذشت 12 هفته در جايگاه 10 ايستاد تا با كسب تجربه و جذب مهره در نيم فصل عملكرد متفاوتي داشته باشد اما جمعه به مصاف دبيري مي‌رود تا امتياز پاياني نيم فصل را از آن خود كند درحالي تأسيسات سخت‌ترين رقابت خود را تجربه مي‌كند كه دبيري براي افزايش فاصله با رقيب سرسخت خود چشم به امتياز بازي دارد.

با اين حال هم اكنون دبيري تبريز بيشترين شانس براي كسب عنوان قهرماني نيم فصل را در دست دارد.

البته لازم به ذكر است، اين بازي به دليل شرايط آب و هوايي و نبودن پرواز رفت و برگشت به شهر تبريز در اين هفته برگزار نخواهد شد و به هفته آينده موكول شده است.

در سومين ديدار ماهان تنديس در قرچك مهمان شهيد منصوري مي‌شود،‌ قمي‌ها كه شروع ايده‌آلي داشتند و تصويري از تيم قدرتمند صباي قم در فصل گذشته براي رقبا ساختند قادر به پيمودن اين مسير نشدند تا هم اكنون در مقام نهم تكيه بزنند البته تغيير كادر فني ماهان و حضور دوباره حسن زاده و دستيارانش، اميد رسيدن به روزهاي خوب را در تيم قمي زنده كرده است اما رويارويي و پيروزي بر منصوري در نيم فصل اول مي تواند قدم بزرگي براي ماهانيها باشد.

از سوي ديگر منصوري كه با تمام حواشي در ثانيه‌هاي پاياني پا به ميدان برتري گذاشت در جايگاه پنجم ايستاد تا قدرتش را به رقبا ثابت كند. حال با توجه به شكست اين تيم مقابل گيتي پسند، منصور‌ي‌ها در پي پيروزي براي پاياني شيرين نيم فصل نخست هستند.

در ديگر رقابت شركت حفاري، شهرداري تبريز يكي از سه نماينده‌ي شهر تبريز در فوتسال را ميزباني مي‌كند. حفاري كه با يك بازي كمتر از رقبا و با توجه به پتانسيل بازيكنان و همچنين مديريت و افكار كادر فني اين تيم جايگاه چهارم جدول را از آن خود كرده براي ارتقاء در جدول و همچنين جبران شكست هفته قبل از دبيري در پي كسب امتياز و غلبه بر شهرداري تبريز است.

البته شهرداري تبريز كه تاكنون عملكرد قابل توجهي داشته و در مقام ششم ايستاده براي پاياني مطلوب براي از دست دادن امتياز به اهواز نخواهد رفت.

گفتني است، اين بازي نيز به دليل نامساعد بودن شرايط جوي شهر تبريز فردا برگزار نخواهد شد و 28 آذر انجام مي شود.

اما يكي از مهمترين رقابت‌هاي اين هفته كه شايد قهرمان نيم فصل ليگ برتر را مشخص مي كند ديدار گيتي پسند و شهرداري ساوه است.

شهرداري ساوه كه طي اين 12 هفته تيم قدرتمندي نشان نداده و با باخت برابر تيم قعرنشين ماهشهري عملكرد ضعيفي را در كارنامه خود ثبت كرد، حال در اين هفته كار سختي را در پيش دارد تا شايد روال ناكامي‌هايش را ادامه قطع كند. اما از سوي ديگر شاگردان لك براي كم كردن فاصله خود با دبيري و يا شايد هم كسب عنوان قهرماني نيم فصل با سراسر انگيزه براي كسب امتياز بازي راهي ساوه شوند.

ششمين ديدار هفته سيزدهم به رقابت تيم‌هاي قعر جدولي زمزم و غير صنعتي ماهشهر مربوط مي‌شود. تيم ماهشهري خوشحال از كسب اولين پيروزي خود مقابل شهرداري ساوه به اصفهان مي‌رود تا با تيم نه چندان قدرتمند زمزم رقابت كند البته انتظار مي‌رفت حضور حسين افضلي در كادر فني اين تيم اصفهاني پيامد مثبتي داشته باشد كه اين چنين نشد.

آخرين ديدار اين هفته كه يك ساعت پس از تمام رقابت‌ها آغاز مي‌شود بين 2 تيم هفتم و هشتم جدول يعني فرش آرا و هلال احمر تبريز انجام مي‌گيرد . فرش آرا كه در اين فصل، تيم قدرتمندي نشان داده قصد پيروزي و ارتقا در جدول را داشته اما از سوي ديگر هلال احمر هم كه طعم حضور در جايگاه سوم را چشيده حريف دست و پا بسته‌اي براي مشهدي‌ها نخواهد بود تا دوباره برخلاف انتظار همه به صدر جدول بازگردد.

شايان ذكر است، اين بازي به دليل شرايط نامساعد جوي و آب و هواي شهر تبريز و لغو پرواز رفت و برگشت، هفته آينده برگزار مي شود.

با اين حساب فردا جمعه 22 آذر چهار بازي برگزار مي‌شود و سه بازي تيم‌هاي تبريزي مقابل حريفان خود به هفته آينده 28 آذر موكول شد.

بازي‌هاي سه تيم تبريزي لغو شد

گفتني است، به دليل شرايط نامساعد جوي هيچ پرواز رفت و برگشتي از تبريز صورت نمي گيرد بنابراين بازي سه تيم فوتسال هلال احمر، دبيري تبريز و شهرداري لغو شده و به هفته آينده 28 آذر موكول شد.

قرار بود در اين هفته كه فردا برگزار مي شود قهرمان نيم فصل مشخص شود اما با لغو اين سه بازي اين امكان وجود ندارد.

همچنين بازي دبيري مقابل حريفش، ديدار سختي است و امكان دارد اين بازي قهرمان نيم فصل را مشخص كند، بنابراين فردا آخرين هفته ليگ برتر فوتسال نيست و به هفته آينده 28 آذر موكول شده است.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن