تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست ثمر بخشي داشتيم، دور بعدي مذاكرات اول بهمن بيانيه مشترك ايران و آ‍ژانس:


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نشست ثمر بخشي داشتيم، دور بعدي مذاكرات اول بهمن بيانيه مشترك ايران و آ‍ژانس:
جمهوري اسلامي ايران و آ‍ژانس بين المللي انر‍ژي اتمي در بيانيه مشتركي نشست امروز خود را ثمر بخش توصيف و اعلام كردند كه دور بعدي مذاكرات آنها اول بهمن ماه در تهران برگزار مي شود.همچنين در زمينه چارچوب براي همكاري را كه در تاريخ 11 نوامبر توافق شده بود، مرور كرديم.


به گزارش ايرنا، در اين بيانيه مشترك آمده است: ما امروز نشست ثمربخشي داشتيم و پيشرفت اجراي 6 اقدام فهرست شده در زمينه چارچوب براي همكاري را كه در تاريخ 11 نوامبر توافق شده بود، مرور كرديم.

در اين بيانيه آمده است: اين مرور شامل بازديد فني از كارخانه توليد آب سنگين اراك در 8 دسامبر بود.

در بيانيه مشترك ايران و آ‍ژانس بين المللي انرژي اتمي تصريح شده است: همچنين در مورد اقداماتي كه در گام دوم اين پروسه اجرا خواهد شد، مباحث مان را آغاز كرديم. بحث هاي بيشتر در جلسه فني بعدي كه در اول بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد، صورت خواهد گرفت و مي خواهيم در مورد اقدامات به توافق برسيم.

نماينده جمهوري اسلامي ايران چهارشنبه اعلام كرد: فضاي مثبتي بين ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي ايجاد شده است.

همچنين واحد مركزي خبر از وين به نقل از نماينده جمهوري اسلامي ايران در آژانس گزارش داد،فضاي مثبتي بين ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي ايجاد شده است.

رضا نجفي نماينده جمهوري اسلامي ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي پس از پايان دور دوم نشست ايران و آژانس كه در وين برگزار شد افزود: ايران و آژانس توافق كردند جلسه ديگري در تهران در اول بهمن ماه (21 ژانويه) برگزار شود.

دومين روز نشست ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي پيش ازظهر امروز(چهارشنبه) در مقر آژانس بين المللي انرژي اتمي در وين آغاز شد.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن