تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برزيل يك ديدار دوستانه با صربستان يا جمهوري چك برگزار خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برزيل يك ديدار دوستانه با صربستان يا جمهوري چك برگزار خواهد كرد
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1392/09/21
مسئولان برزيلي روز چهارشنبه اعلام كردند برزيل اميدوار است پيش از آغاز رقابتهاي جام جهاني 2014 برزيل دو بازي دوستانه با يك تيم از اروپاي شرقي و يك تيم از آمريكاي مركزي در تلاش براي آشنا شدن بازيكنان با روش بازي تيمهاي كرواسي و مكزيك ، برگزار كند.
تيم ملي فوتبال برزيل در جام جهاني در گروه اول اين رقابتها با تيمهاي كرواسي ، مكزيك و كامرون هم گروه است.
كارلوس آلبرتو پريرا كمك مربي برزيل با اعلام اين خبر افزود فدراسيون فوتبال برزيل با تيمهاي صربستان و جمهوري چك براي برگزاري يك بازي دوستانه در تاريخ چهارم ژوئن وارد مذاكره شده است و پيش بيني كرد برزيل با تيمهاي فوتبال آمريكاي مركزي براي برگزاري يك ديدار ديگر در تاريخ هفتم ژوئن مذاكره كند.
پريرا افزود :« تيم ملي فوتبال صربستان يكي از گزينه هاي ما براي بازي دوستانه است ، صربستان تيم قدرتمندي است و از نظر فني نيز بسيار قوي است.»
وي اضافه كرد :« اميدواريم با يك تيم از آمريكاي مركزي نيز بازي كنيم ،‌ تيمهاي اين منطقه مشكل زيادي براي ما نخواهند داشت اما از نظر بدني ممكن است براي ما دردسر ساز شوند.»
به گزارش خبرگزاري رويترز از ريودوژانيرو ، برزيل اخيرا يك بازي دوستانه با تيم فوتبال هندوراس برگزار كرد كه در آن بازي با نتيجه پنج بر صفر به پيروزي رسيد اما برخوردهاي خشن بازيكنان هندوراس به ويژه با نيمار مهاجم بارسلوناي اسپانيا برزيليها را بسيار خشمگين كرد.
برزيل رقابتهاي خود را در جام جهاني ، 12 ژوئن در سائوپائولو با كرواسي آغاز خواهد كرد و 17 ژوئن در فورتاليزا دومين بازي خود را برابر مكزيك انجام خواهد داد.
آخرين ديدار برزيل در گروه نخست 23 ژوئن در برازيليا برابر كامرون برگزار خواهد شد.
قرار است لوئيس فيليپه اسكولاري سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل هفتم مه تركيب تيم ملي كشورش را اعلام كند و بازيكنان دعوت شده 19 روز بعد در مقر تيم ملي برزيل در خارج از ريودوژانيرو حضور پيدا خواهند كرد.
برزيل تاكنون مقدمات برگزاري يك بازي دوستانه را پيش از رقابتهاي جام جهاني ، در ژوهانسبورگ در پنجم مارس برابر آفريقاي جنوبي فراهم كرده است.
برزيل پس از سال 1950 ، اين دومين بار است كه ميزباني جام جهاني فوتبال را برعهده خواهد داشت.
158/105

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن