تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804240639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي پارك فناوري ICT/ ليزينگ محصولات دانش بنيان اعطا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: راه اندازي پارك فناوري ICT/ ليزينگ محصولات دانش بنيان اعطا مي شود
رئيس پارك علم و فناوري پرديس از راه اندازي پارك فناوري آي سي تي در اين پارك خبر داد و گفت: با اعطاي مجوز، بورس ايده نيز تا دي ماه سال جاري راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر مهدي صفاري نيا در نشست مشترك معاونت علمي رئيس جمهور با وزير اطلاعات و فناوري اطلاعات با اشاره به فعاليت هاي حمايتي اين پارك از شركت هاي دانش بنيان، افزود: در پارك فناوري پرديس خدمات بانكي مورد نياز شركت هاي دانش بنيان كه از سوي بانك ها داده نمي شود اعطا خواهد شد كه ليزينگ محصولات دانش بنيان از آن جمله است.

رئيس پارك علم و فناوري پرديس با اشاره به مشاركت اين پارك با كشورهاي ديگر اظهار داشت: در حال حاضر با كره جنوبي، چين، روسيه و هند توافقنامه هايي به امضا رسيده است تا طي آن به تبادل اطلاعات در زمينه راه اندازي اين نوع پارك ها اقدام كنيم.

وي راه اندازي فن بازارها در كشور را از ديگر برنامه هاي اين پارك ذكر كرد و اظهار داشت: در حال حاضر در 7 استان كشور فن بازار راه اندازي كرديم ضمن آنكه اقدام به ارائه مدل بومي تجاري سازي با توجه به نيازهاي كشور در اين پارك كرديم.

صفاري نيا ايجاد پيشخوان ثبت اختراع را از ديگر اقدامات اين پارك ذكر كرد و ادامه داد: با همكاري سازمان بورس اقدام به راه اندازي بورس ايده كرديم كه در دي ماه آغاز به كار خواهد كرد.

به گفته وي با راه اندازي بورس ايده امكان عرضه محصولات و ارزش گذاري كالاهاي دانش بنيان فراهم مي شود. علاوه بر اين امكان عرضه سهام شركت ها در فرابورس نيز ايجاد مي شود.

رئيس پارك علم و فناوري پرديس با اشاره به راه اندازي بوستان دانشمندان در اين پارك ادامه داد: تاكنون چندين سرديس دانشمندان كشورهاي ارمنستان، هند و دو نفر از ايران در اين بوستان نصب شده است و كشورهاي تركيه، آلمان و آذربايجان نيز درخواست نصب سرديس دانشمندان خود در اين بوستان را دارند.

صفاري نيا با اشاره به واگذاري اعطاي جايزه پيامبر اعظم به اين پارك توضيح داد: جايزه پيامبر اعظم بالاترين نشان فناوري ايران به دانشمندان جهان اسلام است كه در سال آينده نيز به دانشمندان جهان اسلام اعطا خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاههاي بين المللي در حوزه فناوري گفت: در دور اول اين نمايشگاه در سال 90 با حضور شركت هاي دانش بنيان روس، در سال دوم با حضور شركت هاي دانش بنيان كشورهاي روسيه و بلاروس، اين نمايشگاه در سال آينده با حضور 10 كشور برگزار خواهد شد.

صفاري نيا با اشاره به اعطاي مجوز راه اندازي مركز داوري و حل اختلافات در حوزه فناوري ادامه داد: تاكنون 2 مجوز براي ايجاد شوراي حل اختلافات به اين پارك اعطا شده است.

رئيس پارك علم و فناوري پرديس با اشاره به برنامه هاي آتي اين پارك يادآور شد: درصدد هستيم تا اين پارك فناوري را تبديل به بزرگترين منطقه فناوري در ميان كشورهاي منطقه كنيم كه پيش بيني مي شود اين پارك قادر به استقرار 1100 شركت دانش بنيان خواهد بود.

وي همچنين ابراز اميدواري كرد كه با همكاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اقدام به راه اندازي پارك ICT در مجموعه پارك پرديس كنند.

كد خبر: 2194200

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۱ - ۱۳:۴۵

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن