تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيل‌آذين - ثامن سبزوار حساسترين مسابقه امروز ليگ برتر كشتي آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: استيل‌آذين - ثامن سبزوار حساسترين مسابقه امروز ليگ برتر كشتي آزاد


استيل‌آذين - ثامن الحجج (ع) سبزوار، امروز در حساسترين ديدار دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد به مصاف هم مي روند .

هفته‌ نخست از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد، امروز و فردا با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي تهران، مشهد، زنجان و رستم كلا پي گرفته مي‌شود .

امروز در حساسترين ديدار دور برگشت، تيم استيل‌آذين ايرانيان، ميزبان تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار است .سبزواري‌ها كه در دور رفت و در خانه خود با نتيجه‌ 3 - 4 مغلوب تيم تازه وارد و مدعي استيل‌آذين شدند؛ اينبار براي جبران شكست، روي تشك مي‌روند. بي شك ديدار دو مدعي قهرماني، جذابترين مسابقه هفته‌ نخست از دور برگشت است.

ديدار دو تيم استيل‌آذين - ثامن سبزوار، از ساعت 17:20 در تالار شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود. اين رقابت بطور مستقيم از شبكه سوم سيما، پخش خواهد شد .

در ديگر ديدار امروز، موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) مشهد مقابل تيم گازمازندران به ميدان مي رود. ثامن مشهد در دور رفت با نتيجه‌ 4 - 3 موفق به شكست گاز مازندران شد. حال بايد ديد كه در مشهد هم مي‌تواند اين تيم را با شكست راهي مازندران كند يا خير.

فردا نيز دو ديدار برگزار خواهد شد كه تيم خونه به خونه بابل، ديگر مدعي عنوان قهرماني، مهمان تيم شهداي زنجان است. با توجه به اينكه خونه به خونه در دور رفت با نتيجه‌ 6 - يك نماينده زنجان را مغلوب كرد، احتمالا در ديدار دور برگشت نيز كار چندان مشكلي را پيش‌رو نخواهد داشت.

در آخرين ديدار اين هفته، هيات كشتي رستم‌كلا از تيم كفايتي مشهد ميزباني مي كند. رستم‌كلا در دور رفت با نتيجه‌ 5 - 2 تيم كفايتي را در مشهد مغلوب كرده بود .



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن