تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805824233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل باشگاه مس كرمان:حفظ مس در ليگ برتر تفكر و خواسته ماست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل باشگاه مس كرمان:حفظ مس در ليگ برتر تفكر و خواسته ماست
مديرعامل باشگاه صنعت مس كرمان گفت: حفظ تيم فوتبال در ليگ برتر و به دست آوردن موقعيت از دست رفته تيم تفكر و خواسته ماست.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، نشست خبري اكبر ايرانمنش مدير‌عامل باشگاه صنعت مس كرمان پيش از ظهر امروز در حالي برگزار شد كه طرفين حاضر در اين نشست با اظهار گلايه‌مندي انتقاداتي را متوجه يكديگر ساختند.

اكبر ايرانمنش در اين نشست با اشاره به صحبت‌هاي دو هفته قبل خود مبني بر فراهم ساختن شيوه و فصل تازه‌اي از ارتباطات باشگاه با رسانه‌ها اظهار داشت: دو هفته قبل و در نشست خبري پيش از ديدار مقابل راه‌آهن گفتم از اين پس باشگاه هر 20 روز يك بار با اهالي رسانه نشست‌هايي را برگزار مي‌كند، اما شما ديديد كه اين فاصله زماني تنها به 15 روز رسيد، من به وعده خود عمل كردم و از اين پس نيز اين رويه دنبال مي‌شود.

افراد‌ كارشكن‌ ‌به كرمان خيانت مي‌كنند

مديرعامل باشگاه مس كرمان با انتقاد از برخي رسانه‌ها‌ گفت: نمي‌دانم چرا برخي وظيفه اصلي خود در رسانه كه همان اطلاع‌رساني صحيح است را فراموش كرده‌اند.

وي بيان داشت: در ديدار مس و راه‌آهن وقتي كه قصد خروج از ورزشگاه را داشتم يكي از اعضاي خانواده‌ام در تماس تلفني به من گفت ‌برخي سايت‌ها اعلام كرده‌اند مس با نتيجه دو بر يك از سد راه‌آهن گذشته است.

ايرانمنش خاطرنشان كرد: اين نوع خبر‌رساني واقعا به دور از انصاف است، شما به همين شيوه حمايت تبريزي‌ها از تراكتور نگاه كنيد، مردمي كه در تبريز هستند با اين تيم زندگي مي‌كنند.

وي گفت: همه ما بايد دست به دست هم دهيم تا مس از انتهاي جدول جدا شود و بار ديگر روزهاي خوب خود را در ليگ از سر گيرد، اين تيم متعلق به مردم و رسانه‌ها است.

ايرانمنش اظهار داشت: اگر مس باشد، شما رسانه‌ها بهترين اخبار و خوراك‌هاي خبري در حوزه ورزش را از فوتبال و ليگ برتر داريد، اما اگر مس نباشد ديگر سوژه‌هاي ورزشي در حد برتر نداريد.

وي تصريح كرد: نمي‌دانم برخي چرا به دنبال تخريب اين تيم هستند همه ما كرماني هستيم‌ و بايد صادقانه و به اتكاي همدلي و اتحاد مشكلات را رفع كنيم، اين افراد در واقع به شهر و استان خود خيانت مي‌كنند‌.

‌چارت جديد نگاه ويژه‌اي به جايگاه روابط عمومي دارد

‌در ادامه اين نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه با ارائه انتقاداتي از مدير‌عامل باشگاه مس درخواست كردند تا نسبت به رفع ضعف اطلاع‌رساني و روابط عمومي در باشگاه مس چاره‌انديشي كند كه ايرانمنش در پاسخ به اين خواسته خبرنگاران گفت: من هم با نظر شما موافقم.

وي با بيان اينكه باشگاه مس نيازمند يك روابط عمومي قوي و داراي جايگاه ويژه است، افزود‌: در چارت قبلي باشگاه به اين مسئله توجه خوبي نشده است و با توجه به انجام مراحل پاياني ايجاد چارت جديد در باشگاه مس و تصويب در هيئت مديره از نفرات بر‌اساس توانمندي‌هاي خود در باشگاه استفاده مي‌شود.

ايرانمنش عنوان كرد: اميدوارم با چاره‌انديشي در اين زمينه شرايط روابط عمومي و ايجاد ارتباط بهتر بين باشگاه و رسانه‌ها بهتر شود.

وي در مورد وضعيت هيئت مديره باشگاه و ميزان ارتباط و آشنايي اعضاي هيئت مديره با ورزش و فوتبال گفت: هيئت مديره ما با ورزش بيگانه نيست، ابوالحسن مهدوي،‌ ‌سيف‌الديني و من سوابق ورزشي ما مشخص است.

مديرعامل باشگاه مس كرمان بيان داشت: همه ما به نوعي در فوتبال سابقه داريم، ‌دلاوري و ناصر‌زاده هم از ورزش شناخت خوبي دارند و در مجموع هيئت مديره ما را افرادي ورزشي و ميدان ديده تشكيل مي‌دهند.

ايرانمنش تصريح كرد: من در دوران جواني علاقه زيادي به فوتبال داشتم و حتي عكس من به همراه تيمي دبيرستان ايرانشهر‌ كه موفق به كسب عنوان قهرماني مسابقات آموزشگاه‌هاي كرمان شد در كتاب عكس كرمان به چاپ رسيد.

پايه و اساس باشگاه مس بر مبناي فوتبال ريخته شده است

مديرعامل باشگاه مس كرمان ‌با بيان اينكه اساس و پايه اين باشگاه بر اساس تيم فوتبال بزرگسالان ريخته شده است، گفت‌: در وهله اول حفظ تيم فوتبال در ليگ برتر و به دست آوردن موقعيت از دست رفته تيم براي ما ارزش و اهميت دارد.

وي افزود: اين تيم نماد ورزش استان كرمان است و از دست دادن اين وزنه ضربه سنگيني بر پيكره ورزش استان كرمان مي‌زند.

ايرانمنش بيان داشت: شرايط تيم در مقايسه با نيم فصل نخست تغيير كرده و با جذب چند بازيكن نقاط ضعف تيم رفع شده است، به نظر من اين تيم در نيم فصل نخست همانند تيم‌هاي فوتبال محلات بازي مي‌كرد، اما ‌با توجه به تغييرات صورت گرفته شرايط تيم متحول شده است.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم بازيكنان و اعضاي كادر فني با توجه به درك موقعيت فعلي بتواند در ديدار مقابل پرسپوليس از ميدان پيروز خارج شوند و با كسب‌ سه امتياز روند صعودي خود را در جدول آغاز كنند.

از پايه‌‌ها غافل شدند

‌ايرانمنش با بيان اينكه طي چند سال گذشته نتوانسته در رده‌هاي سني عملكرد رضايت‌بخشي را داشته باشد، ابراز داشت: در دوراني كه مديرعامل بودم رده‌هاي سني ما شرايط خيلي خوبي داشتند، اما اكنون همان تيم‌هاي يا وضعيت خوبي ندارند يا در دسته‌هاي پايين‌تر به كار خود ادامه مي‌دهند.

وي بيان داشت: بايد با اتخاذ تدابيري مانند استفاده از مربيان خارجي به عنوان مدير تيم‌هاي پايه و يا افزايش دانش مربيان پايه خود شرايطي را ايجاد كنيم تا در رده‌هاي سني به جايگاه بهتري برسيم.

ايرانمنش گفت: در اين بخش ‌مراد‌عليزاده مدير‌عامل شركت ملي صنايع مس ايران نيز نگاه ويژه‌اي به رده‌هاي سني دارد، وي توصيه‌اي داشت‌ كه اگر هزينه‌هايي هم در باشگاه مي‌شود صرف بومي‌گرايي شود تا از درون تيم‌هاي پايه باشگاه نخبگان فوتبال استان كشف و پرورش داده شوند.

................................

گزارش از عباس آقاملايي

عكس از محسن رجب‌پور

................................

انتهاي پيام/80011/ق40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن