تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818819895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه صومعه‌سرا:افزايش سانتريفيوژها مديون ايثار شهداي هسته‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه صومعه‌سرا:افزايش سانتريفيوژها مديون ايثار شهداي هسته‌اي است
امام جمعه صومعه‌سرا گفت: افزايش مقدار سانتريفيوژها در دوران سخت تحريم‌ اقتصادي مديون تلاش و ايثار شهداي هسته‌اي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعيل صديقي بعد از ظهر امروز در يادواره شهداي فرهنگي و دانش‌آموز در محل اداره آموزش و پرورش اين شهرستان، اظهار كرد: شهدا سرمايه‌هاي ارزشمند نظام و از جمله انسان‌هاي شايسته روزگار هستند.

وي با بيان اينكه شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي براي استواري پايه‌هاي نظام جان خود را با اخلاص فدا كردند، تصريح كرد: قدرت كنوني ايران در منطقه مديون خون گرم شهداي بزرگوار است.

امام جمعه صومعه‌سرا، پيشرفت هسته‌اي ايران و افزايش مقدار سانتريفوژ‌ها در دوران سخت تحريم‌هاي اقتصادي را مديون تلاش و ايثار شهداي هسته‌اي دانست.

وي با تصريح بر اينكه شهداي نظام جمهوري اسلامي از الطاف مهم الهي در كشور هستند، متذكر شد: ملت قدر و منزلت شهدا و اهداف پاكشان را بدانند.

صديقي با اشاره به اينكه عده‌اي كم‌بصيرت در داخل و خارج از كشور خواستار سرپوش گذاشتن بر ارزش جانفشاني شهداي انقلاب، جنگ تحميلي و هسته‌اي ايران هستند، افزود: ملت نعمت‌هاي گرانقدر الهي را پايمال نكند.

وي با بيان اينكه انسان خوب همواره سعي در افزايش گام‌هاي معنوي به سمت قرب الهي دارد، گفت: ذكر نام و ياد شهداي نظام سبب دلگرمي مي‌شود و پاسداري از خون شهدا اصل مهم و اساسي است.

امام جمعه صومعه‌سرا اضافه كرد: ايران با تكيه بر شهداي ارزشي و ايثارگر خود به يك قدرت برتر در منطقه تبديل شده است.

اين مسئول بلا و عذاب الهي در دنيا را دو نوع دانست و خاطرنشان كرد: عذاب‌هاي الهي براي تنبيه بندگان و يا ترفيع رتبه و درجه وجودي آنها است.

وي با بيان اينكه خداوند عذاب و بلاياي خود را مطابق با ظرفيت وجودي انسان‌ها نازل مي‌كند، تصريح كرد: تمام اين عذاب‌ها و بلايا نوعي امتحان الهي محسوب مي‌شود.

صديقي، امتحان بندگان شايسته و معتقد را بيشتر از انسان‌هاي معمولي عنوان كرد و گفت: خداوند بندگانش را با امتحان‌هاي مكرر و نزول عذاب‌ها مي‌سنجد تا آدمي با عقل و تدبير از شدت گناهان خود بكاهد و با كوله‌بار سبك‌تر در قيامت و محضر خداوند تبارك و تعالي حاضر شود.

انتهاي پيام/84003/ت30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن